1. sayfa (Toplam 6 sayfa)
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 1:38 am
gönderen Victores
serverimde bunny kapalı lakin bazıları cfg veya makro ile bunny yapabiliyor. bunu engelleyebilir miyiz? bir serverde görmüştüm bunny yapmaya çalışınca bizi yavaşlatıp durduruyordu. sadece space ile bunny yapılıyor onun dışında makro cfg kullanınca durduruyor. bunun gibi bir şey yapılabilir mi veyahut zıplama sınırı. Bir oyuncu arka arkaya en fazla 2 defa zıplayabilsin.
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 2:19 am
gönderen ByBuLuT ☪
ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 2:24 pm
gönderen Victores
ByBuLuT ☪ yazdı: Pzr Ara 20, 2020 2:19 am
ektra ayarlarda mp_unduck_method var onu 1 yapıp deneyebilirsiniz
Denedim fakat işe yaramadı
Oyuncular x mause button kontrol programından v.s hala bunny yapabiliyor. Benim ihtiyacım yani cfg veya makro ile bunny engellemek. Yani bunny sınırı koyabilir arka arkaya en fazla 2 defa bunny yapılabilir 3.de yavaşlatma olabilir.
Bunny arasına süre koyulabilir. İlk zıpladıktan sonra ikinci kez zıplamak için 0.20 saniye beklemek gereksin mesela bu tarz bi bunny engelleyici ye ihtiyacım var

bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 3:48 pm
gönderen Mr.Persians
bu işini görür.
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 7:27 pm
gönderen Colditz
Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1];
public plugin_init() {
register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false);
}
@CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) {
new Float:time = get_gametime();
if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
return HC_SUPERCEDE;
}
g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0;
return HC_CONTINUE;
}
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzr Ara 20, 2020 8:01 pm
gönderen Victores
Colditz yazdı: Pzr Ara 20, 2020 7:27 pm
Dener misin?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new Float:g_flNextJumpTime[MAX_CLIENTS + 1];
public plugin_init() {
register_plugin("Bunny Engelle", "1.0", "Schwarper");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Jump, "@CBasePlayer_Jump_Pre", .post = false);
}
@CBasePlayer_Jump_Pre(const pPlayer) {
new Float:time = get_gametime();
if(g_flNextJumpTime[pPlayer] > time) {
SetHookChainReturn(ATYPE_INTEGER, false);
return HC_SUPERCEDE;
}
g_flNextJumpTime[pPlayer] = time + 1.0;
return HC_CONTINUE;
}
Mr.Persians yazdı: Pzr Ara 20, 2020 3:48 pm
bu işini görür.
malesef ikiside işimi görmedi. Fastrun hilesi var internete aratırsanız çıkıyor. onu engelleyici var kullanıcı fastrun kullanmayı denerse onu yavaşlatıyor. onun üzerinde oynama yapıp bunnyide yapabilirsiniz belki oyuncu en fazla 2 defa zıplayaiblsin veya 2 zıplama arasında en az 0.25 saniye süre geçsin. (makroların gecikmesini 17ms veya 18ms ayarlıyorlar iki bunny arası 25ms olursa düzensiz bir bunny yaparlar yani buda işime yarar.) veya dediğim gibi makro kullananı yavaşlatmalı
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 21, 2020 3:27 pm
gönderen Victores
Güncel
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm
gönderen Aconyonn
yaptırdığım işlem, oyuncu
6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
const Float:maxspeed=600.0;
new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name = "Speed Check",
.version = "0.1",
.author = "Aconyonn"
);
set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
continue;
}
@checkspeed(id);
}
}
@checkspeed(const id){
get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
g_velocity[id][2]=0.0;
g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
if(g_speed[id]>maxspeed){
client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
}
}
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 21, 2020 7:02 pm
gönderen ByBuLuT ☪
Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm
yaptırdığım işlem, oyuncu
6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
const Float:maxspeed=600.0;
new Float:g_velocity[MAX_CLIENTS+1][3],Float:g_verticvelo[MAX_CLIENTS+1],Float:g_speed[MAX_CLIENTS+1];
public plugin_init(){
register_plugin
(
.plugin_name = "Speed Check",
.version = "0.1",
.author = "Aconyonn"
);
set_task(0.1,"@check",.flags="b");
}
@check(){
for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
continue;
}
@checkspeed(id);
}
}
@checkspeed(const id){
get_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
g_verticvelo[id]=g_velocity[id][2];
g_velocity[id][2]=0.0;
g_speed[id]=vector_length(g_velocity[id]);
if(g_speed[id]>maxspeed){
client_print(id,print_center,"Ulasabilecegin max hiz degeri [%.2f] | Senin hizin: %.2f",maxspeed,g_speed[id]);
g_velocity[id][0]=g_velocity[id][0]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][1]=g_velocity[id][1]*(maxspeed/g_speed[id]);
g_velocity[id][2]=g_verticvelo[id];
set_entvar(id,var_velocity,g_velocity[id]);
}
}
Her
salise bu kadar for ve kontrol ne kadar sağlıklı ?
bunny engelleme
Gönderilme zamanı: Pzt Ara 21, 2020 7:04 pm
gönderen Colditz
Aconyonn yazdı: Pzt Ara 21, 2020 6:43 pm
yaptırdığım işlem, oyuncu
6. satırdaki belirlediğin hızı aşarsa, hızı orantılı olarak oyuncuyla çarptırıyor ve oyuncunun belirtilen hızı geçememesini sağlıyor.
dener misin?
Kod: Tümünü seç
set_task(0.1,"@check",.flags="b");
@check(){
for(new id=0;id<=MaxClients;id++){
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || is_user_bot(id)){
0.1 ve for döngüsü?
