1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 13, 2021 11:30 am
gönderen Relax4fwa
Merhaba
ben serverımdaki oyuncuların şöyle yaZmasını istiyorum
A yetkişi olanların kırmızı yazması diğerlerinin hepsi yeşil yazacak
ve şöyle olacak [213.238.173.74] Nick - (mesaj)
başında ip yazması yanii

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 13, 2021 2:46 pm
gönderen vatanc
Relax4fwa yazdı: Çrş Oca 13, 2021 11:30 am Merhaba
ben serverımdaki oyuncuların şöyle yaZmasını istiyorum
A yetkişi olanların kırmızı yazması diğerlerinin hepsi yeşil yazacak
ve şöyle olacak [213.238.173.74] Nick - (mesaj)
başında ip yazması yanii
kullandıgınız tag plugını varsa atınız duzenleyıelım

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 2:00 pm
gönderen Relax4fwa
yok maalesef

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 3:03 pm
gönderen LWZemrahbaba
Relax4fwa yazdı: Prş Oca 14, 2021 2:00 pm yok maalesef
Yardımcı olan olmazsa akşam 8den sonra atacağım

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 4:42 pm
gönderen PawNod
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.
Yanlış anlamışsın sanırım konuya girmeden önce ben de öyle anladım anlatmak istediği şey oyuncuların adının yanında sunucu ipsi yazması.

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 5:23 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
PawNod yazdı: Prş Oca 14, 2021 4:42 pm
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.
Yanlış anlamışsın sanırım konuya girmeden önce ben de öyle anladım anlatmak istediği şey oyuncuların adının yanında sunucu ipsi yazması.
Yanlış anlamadım. Oyuncu mesaj atınca isminin başında IP adresi yazacak ve bunu herkes görecek.

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 5:25 pm
gönderen Colditz
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 5:23 pm Yanlış anlamadım. Oyuncu mesaj atınca isminin başında IP adresi yazacak ve bunu herkes görecek.
Sakin :)
Relax4fwa yazdı: Çrş Oca 13, 2021 11:30 am ve şöyle olacak [213.238.173.74] Nick - (mesaj)

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 7:02 pm
gönderen 1000DAYS
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 5:23 pm
PawNod yazdı: Prş Oca 14, 2021 4:42 pm
Fatih ~ EjderYa yazdı: Prş Oca 14, 2021 3:16 pm Oyunculara birbirlerinin IP bilgisini paylaşmanız bence doğru değil.
Yanlış anlamışsın sanırım konuya girmeden önce ben de öyle anladım anlatmak istediği şey oyuncuların adının yanında sunucu ipsi yazması.
Yanlış anlamadım. Oyuncu mesaj atınca isminin başında IP adresi yazacak ve bunu herkes görecek.
Hayır, ip adresinden kastı sanırım sunucunun ip adresi, oyuncunun değil.

iisim başında ip

Gönderilme zamanı: Prş Oca 14, 2021 7:12 pm
gönderen bilalgecer47

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define ADMIN ADMIN_RESERVATION    // Yesil Yazi Yetkisi

#define TAG "[213.238.173.25]"

new gMaxPlayers
new gMsgSayText
new gTeams[3][] = 
    {
        "Spectator",
        "Terrorist",
        "Counter-Terrorist"
    }

public plugin_init()
{
    register_plugin("Green Admin Chat", "1.1", "Arion")
    register_clcmd("say", "handle_say")
    register_clcmd("say_team", "handle_teamsay")
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")
    register_message (gMsgSayText, "avoid_duplicated")
    gMaxPlayers = get_maxplayers()

}

public avoid_duplicated (msgId, msgDest, receiver)
{
    return PLUGIN_HANDLED
}

public handle_say(id)
{
    new message[192]
    read_args(message, 191)
    remove_quotes(message)
    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) return PLUGIN_CONTINUE
    
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    
    new alive = is_user_alive(id)

    new userFlags = get_user_flags(id)
    
    if(alive){
                    if((userFlags & ADMIN)){
                    format(message, 191, "^04%s ^x03%s ^x01: ^x04 %s", TAG, name, message)
                    }else{
                    format(message, 191, "^x04%s ^x03%s ^x01:  %s", TAG, name, message)
                    }
        }else{
                    if((userFlags & ADMIN)){
                    format(message, 191, "^x01*DEAD*^04%s ^x03%s ^x01: ^x04 %s", TAG, name, message)
                    }else{
                    format(message, 191, "^x01*DEAD*^x04%s ^x03%s ^x01:  %s", TAG, name, message)
                    }
    }
    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
    if(!is_user_connected(i))
    continue
        
    if(alive && is_user_alive(i) || !alive && !is_user_alive(i)) // Prints the message
    {
                    message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
                    write_byte(id)
                    write_string(message)
                    message_end()
    }
    }
    return PLUGIN_HANDLED

}

public handle_teamsay(id)
{
    new message[192]
    read_args(message, 191)
    remove_quotes(message)
    remove_quotes(message)
    if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, "")) return PLUGIN_CONTINUE
    
        
    new name[32]
    get_user_name(id, name, 31)
    
    new alive = is_user_alive(id)
    
    new team = get_user_team(id)
    
    new userFlags = get_user_flags(id)
    
    if((userFlags & ADMIN) && alive) format(message, 191, "^x01(%s)^x03 %s^x01 : ^x04 %s", gTeams[team], name, message)
    else if((userFlags & ADMIN) && !alive) format(message, 191, "^x01*DEAD*(%s)^x03 %s^x01 : ^x04 %s", gTeams[team], name, message)
    else if((!(userFlags & ADMIN)) && alive) format(message, 191, "^x01(%s)^x03 %s^x01 :  %s", gTeams[team], name, message)
    else format(message, 191, "^x01*DEAD*(%s)^x03 %s^x01 :  %s", gTeams[team], name, message)
    
    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
        {
            if(!is_user_connected(i))
                continue
        
            if(get_user_team(i) != team)
                continue
        
            if(alive && is_user_alive(i) || !alive && !is_user_alive(i))
                {
                    message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
                    write_byte(id)
                    write_string(message)
                    message_end()
                }
        }
    return PLUGIN_HANDLED
}
Tag kısmını istediğiniz gibi düzeltin.