1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:00 pm
gönderen LWZemrahbaba
Bio_Barli_Respawn.sma
beyler sunu funa uyarlayabilirmiyiz

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:15 pm
gönderen Colditz
Neden fun?


Çalışması için mp_forcerespawn (canlandırma cvarı) açık olmak zorunda

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new pCvar_mp_forcerespawn;

public plugin_init() {
	register_plugin("Barli Respawn", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post = true);

	bind_pcvar_num(get_cvar_pointer("mp_forcerespawn"), pCvar_mp_forcerespawn);
}

@CBasePlayer_Killed(const pVictim) {
	if(pCvar_mp_forcerespawn) {
		rg_send_bartime(pVictim, pCvar_mp_forcerespawn);
	}
}

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:16 pm
gönderen LWZemrahbaba
Colditz yazdı: Sal Ara 08, 2020 12:15 pm Neden fun?


Çalışması için mp_forcerespawn (canlandırma cvarı) açık olmak zorunda

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

new pCvar_mp_forcerespawn;

public plugin_init() {
	register_plugin("Barli Respawn", "1.0", "PurposeLess");

	RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed, "@CBasePlayer_Killed", .post = true);

	bind_pcvar_num(get_cvar_pointer("mp_forcerespawn"), pCvar_mp_forcerespawn);
}

@CBasePlayer_Killed(const pVictim) {
	if(pCvar_mp_forcerespawn) {
		rg_send_bartime(pVictim, pCvar_mp_forcerespawn);
	}
}
degişik respwanlı bir mod düşünüyorum çünki

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:17 pm
gönderen LWZemrahbaba
attıgınımı kullaniyim simdi

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:18 pm
gönderen Colditz
Respawn ı cvardan çekmek daha sağlıklı olur.

arkadaşlar bunu funa uyarlarmısınız

Gönderilme zamanı: Sal Ara 08, 2020 12:19 pm
gönderen LWZemrahbaba
Colditz yazdı: Sal Ara 08, 2020 12:18 pm Respawn ı cvardan çekmek daha sağlıklı olur.
tamamdır attıgını deneyim bi