1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 8:45 am
gönderen DarknessS
Merhaba uzatmadan hemen konuya giriyorum.
Serverime bıçak menü plugini lazım.
Heryerde aradım bulamadım.
Oyuncular [say /bicak] komutuyla bıçak menüye girecekler.
Bunun için bana bir plugin verecek varmı

Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 9:15 am
gönderen bilalgecer47
ücretsizmi değişecekler herhangi bi para birimi vs olcakmı?
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 9:27 am
gönderen DarknessS
Ücretsiz Olacak
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 9:29 am
gönderen DarknessS
Birde Default Olacak Yani CS:GO Skinleri OLmayacak Arama Motorundan CS 1.6 Default Skins Desen Çıkar Zaten
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 10:02 am
gönderen bilalgecer47
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const tag[]="Csduragi"; //Tagı editleyin
new gorunum[MAX_CLIENTS+1];
new bicakmodel[][][]={
{"Default","models/v_knife.mdl"},
{"Ursus Knife","models/bilalgecer47/v_ursus_crimson.mdl"},
{"M9 Bayonet","models/bilalgecer47/v_m9_doppler.mdl"},
{"Karambit","models/bilalgecer47/v_karambit_auto.mdl"},
{"Kelebek","models/bilalgecer47/v_butterfly_marble.mdl"},
{"Flip Knife","models/bilalgecer47/v_flip_lore.mdl"}
};
public plugin_init() {
register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
new const menuclcmd[][]={
"say /bicak","say /knife"
};
for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
}
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
precache_model(bicakmodel[i][1]);
}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
return;
}
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
}
@anamenu(const id){
new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis", tag));
menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
new key = str_to_num(data);
gorunum[id] = key;
rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}
Model kısmını kendine göre ayarlarsın.
Kod: Tümünü seç
new bicakmodel[][][]={
{"Default","models/v_knife.mdl"},
{"Ursus Knife","models/bilalgecer47/v_ursus_crimson.mdl"},
{"M9 Bayonet","models/bilalgecer47/v_m9_doppler.mdl"},
{"Karambit","models/bilalgecer47/v_karambit_auto.mdl"},
{"Kelebek","models/bilalgecer47/v_butterfly_marble.mdl"},
{"Flip Knife","models/bilalgecer47/v_flip_lore.mdl"}
};
Sol taraf menüde çıkan ismi sağ taraf modelin yolu.
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Cum Şub 19, 2021 10:08 am
gönderen DarknessS
bilalgecer47 yazdı: Cum Şub 19, 2021 10:02 am
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const tag[]="Csduragi"; //Tagı editleyin
new gorunum[MAX_CLIENTS+1];
new bicakmodel[][][]={
{"Default","models/v_knife.mdl"},
{"Ursus Knife","models/bilalgecer47/v_ursus_crimson.mdl"},
{"M9 Bayonet","models/bilalgecer47/v_m9_doppler.mdl"},
{"Karambit","models/bilalgecer47/v_karambit_auto.mdl"},
{"Kelebek","models/bilalgecer47/v_butterfly_marble.mdl"},
{"Flip Knife","models/bilalgecer47/v_flip_lore.mdl"}
};
public plugin_init() {
register_plugin( "Bicak Menu", "0.1", "bilalgecer47");
new const menuclcmd[][]={
"say /bicak","say /knife"
};
for(new i;i<sizeof(menuclcmd);i++){
register_clcmd(menuclcmd[i],"@anamenu");
}
RegisterHookChain(RG_CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy, "@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre", .post = false);
}
public plugin_precache() {
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
precache_model(bicakmodel[i][1]);
}
}
@CBasePlayerWeapon_DefaultDeploy_Pre(const pEntity, szViewModel[], szWeaponModel[], iAnim, szAnimExt[], skiplocal) {
if(get_member(pEntity, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
return;
}
new pPlayer = get_member(pEntity, m_pPlayer);
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, bicakmodel[gorunum[pPlayer]][1]);
}
@anamenu(const id){
new menu = menu_create(fmt("\d%s \w| \yBicak Menu", tag), "@anamenu_devam");
for(new i = 0; i < sizeof(bicakmodel); i++) {
menu_additem(menu, fmt("\d%s \w| \y%s", tag, bicakmodel[i][0]), fmt("%d", i));
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, fmt("\d%s \w| \yCikis", tag));
menu_display(id, menu);
}
@anamenu_devam(const id, const menu, const item) {
if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6];menu_item_getinfo(menu,item,_,data,charsmax(data));
new key = str_to_num(data);
gorunum[id] = key;
rg_remove_item(id,"weapon_knife");rg_give_item(id,"weapon_knife");
menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED;
}
Model kısmını kendine göre ayarlarsın.
Kod: Tümünü seç
new bicakmodel[][][]={
{"Default","models/v_knife.mdl"},
{"Ursus Knife","models/bilalgecer47/v_ursus_crimson.mdl"},
{"M9 Bayonet","models/bilalgecer47/v_m9_doppler.mdl"},
{"Karambit","models/bilalgecer47/v_karambit_auto.mdl"},
{"Kelebek","models/bilalgecer47/v_butterfly_marble.mdl"},
{"Flip Knife","models/bilalgecer47/v_flip_lore.mdl"}
};
Sol taraf menüde çıkan ismi sağ taraf modelin yolu.
Teşekkürler
Bıçak Menü Plugini
Gönderilme zamanı: Pzt Tem 05, 2021 10:05 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
bıcaklarım seciyorum ama görünümü degişmiyor default görünüyor hala