1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 5:46 pm
gönderen EmirGuler
Öncelikle Selamun Aleyküm Benim Şöyle Bir İsteğim Var Bu Alta Vermiş Olduğum Sma'da Şöyle Bir İsteğim Olucak Burda Adam 1 kill Alınca Çıkan Sesin 9'lu Comboya Kadar Çıkartabilceğim Bir Sma İstiyorum Burda Sadece 1 kill Alınca Çıkıyor Bundan 9 tane İstiyorum Sesler Bende Var Sadece Editleseniz Yeter Benim İçin Şimdiden Teşşekürler

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const Sound[]= "misc/kill_1.wav"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Ses", "1.0", "World War'F" );
    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@OyuncuOlunce", .post = true);
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound(Sound)
}  

@OyuncuOlunce(olen,olduren)
{
    if(olen==olduren){
        return;
    }
    rg_send_audio(olduren, Sound);
} 

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 6:06 pm
gönderen bestcore
Şöyle birşey yaptım işine yarar ise kullanabilirsin, her adam öldürünce sayaç 1 artar ve 9'a kadar sesler çalar 9'dan sonra birşey çalmaz, her öldüğünde sayaç sıfırlanır.
Eksikleri var ise geri dönüş yapabilirsin buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

enum _: soundenum {
	wavfirst,
	wavsecond,
	wavthird,
	wavfourth,
	wavfifth,
	wavsixth,
	wavseventh,
	waveighth,
	wavninht
};
new const sound[soundenum][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_7.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};
public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, const pAttacker, iGib){
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}
	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;
	switch(g_iKillMeter[pAttacker]){
		case 1: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfirst]);
		case 2: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsecond]);
		case 3: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavthird]);
		case 4: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfourth]);
		case 5: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfifth]);
		case 7: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsixth]);
		case 8: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavseventh]);
		case 9: rg_send_audio(pAttacker, sound[waveighth]);
		case 10: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavninht]);
	}
}
public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i <soundenum; i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}
public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 6:09 pm
gönderen EmirGuler
bestcore yazdı: Cmt Mar 13, 2021 6:06 pm Şöyle birşey yaptım işine yarar ise kullanabilirsin, her adam öldürünce sayaç 1 artar ve 9'a kadar sesler çalar 9'dan sonra birşey çalmaz, her öldüğünde sayaç sıfırlanır.
Eksikleri var ise geri dönüş yapabilirsin buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

enum _: soundenum {
	wavfirst,
	wavsecond,
	wavthird,
	wavfourth,
	wavfifth,
	wavsixth,
	wavseventh,
	waveighth,
	wavninht
};
new const sound[soundenum][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_7.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};
public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, const pAttacker, iGib){
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}
	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;
	switch(g_iKillMeter[pAttacker]){
		case 1: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfirst]);
		case 2: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsecond]);
		case 3: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavthird]);
		case 4: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfourth]);
		case 5: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfifth]);
		case 7: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsixth]);
		case 8: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavseventh]);
		case 9: rg_send_audio(pAttacker, sound[waveighth]);
		case 10: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavninht]);
	}
}
public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i <soundenum; i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}
public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}
Dostum Bende Vallahi Bunu Arıyordum Çok Saol Yardımcı Oldun Bana :D

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 6:34 pm
gönderen Colditz
@bestcore
Neden switch ve enum?

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 7:47 pm
gönderen EmirGuler
bestcore yazdı: Cmt Mar 13, 2021 6:06 pm Şöyle birşey yaptım işine yarar ise kullanabilirsin, her adam öldürünce sayaç 1 artar ve 9'a kadar sesler çalar 9'dan sonra birşey çalmaz, her öldüğünde sayaç sıfırlanır.
Eksikleri var ise geri dönüş yapabilirsin buyur;

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

enum _: soundenum {
	wavfirst,
	wavsecond,
	wavthird,
	wavfourth,
	wavfifth,
	wavsixth,
	wavseventh,
	waveighth,
	wavninht
};
new const sound[soundenum][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_7.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};
public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}
public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, const pAttacker, iGib){
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}
	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;
	switch(g_iKillMeter[pAttacker]){
		case 1: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfirst]);
		case 2: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsecond]);
		case 3: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavthird]);
		case 4: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfourth]);
		case 5: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavfifth]);
		case 7: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavsixth]);
		case 8: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavseventh]);
		case 9: rg_send_audio(pAttacker, sound[waveighth]);
		case 10: rg_send_audio(pAttacker, sound[wavninht]);
	}
}
public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i <soundenum; i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}
public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}
Bide Birşey Daha İsticem Bu Sma İçin Sonuncu Kilden Sonra 10 11 li Combolara Doğru Gidince Sesler Çalmıyor 9. killden Sonra Gene Diğer Combolar için 9. Ses Dosyasını Çalmasanı Sağlayacak Bir Şekilde Ayarlayabilirmisin Bana Acaba ? Şimdiden Teşşekürler

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 8:42 pm
gönderen Colditz
Buyur;
sound bölümüne eklediğin kill sayısı kadar çalacaktır. 4 e azaltırsan 4ten sonra hep 4 çalacak veya 12 ye yükseltirsen 12den sonrası 12 çalacak vs.vs.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_7.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 9:26 pm
gönderen bestcore
Colditz yazdı: Cmt Mar 13, 2021 6:34 pm @bestcore
Neden switch ve enum?
İlk aklıma böyle geldi bende böyle yaptım, enumuda gösterdiğin eklentiden görmüştüm, bu tarz eklentilerde yaptığın gibi kullanırım teşekkürler.

Kill Alınca Çıkan Combolu Sesler

Gönderilme zamanı: Cmt Mar 13, 2021 9:43 pm
gönderen EmirGuler
Colditz yazdı: Cmt Mar 13, 2021 8:42 pm Buyur;
sound bölümüne eklediğin kill sayısı kadar çalacaktır. 4 e azaltırsan 4ten sonra hep 4 çalacak veya 12 ye yükseltirsen 12den sonrası 12 çalacak vs.vs.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new g_iKillMeter[MAX_PLAYERS+1];

new const sound[][] = {
	"misc/kill_1.wav",
	"misc/kill_2.wav",
	"misc/kill_3.wav",
	"misc/kill_4.wav",
	"misc/kill_5.wav",
	"misc/kill_6.wav",
	"misc/kill_7.wav",
	"misc/kill_8.wav",
	"misc/kill_9.wav"
};

public plugin_init(){
	register_plugin("Player Combo Effects", "0.1", "` BesTCore;");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "CBasePlayer_Killed_Post", .post = true);
}

public CBasePlayer_Killed_Post(const pVictim, pAttacker, iGib) {
	if(!is_user_connected(pAttacker) || pAttacker == pVictim){
		return;
	}

	g_iKillMeter[pVictim] = 0;
	g_iKillMeter[pAttacker]++;

	if(g_iKillMeter[pAttacker] >= sizeof(sound)) {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[sizeof(sound) - 1]);
	}
	else {
		rg_send_audio(pAttacker, sound[g_iKillMeter[pAttacker] - 1]);
	}
}

public plugin_precache(){
    for(new i = 0; i < sizeof(sound); i++){
    	precache_sound(sound[i]);
    }
}

public client_disconnected(id){
	g_iKillMeter[id] = 0;
}
Teşşekürler oldu