1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 3:11 pm
gönderen DarkThrone
Arkadaşlar HNS Mod için Rakip size vurdugunda 3 saniye koruma istiyorum.
CT Takımı T yi bıcakladıgında 3 sanıye T ye damage işlemesin. 3 Sanıye sonra bozulup devam etsin.
El başı doğdugunda 3 4 sanıyelık koruma eklentısı var bunun gibi.
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 3:53 pm
gönderen vatanc
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "Spawn Godmode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1)
}
public dogunca(id)
{
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
}
else
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
}
set_task(3.0,"kapat")
set_user_godmode(id,0)
}
public kapat(id)
{
set_user_godmode(id,1)
client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.")
}
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 4:39 pm
gönderen DarkThrone
vatanc yazdı: Pzr Haz 21, 2020 3:53 pm
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "Spawn Godmode"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn,"player", "dogunca",1)
}
public dogunca(id)
{
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,255,kRenderNormal,25)
}
else
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,255,0,0,kRenderNormal,25)
}
set_task(3.0,"kapat")
set_user_godmode(id,0)
}
public kapat(id)
{
set_user_godmode(id,1)
client_print(id,print_center,"Dokunulmazlik Suren Doldu.")
}
Öncelikle uğraşın için Teşekkürler fakat bu el başı yapıyor sanırım. Ben bunun oyuncu vurulduğunda yapmasını istiyorum. Şöyle ki CT T ye bir bıçak attığında yavaşlıyor otomatik 2. yide atabiliyor. CT T ye ilk bıçağı attığında 3 saniye dokunulmaz olucak bıçak işlemicek. 3 saniye sonunda aynen devam edicek.
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 4:47 pm
gönderen OPC Line
sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 4:53 pm
gönderen DarkThrone
OPC Line yazdı: Pzr Haz 21, 2020 4:47 pm
sizin dediğinizden oyuncu ilk hasar aldığında 3 sn god vericek. doğru mudur ?
Aynen Doğrudur.
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzr Haz 21, 2020 6:45 pm
gönderen Aconyonn
Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true);
}
public RG_Killed(olen,olduren){
set_task(3.0,"Stop",0);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(olen,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh","TERRORIST");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh","CT");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(){
client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 22, 2020 12:33 am
gönderen DarkThrone
Aconyonn yazdı: Pzr Haz 21, 2020 6:45 pm
Denemeye vaktim olmadı hata yapmış olabilirim,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Killed,"RG_Killed",true);
}
public RG_Killed(olen,olduren){
set_task(3.0,"Stop",0);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(olen,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh","TERRORIST");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh","CT");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
if(is_user_alive(ids)){
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(){
client_print(0,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(0,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Eklentiyi denedim fakat çalışmıyor Damage yiyen kişiye 3 saniyelik dokunulmazlık gelmiyor. Onun dışında dokunulmazlık kalktı yazısı vs aktif.
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 22, 2020 1:54 pm
gönderen Aconyonn
İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){
if(is_user_alive(victim)){
set_task(3.0,"Stop",victim);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(victim,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(const victim){
client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 22, 2020 2:12 pm
gönderen DarkThrone
Aconyonn yazdı: Pzt Haz 22, 2020 1:54 pm
İsteğinizi tam olarak anlamamışım ve bir oyuncu öldüğünde işlem yaptırtmışım.
Eklenti,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(const victim,inflictor,const attacker,Float:damage,damage_type){
if(is_user_alive(victim)){
set_task(3.0,"Stop",victim);
new players[MAX_PLAYERS],num;
switch(get_member(victim,m_iTeam)){
case TEAM_TERRORIST : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
case TEAM_CT : {
get_players(players,num,"bceh");
for(new i;i<num;i++){
new ids=players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
}
}
}
}
return HC_CONTINUE;
}
public Stop(const victim){
client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
}
Çok uğraştın sağol fakat işlevini yine göstermiyor. CT Olduğunu düşün T den birisini bıçakladığında 3 saniye bıçakladığın kişiye dokunulmazlık versin. Hani direk 2. bıçağı atama diye. 1. yi atınca oyuncu duruyor 2. otomatik atılıyor bunu engellemek amaçlı. Aynı zamanda durduk yere dokunulmazlık kalktı yazısıda geliyor.
Vurulduğunda 3 saniye koruma olması
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 22, 2020 4:25 pm
gönderen Aconyonn
Forumda bulunan konulara baktım fakat kendime Localhost kuramadım, bu sebeple eklentiyi deneyemeden atıyorum. Deneyip bilgi verirsin olmaz ise başka deneyebilen arkadaş yardımcı olur,
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
static const via[3][10]={"No Damage","0.1","Aconyonn"};
public plugin_init(){
register_plugin(via[0],via[1][0],via[2][0]);
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage,"rgTakeDamage",0);
}
public rgTakeDamage(victim,inflictor,attacker,Float:damage,damage_type){
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){
if(get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_CT || get_member(victim,m_iTeam) == TEAM_TERRORIST && is_user_alive(victim)){
new players[MAX_PLAYERS],num;get_players(players,num);
for(new i;i<num;i++){
new ids = players[i];
set_entvar(ids,var_takedamage,DAMAGE_NO);
set_task(3.0,"Stop",victim);
}
}
}
}
public Stop(victim){
set_entvar(victim,var_takedamage,DAMAGE_YES);
client_print(victim,print_center,"Dokunulmazlik Kalkti!");
}