1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 11:44 pm
gönderen m3t3hann
Sadece Terrorist oyuncularının e ye bastıklarındaki sesi değiştirmek istiyorum.bildiğim kadarıyla bu bir plugin sayesinde oluyor ses dosyası bende mevcut.Plugini varsa linki yapabiliyorsanız da atabilir misiniz?

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm
gönderen bilalgecer47

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 12:34 am
gönderen Colditz
bilalgecer47 yazdı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm viewtopic.php?p=312753#p312753
Resim

Bunu deneyebilirsin.

Kaynak eklenti

Kod: Tümünü seç

/*
*	Thanks to voed and F@nt0M
*      Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const szNewUseSound[] = "sound.wav";

new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";

new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
	if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
	{
		rg_send_audio(id, szNewUseSound);
		EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
		EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
	}
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}

public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
	return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 1:00 am
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Çrş Şub 10, 2021 12:34 am
bilalgecer47 yazdı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm viewtopic.php?p=312753#p312753
Resim

Bunu deneyebilirsin.

Kaynak eklenti

Kod: Tümünü seç

/*
*	Thanks to voed and F@nt0M
*      Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new const szNewUseSound[] = "sound.wav";

new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";

new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;

public plugin_init()
{
	register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
	if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
	{
		rg_send_audio(id, szNewUseSound);
		EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
		EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
	}
}

public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
	DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
	DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}

public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
	return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}
Resim

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 1:48 am
gönderen m3t3hann
ikinizinkide olmadı :D

Keysound T için

Gönderilme zamanı: Cum Nis 02, 2021 6:16 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
Bulundu mu?