1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Pzt Kas 30, 2020 2:17 am
gönderen yamibakura
Belirli bir haritada bir kaç bölge yapmak istiyorum. Örneğin de_dust2 haritasında a bomba alanını seçmek istiyorum bu bölgeye giren kullanıcıya işlem yapılacak. Forumda harita alan ekleyici gördüm ancak o eklentide küp şeklinde bölge yaratılıyor ve bana sadece küp şeklinde olması yetmiyor. Bazı bölgeler uzunlamasına dar veya uzun.
Diğer türlü bana örnek koordinatlı bir eklenti yazabilirsiniz. Ben kordinatları kendim hesaplayıp plugin içinde bölge oluşturabileyim.

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 02, 2020 9:50 pm
gönderen yamibakura
güncel

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 02, 2020 10:05 pm
gönderen ByBuLuT ☪
walkguard eklentisini deneyebilirsin nette var forumda var mı bilmiyorum

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 02, 2020 10:22 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
haritada bulunan func_bomb_target classname isimli nesneyi (entity) bulup. reapi kütüphanesinde bulunan SetTouch komutunu uygulatabilirsiniz. Bu sayede oyuncuların sürekli konumunu çekmenize de gerek kalmaz.

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Çrş Ara 02, 2020 11:00 pm
gönderen #skynlexx#
Fatih ~ EjderYa yazdı: Çrş Ara 02, 2020 10:22 pm haritada bulunan func_bomb_target classname isimli nesneyi (entity) bulup. reapi kütüphanesinde bulunan SetTouch komutunu uygulatabilirsiniz. Bu sayede oyuncuların sürekli konumunu çekmenize de gerek kalmaz.
Bende merak ettim şimdi Ct basede bulunan TE leri algilatabilirmiyiz peki info_player_start classname diye geçiyor diye biliyorum

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Prş Ara 03, 2020 3:18 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Evet algılatabilirsiniz.

Haritada özel bölge oluşturma

Gönderilme zamanı: Prş Ara 03, 2020 3:55 pm
gönderen Colditz
Bunu deneyebilirsin.

Kod: Tümünü seç

register_event("StatusIcon", "OnPlayerEnterBombSide", "be", "1=1", "2=func_bomb_target"); //bomba alanına girdiğinde
register_event("StatusIcon", "OnPlayerLeaveBombSide", "be", "1=0", "2=func_bomb_target"); //bomba alanından çıktığında