1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Pzr Oca 31, 2021 8:15 pm
gönderen cbmarksman
rg_create_entity("func_button") ile bir entity oluşturuyorum işe buna var_classname var_origin vb. tarzı şeylerle özellik veriyorum engfunc ile model atıyorum fakat bu modelin içerisinde geçilebiliyor ben bu modelin içerisinden geçilmemesi için ne yapmam lazım
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Pzr Oca 31, 2021 10:43 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Nesneye size vermen gerekiyor.
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Pzr Oca 31, 2021 11:12 pm
gönderen cbmarksman
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Oca 31, 2021 10:43 pm
Nesneye size vermen gerekiyor.
xs kütüphanesi ile verdirdim ama menü ile bunun konumunu değiştiriyorum x ve y koordinatlarında yani sağ sol yukarı aşağıda problem yok ama nesneyi döndürdümde size'ı nasıl döndüreceğimi bulamadım.
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Prş Şub 04, 2021 2:13 pm
gönderen cbmarksman
Güncel+
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Prş Şub 04, 2021 3:35 pm
gönderen PawNod
Entitiye size vermen gerek ve solidini ayarlaman gerek.
set_entvar(iEnt,var_solid,SOLID_SLIDEBBOX); olması gerek sanırım içinden geçilebilir olması için
Oluşturulan entity'nin içerisinde geçirtmeme hk
Gönderilme zamanı: Prş Şub 04, 2021 4:10 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
HalfLife çok eski bir oyun. Bu istediğin özellik verilebiliyor mu bilmiyorum. Ancak oyuncular fare ile sağ sola döndüklerinde size da dönüyor. Oyuncu entity üzerinden size değerlerini bi kontrol et istersen. Belki bir çıkış yolu bulursun.