1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:07 pm
gönderen LWZemrahbaba
arkadaşlar arastırma yaptımda ıstedıgım bı eklentiyi nası funa uyarlayabılırım

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:09 pm
gönderen bilalgecer47
Fun ve Com ip arasında bi fark yok.

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:17 pm
gönderen LWZemrahbaba
bilalgecer47 yazdı: Sal Ara 08, 2020 2:09 pm Fun ve Com ip arasında bi fark yok.
ya şey yanı mesela bir eklenti biohazarda uyarlıdır fakat ben bunu funa uyarlamak ıstıyorum her modda calısan bır eklentı ye uyarlamak yanı

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:19 pm
gönderen bilalgecer47
plugins iniye yaz her mapde calısır.

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:36 pm
gönderen LWZemrahbaba
bilalgecer47 yazdı: Sal Ara 08, 2020 2:19 pm plugins iniye yaz her mapde calısır.
#include <biohazard> mesela bu bıohazarda baglı harıcı calışmaz ama ben bunu degiştirip her mapta calısmasını ıstıyorum

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:48 pm
gönderen bestcore
biohazard kütüphanesinin eklentideki işlevine bakın ve bunu başka kütüphane ile yapmayı deneyin, mesela get_member(id,m_iTeam == TEAM_CT ile get_user_team(id) == 2 bu iki komut birbiriyle aynı işlevi görüyor fakat kütüphane kullanımları farklı saçma bir örnek verdim ama umarım anlamışsındır.

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 2:55 pm
gönderen ByBuLuT ☪
fun'a uyarlama diyince zombieplague jailbreak vb. kütüphanelerde olan komutlar fun kütüphanesine çevirmek istiyorsun gibi olmuş her modda çalışabilecek, pro public modda veya x moda uyarlama daha doğru bir söylem olabilir. Ancak bazı komutların başka kütüphanelerde direk veya dolaylı yoldan benzer veya aynı işlevi yerine getiren hali olmayabilir yani uyarlanacak eklentiye bakmadan kesin birşey söylenemez.

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 3:08 pm
gönderen Ömer TELLİ
Eklentilerin başında yazan #include <fun>, #include <bioahazard> eklentinin o haritalarda çalışacağını değil, eklentinin işlevini sürdürebilmesi için gerekli olan kütüphaneleri temsil eder

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 20, 2021 6:00 pm
gönderen LWZemrahbaba
Ömer TELLİ yazdı: Sal Ara 08, 2020 3:08 pm Eklentilerin başında yazan #include <fun>, #include <bioahazard> eklentinin o haritalarda çalışacağını değil, eklentinin işlevini sürdürebilmesi için gerekli olan kütüphaneleri temsil eder
Peki ömer abi bi eklentiyi biohazarddan zombieplagueye çevirmek istiyorum nasıl yapabilirim

.fun uyarlama dersi

Gönderilme zamanı: Çrş Oca 20, 2021 7:59 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
eklentideki #include <biohazard> kısmını <include <zombieplague> olarak değiştir. Ve eklentiyi derlerken çıkan hataları düzelt.