1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 3:44 pm
gönderen canerylmzx
Selamun aleyküm bu eklentide /hideknife yazınca birinci yazılışta olmuyor 2. yazılışta oluyor birde her el bittiğinde tekrar yazmak gerekiyor bu iki sorunu çözebilcek varmıdır acaba?
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm
gönderen canerylmzx
birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:43 pm
gönderen m3t3hann
canerylmzx yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm
birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor
Başka bir hideknife plugini kullanabilirsin.
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 4:44 pm
gönderen canerylmzx
m3t3hann yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:43 pm
canerylmzx yazdı: Sal Oca 26, 2021 4:17 pm
birde elde silah varken yazıldığında silah tamamen elden düşüyor bıçak da öyle normalde gözükmemesi lazım ama tamamen yokoluyor
Başka bir hideknife plugini kullanabilirsin.
aradım fakat bulamadım düzgün çalışan bulup atabilirmisiniz?
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Sal Oca 26, 2021 7:23 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
/hideknife ile ne yapmayı amaçlıyosunuz. Ne işe yarıyor komut ?
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:03 am
gönderen Beta
Fatih Derya Knk Bıçagı Gizliyor Bıçagı Geri Getiriyor Bıçagı Gormek İstemeyenler için
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am
gönderen bilalgecer47
Beta yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:03 am
Fatih Derya Knk Bıçagı Gizliyor Bıçagı Geri Getiriyor Bıçagı Gormek İstemeyenler için
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_invis[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Invis Weapons", "1.0", "PurposeLess");
register_clcmd("say /hideknife", "clcmd_hideknife")
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn");
}
public client_putinserver(id)
{
g_invis[id] = false;
}
public CBasePlayer_Spawn(const id)
{
if(g_invis[id] && is_user_alive(id))
{
rg_remove_all_items(id);
}
}
public clcmd_hideknife(const id)
{
if(g_invis[id])
{
g_invis[id] = false;
rg_give_item(id, "weapon_knife");
}
else
{
g_invis[id] = true;
rg_remove_all_items(id);
}
}
Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:14 am
gönderen Colditz
bilalgecer47 yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am
Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.
İstenilen bu değil.
/hideknife Sorunu
Gönderilme zamanı: Cum Nis 23, 2021 2:18 am
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:14 am
bilalgecer47 yazdı: Cum Nis 23, 2021 2:11 am
Tersine çevirdim böyle deneyiniz.Her el değişmesini gerektircek bi durum gözükmüyor.
İstenilen bu değil.
2.ci yorumu okumamışım.