1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 24, 2016 1:21 pm
gönderen Uzm4N
Simple knife warmup plugini, her yeni map geçişlerinde (60 saniye) ilk round başlangıcında sadece bıçak savaşına izin veriyor.
eklenti'de tek eksik olan şey, ölünce (doğma) respawn olayı yok, öldükten sonra oto rev olacak şekilde ayarlayabilir misiniz eklentiyi? @By.Dehset @CSmiLeFaCe
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 24, 2016 6:38 pm
gönderen amad
Denermisin ?
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Simple Knife Warump"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
#define TASKID 1234
#define zaman 3
new hudtimer, cvar, hudhandler, mp_freezetime, value
new bool:g_revle = true
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("TextMsg") ,"message_TextMsg")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_dictionary("simple_warmup.txt")
cvar = register_cvar("warmup_timer", "60")
register_event( "DeathMsg" , "eDeath" , "a" )
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public eDeath()
{
new victim = read_data(2)
if(g_revle)
{
set_task(zaman.0,"revive",victim)
}
}
public revive(victim)
{
if(!is_user_alive(victim))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,victim)
}
}
public plugin_cfg()
{
mp_freezetime = get_cvar_pointer("mp_freezetime")
set_task(10.0, "read_vars")
}
public read_vars()
{
value = get_pcvar_num(mp_freezetime)
}
public message_TextMsg(const MsgId, const MsgDest, const MsgEntity)
{
static message[64]
get_msg_arg_string(2, message, charsmax(message))
if(equal(message, "#Game_Commencing"))
{
hudtimer = get_pcvar_num(cvar)
if(hudtimer == -1)
return
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_START")
set_msg_arg_string(2, message)
set_task(1.0, "restart", TASKID, _, _, "b")
set_pcvar_num(mp_freezetime, 0)
}
if(equal(message, "#Game_will_restart_in"))
{
formatex(message, charsmax(message), "%L", LANG_PLAYER, "WARUMP_END")
set_msg_arg_string(2, message)
}
}
public restart()
{
if(hudtimer <= 0)
{
remove_task(TASKID)
set_cvar_num("sv_restartround", 1)
set_pcvar_num(mp_freezetime, value)
g_revle = false
}
else
{
set_hudmessage(255,255,255,-1.0,0.9,0,6.0,1.0,0.1,0.2)
ShowSyncHudMsg(0, hudhandler, "%L", LANG_PLAYER, "COUNTING", hudtimer)
}
hudtimer--
}
public switchweapon(id)
{
if(task_exists(TASKID))
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}
}
bıçak round / ölüp doğmalı (istek)
Gönderilme zamanı: Cmt Eyl 24, 2016 9:02 pm
gönderen Uzm4N
teşekkür ederim, çalışmakta.