1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 3:44 pm
gönderen canerylmzx
Selamun aleyküm bu eklentide /hideknife yazınca birinci yazılışta olmuyor 2. yazılışta oluyor birde her el bittiğinde tekrar yazmak gerekiyor bu iki sorunu çözebilcek varmıdır acaba?

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm
gönderen canerylmzx
birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:43 pm
gönderen m3t3hann
canerylmzx yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor
Başka bir hideknife plugini kullanabilirsin.

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:44 pm
gönderen canerylmzx
m3t3hann yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:43 pm
canerylmzx yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor
Başka bir hideknife plugini kullanabilirsin.
aradım fakat bulamadım düzgün çalışan bulup atabilirmisiniz?

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 7:23 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
/hideknife ile ne yapmayı amaçlıyosunuz. Ne işe yarıyor komut ?

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:03 am
gönderen Beta
Fatih Derya Knk Bıçagı Gizliyor Bıçagı Geri Getiriyor Bıçagı Gormek İstemeyenler için

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am
gönderen bilalgecer47
Beta yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:03 am Fatih Derya Knk Bıçagı Gizliyor Bıçagı Geri Getiriyor Bıçagı Gormek İstemeyenler için

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new bool:g_invis[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Invis Weapons", "1.0", "PurposeLess");

	register_clcmd("say /hideknife", "clcmd_hideknife")

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn");
}

public client_putinserver(id)
{
	g_invis[id] = false;
}

public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
	if(g_invis[id] && is_user_alive(id))
	{
		rg_remove_all_items(id);
	}
}

public clcmd_hideknife(const id)
{
	if(g_invis[id])
	{
		g_invis[id] = false;
		rg_give_item(id, "weapon_knife");
	}
	else
	{
		g_invis[id] = true;
		rg_remove_all_items(id);
	}
}
Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:14 am
gönderen Colditz
bilalgecer47 yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.
İstenilen bu değil.

/hideknife Sorunu

Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:18 am
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:14 am
bilalgecer47 yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.
İstenilen bu değil.
2.ci yorumu okumamışım.