1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Csgo mod yerden silah alınca o skinle gelmesi

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 18, 2020 10:24 pm
gönderen MaviRuh*
İstediğim şey örnek veriyorum daha iyi anlatabilirim kendimi takım arkadaşım da ak47 skini var diyelim onu yere atıyor veya ölünce yere düşüyor. Ben yerden aldığımda o arkadaşımdaki skin benim elime gelecek. Kısaca yerden skinli silah,tabanca alirsam o skin bana gelecek.

Csgo mod yerden silah alınca o skinle gelmesi

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 19, 2020 10:26 pm
gönderen MaviRuh*
Güncel

Csgo mod yerden silah alınca o skinle gelmesi

Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 22, 2020 11:04 am
gönderen MaviRuh*
Güncel

Csgo mod yerden silah alınca o skinle gelmesi

Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 22, 2020 1:06 pm
gönderen Colditz
Ben sana anlattım zaten hatta örneğini bile attım. Yapman gereken RegisterHam ile Weapon_Deploy komutuyla oyuncu silahı aldığında "var_impulse" ayarını kontrol ettireceksin uyuşursa modeli vereceksin. RegisterHook Set Weapon Model komutuyla da classname kontrol ettireceksin ve silahın "w" modelini classname yapacaksın. Silahı verirken de rg_give_custom_item komutu ile silahı vereceksin ve sonradan classnameini w_ modeli yapacaksın.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <reapi>


new const wmodel[] = "models/bilmemne_wm4a1.mdl");
new const vmodel[] = "models/bilmemne_vm4a1.mdl");
new const pmodel[] = "models/bilmemne_pm4a1.mdl");

RegisterHookChain(RG_CWeaponBox_SetModel, "HookSetModel", 0);


@M4a1Ver(const id) {
	new weapon = rg_give_custom_item(id, "weapon_m4a1", GT_REPLACE, uid_m4a1);
	set_entvar(weapon, var_classname, wmodel);
}

WeaponDeploy_M4A1(const weapon) {
	new id = get_member(weapon, m_pPlayer);
	
	if(get_entvar(id, var_impulse) == uid_m4a1)
	{
		set_entvar(id, var_viewmodel, vmodel);
		set_entvar(id, var_weaponmodel, pmodel);
	}
}

public HookSetModel(const ent, const model[])
{
	new weapon = getWeaponBoxWeapon(weaponbox);
	
	if (weaponbox != NULLENT)
	{
		new classname[32];
		get_entvar(id, var_classname, classname);
		SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, classname);
	}
	return HC_CONTINUE;
}

getWeaponBoxWeapon(const weaponbox) {
	for (new i = 0, weapon; i < MAX_ITEM_TYPES; i++) {
		weapon = get_member(weaponbox, m_WeaponBox_rgpPlayerItems, i);
		if (!is_nullent(weapon) || get_entvar(weapon, var_impulse) != 0) {
			return weapon;
		}
	}
	return NULLENT;
}