Model e komutu ile işlem
Gönderilme zamanı: Pzt Tem 06, 2020 11:49 pm
Merhabalar haritaya koyduğumuz bir modele e ile tıklayınca item verdirebilirmiyiz ?
Kod: Tümünü seç
entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "class adı buraya");Kod: Tümünü seç
RegisterHam(Ham_Use, "class adı buraya", "modeleBasilinca");
public modeleBasilinca(ent, id) {
//(...) itemVer(id)
}Kod: Tümünü seç
SetUse(ent, "Nesneye_Basildi"); // Nesneye E basınca hangi fonksiyonun çalışacağı bu komut ile belirtiliyorKod: Tümünü seç
public Nesneye_Basildi(ent,id){
/// Nesneye E basılınca Yapılacak Olan İşlemler.
}Kod: Tümünü seç
entity_set_model(Ent, g_Model)
entity_set_size(Ent,Float:{-6.0, -10.0, 0.0},Float:{6.0, 10.0, 36.0})
new Float:f_Origin[3]Kod: Tümünü seç
entity_set_string(entity, EV_SZ_classname, "class adı buraya");Kod: Tümünü seç
new Ent = create_entity("info_target")Kod: Tümünü seç
public add_chicken(id){
new Ent = create_entity("info_target")
if(is_valid_ent(Ent)){
entity_set_model(Ent, g_Model)
entity_set_size(Ent,Float:{-6.0, -10.0, 0.0},Float:{6.0, 10.0, 36.0})
new Float:f_Origin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, f_Origin)
f_Origin[0] += 50.0
entity_set_origin(Ent, f_Origin)
entity_set_int(Ent,EV_INT_solid,SOLID_BBOX)
drop_to_floor(Ent)
}
}Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Eklenti Ismi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /test","nesne_olustur")
}
public nesne_olustur(id){
new Float:Konum[3] /// Konum isminde 3 katmanlı bir veri oluşturduk
get_entvar(id,var_origin,Konum) /// Konum isimli veriye oyuncunun konumu atandı.
/// Yani artık bizim için Konum nesnesi oyuncunun konumunu belirtmektedir.
new ent = rg_create_entity("info_target") /// ent isminde bir nesne oluşturduk.
// Buradan sonrası isteğe bağlı nesneye verilen özelliklerdir. Hepsinin olması şart değil.
set_entvar(ent,var_origin,Konum) /// Az önce konum verisine oyuncunun konumunu atamıştık.
/// Bu komutla ise oluşturduğumuz nesneyi oyuncunun konumuna getirmiş olduk.
}Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Eklentı Ismı"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Anonim"
new BKMODEL[64]
new modelindex
new ent
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /getir","entityGetir")
SetUse(ent, "Nesneye_Basildi");
}
public plugin_precache()
{
formatex(BKMODEL,charsmax(BKMODEL),"models/player/ng_jb_wachin/ng_jb_wachin.mdl");
modelindex = precache_model(BKMODEL)
}
public entityGetir(id){
new classname[32];
ent = rg_create_entity("info_target") // Ent isminde bir nesne olusturdum.
set_entvar(ent, var_classname,"anaclass") // Nesneye class atadım.
set_entvar(ent, var_model, BKMODEL); // Nesneye model ekledim.
set_entvar(ent, var_modelindex, modelindex); // Nesneye modelindex ekledim.
set_entvar(ent, var_origin, Float:{213.0, -674.0, 36.0}) // Nesneyi belirledigim koordinatlara isinladim.
get_entvar(ent,var_classname,classname,charsmax(classname));
client_print(id,print_chat,"%s",classname)
}
public Nesneye_Basildi(ent,id)
{
client_print(id,print_chat,"islem")
}