1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Prş Ara 31, 2020 9:02 pm
gönderen m3t3hann
Ben bıçağın sadece 50 vurmasını istiyorum nerden vurulursa vurulsun örneğin arkadan tek yemesi yerine arkadan veya kafadan vuruncada 50 vursun her türlü 50 vursun istiyorum.Yardımcı olabilecek var mı?

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Prş Ara 31, 2020 9:11 pm
gönderen Colditz
Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Prş Ara 31, 2020 9:59 pm
gönderen Aconyonn
Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 9:11 pm Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
AddFakePlayer ile TakeDamage arasındaki fark nedir?

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Prş Ara 31, 2020 10:00 pm
gönderen Colditz
AddFakePlayer değil AddPlayerItem. Sadece oyuncu item aldıktan sonra çağrılıyor. TakeDamage ise her hasar verdiğinizde çağrılıyor. Tek seferde ayarlamak varken her seferinde kontrol ettirmeye gerek görmedim.

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Prş Ara 31, 2020 10:09 pm
gönderen Aconyonn
Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 10:00 pm AddFakePlayer değil AddPlayerItem. Sadece oyuncu item aldıktan sonra çağrılıyor. TakeDamage ise her hasar verdiğinizde çağrılıyor. Tek seferde ayarlamak varken her seferinde kontrol ettirmeye gerek görmedim.
Benim hatam bilgilendirme için teşekkürler.

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Cum Ağu 12, 2022 11:37 pm
gönderen oskan37
Colditz yazdı: Prş Ara 31, 2020 9:11 pm Buyur dener misin?

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init() {
	register_plugin("Knife Damage", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_AddPlayerItem, "@CBasePlayer_AddPlayerItem", .post = true);
}

@CBasePlayer_AddPlayerItem(const pPlayer, const pItem) {
	if(get_member(pItem, m_iId) != WEAPON_KNIFE) {
		return;
	}

	set_member(pItem, m_Weapon_flBaseDamage, 50.0);
}
olmuyor bunu panele yükleyince sw çöküyor bildiğin. nası kodladıysan

Knife Hasarı

Gönderilme zamanı: Pzr Ağu 14, 2022 5:44 am
gönderen commandertzx61
Bunu bir denersin.