1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Keysound T için
Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 11:44 pm
gönderen m3t3hann
Sadece Terrorist oyuncularının e ye bastıklarındaki sesi değiştirmek istiyorum.bildiğim kadarıyla bu bir plugin sayesinde oluyor ses dosyası bende mevcut.Plugini varsa linki yapabiliyorsanız da atabilir misiniz?
Keysound T için
Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 11:56 pm
gönderen bilalgecer47
Keysound T için
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 12:34 am
gönderen Colditz
Bunu deneyebilirsin.
Kaynak eklenti
Kod: Tümünü seç
/*
* Thanks to voed and F@nt0M
* Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const szNewUseSound[] = "sound.wav";
new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";
new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;
public plugin_init()
{
register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}
public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
{
rg_send_audio(id, szNewUseSound);
EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}
}
public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}
public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}
Keysound T için
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 1:00 am
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Çrş Şub 10, 2021 12:34 am
Bunu deneyebilirsin.
Kaynak eklenti
Kod: Tümünü seç
/*
* Thanks to voed and F@nt0M
* Edit : PurposeLess (Added new use sound)
*/
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new const szNewUseSound[] = "sound.wav";
new const g_szSoundSelect[] = "common/wpn_select.wav";
new const g_szSoundDenySelect[] = "common/wpn_denyselect.wav";
new HookChain:g_iHookChainImpulseCommandsPost, HookChain:g_iHookChainStartSoundPre;
public plugin_init()
{
register_plugin("Block WpnSelect Sound", "1.1", "w0w & F@nt0M");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Pre", false);
DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost = RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_ImpulseCommands, "refwd_PlayerImpulseCommands_Post", true));
DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre = RegisterHookChain(RH_SV_StartSound, "refwd_SV_StartSound_Pre", false));
}
public refwd_PlayerImpulseCommands_Pre(id)
{
if(get_member(id, m_afButtonPressed) & IN_USE)
{
rg_send_audio(id, szNewUseSound);
EnableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
EnableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}
}
public refwd_PlayerImpulseCommands_Post(id)
{
DisableHookChain(g_iHookChainImpulseCommandsPost);
DisableHookChain(g_iHookChainStartSoundPre);
}
public refwd_SV_StartSound_Pre(const iRecipients, const iEntity, const iChannel, const szSample[], const flVolume, Float:flAttenuation, const fFlags, const iPitch)
{
return strcmp(szSample, g_szSoundSelect) == 0 || strcmp(szSample, g_szSoundDenySelect) == 0 ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE;
}

Keysound T için
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 17, 2021 1:48 am
gönderen m3t3hann
ikinizinkide olmadı

Keysound T için
Gönderilme zamanı: Cum Nis 02, 2021 6:16 pm
gönderen ACYOLUBABACIM
Bulundu mu?