1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 12:16 pm
gönderen Victores
bind f +pass
komudunu nasıl plugine çevirebilirim bir iki eklenti denedim ama beceremedim.

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 12:25 pm
gönderen bilalgecer47

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("bind", "0.1", "anonimX")
	
	register_clcmd("F", "@ftusu");
}
@ftusu(const id){
	client_cmd(id,"+pass")
}

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 12:28 pm
gönderen Victores
bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:25 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
	register_plugin("bind", "0.1", "anonimX")
	
	register_clcmd("F", "@ftusu");
}
@ftusu(const id){
	client_cmd(id,"+pass")
}
malesef çalışmadı :(

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pm
gönderen Colditz

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 1:25 pm
gönderen Victores
Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
sorunsuz çalışıyor teşekkürler

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 1:44 pm
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 12:40 pm

Kod: Tümünü seç

#pragma semicolon 1

#include <amxmodx>
#include <engine>

public plugin_init() {
	register_plugin("F Tusu Bind", "1.0", "PurposeLess");

	register_impulse(100, "@Impulse_F");
}

@Impulse_F(pPlayer, iImpulse) {
	client_cmd(pPlayer, "+pass");
	return PLUGIN_HANDLED;
}
Benim attıgım sekilde F tuşu için niye çalışmıyor?

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm
gönderen Colditz
register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 2:10 pm
gönderen bilalgecer47
Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.
Daha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 2:13 pm
gönderen Colditz
Dene, çalışmayacaktır.

bind plugini

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 30, 2020 2:29 pm
gönderen Ömer TELLİ
bilalgecer47 yazdı: Çrş Ara 30, 2020 2:10 pm
Colditz yazdı: Çrş Ara 30, 2020 1:57 pm register_clcmd("F", "@ftusu");

F diye bir komut olmadığı için.
Daha önce biyerde görmüştüm bu şekilde çalışması lazım?
Çalışmaz, oyunun yapısında "f" diye bir komut yok. Buradaki mantık ile register_clcmd ile oyunun kendi içinde bulunan komutlara kanca atıyorsun.

Varsayılan tuş ayarlarında, klavyede basılan tuşların oyun içerisinde bir karşılığı mevcut.
Oyun bu karşılıkları(komutları) algılayarak işlem yapıyor.
Konsolu açıp +forward yazarsan karakter ileri doğru hareket etmeye başlayacaktır, -forward yazarsan duracaktır, impulse 100 yazarsan feneri açacaktır.
bind ile yapılan atamalar bu komutlar için kısayol oluşturma amacı güdüyor, oyunda bunu tetiklenmesi içinde bir komut karşılığının olması gerekiyor(+forward,-forward,impulse 100 gibi )

CSDurağında ise oyuncu tuşlarına bind ataması yapamadığınız için ,ancak bu şekilde var olan komutları kancalayarak bind işlemlerini yapabilirsiniz

Bind ataması yapabilseydiniz, register_clcmd("FTUSUKOMUTU","caliscakFonksiyon") diye kendiniz bir oyun komutu oluşturup, oyuncuya oyuna girişte
bind "f" "FTUSUKOMUTU" göndermeniz yeterli olacaktı