1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 4:30 pm
gönderen delcebopiero
Merhaba,
Bildiğiniz üzere C4 kurup patladığı zaman C4'ü kuran oyuncuya 3 frag yazılıyor veya C4'ü çözen oyuncuya 3 frag yazılıyor.
Bu ayarları değiştirebilme yöntemi var mıdır?
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Pzr Oca 24, 2021 10:19 am
gönderen AteSinOqLu
delcebopiero yazdı: ↑Prş Oca 14, 2021 4:30 pm
Merhaba,
Bildiğiniz üzere C4 kurup patladığı zaman C4'ü kuran oyuncuya 3 frag yazılıyor veya C4'ü çözen oyuncuya 3 frag yazılıyor.
Bu ayarları değiştirebilme yöntemi var mıdır?
Frag olayına bakıcam
eklentiler-pluginler/olaylari-icin-bonu ... 10341.html
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Pzt Şub 08, 2021 7:10 pm
gönderen delcebopiero
Tesekkur ederim, bir gelisme var midir frag yazilma olayi ile ilgili?
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 2:30 am
gönderen Ömer TELLİ
Bunun ayarı bulunmamakta, ekstra bir eklenti ile yapmanız gerekmekte
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Sal Şub 09, 2021 3:37 am
gönderen Colditz
Buyur;
Kod: Tümünü seç
// C4 patladığında, patlatan kişiye verilen frag sayısını ayarlar.
//
// Varsayılan değer: "3"
mp_c4_explode_frag "3"
// C4 imha edildiğinde, imha eden kişiye verilen frag sayısını ayarlar.
//
// Varsayılan değer: "3"
mp_c4_defuse_frag "3"
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
enum szCvarNames {
Explode_Cvar,
Defuse_Cvar
};
new iCvars[szCvarNames];
public plugin_init() {
register_plugin("C4 Frags", "0.0.1", "PurposeLess");
RegisterHookChain(RG_CGrenade_ExplodeBomb, "@CGrenade_ExplodeBomb_Pre", .post = false);
RegisterHookChain(RG_CGrenade_DefuseBombEnd, "@CGrenade_DefuseBombEnd_Pre", .post = false);
bind_pcvar_num(create_cvar("mp_c4_explode_frag", "3"), iCvars[Explode_Cvar]);
bind_pcvar_num(create_cvar("mp_c4_defuse_frag", "3"), iCvars[Defuse_Cvar]);
}
@CGrenade_ExplodeBomb_Pre(const iBomb, tracehandle, const bitsDamageType) {
new pPlayer = get_entvar(iBomb, var_owner);
set_entvar(pPlayer, var_frags, Float:get_entvar(pPlayer, var_frags) + (iCvars[Explode_Cvar] - 3));
}
@CGrenade_DefuseBombEnd_Pre(const iBomb, const pPlayer, bool:bDefused) {
if(bDefused) {
set_entvar(pPlayer, var_frags, Float:get_entvar(pPlayer, var_frags) + (iCvars[Defuse_Cvar] - 3));
}
}
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 10:43 am
gönderen delcebopiero
Hocam çok teşekkür ederim, ellerine sağlık. Ama şöyle bir durum var: Ben daha yeniyim ve bu kodları nereye yapıştırmam gerekiyor panelde? Bir de bunu söyleyebilirsen çok memnun olurum. Şimdiden sağol.
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 10:47 am
gönderen Colditz
Sma olarak attım buraya. Cvarları sunucudan da aktif edebilirsin (önerim addons/amxmodx/configs/amxx.cfg içine yazmak)
Kod: Tümünü seç
// C4 patladığında, patlatan kişiye verilen frag sayısını ayarlar.
//
// Varsayılan değer: "3"
mp_c4_explode_frag "3"
// C4 imha edildiğinde, imha eden kişiye verilen frag sayısını ayarlar.
//
// Varsayılan değer: "3"
mp_c4_defuse_frag "3"
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 11:00 am
gönderen delcebopiero
Ekran Alıntısı.JPG
Önerdiğiniz şekilde resimde yolladığım gibi yaptım, doğru olmuş mu, kaydediyim mi?
C4'ü Çözen veya Patlatan Oyuncuya Frag Yazılması Hk.
Gönderilme zamanı: Çrş Şub 10, 2021 11:09 am
gönderen Colditz
Evet doğru.