1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Az hasar yeme
Gönderilme zamanı: Pzt Haz 01, 2020 7:52 pm
gönderen MrFoTo
Merhabalar bir plugin isteğim var bu değişkene bağlı olursa sevinirim örnek new degisken[id] = true olunca açık false olunca kapalı gibi
true olunca oyuncu ct takımından az hasar yiyecek false olursa normale dönecek teşekkürler
Az hasar yeme
Gönderilme zamanı: Prş Nis 08, 2021 1:16 am
gönderen Beta
+güncel
Az hasar yeme
Gönderilme zamanı: Prş Nis 08, 2021 1:25 pm
gönderen bestcore
Değişken true ise hasar veren kişi hasar alan kişiye vurdugu hasarın yarısını vuracak.
Buyur;
Kod: Tümünü seç
#pragma semicolon 1
#include <amxmodx>
#include <reapi>
new bool:g_blDamage[MAX_PLAYERS+1];
public plugin_init(){
register_plugin("Hasar Azalt", "0.1", "` BesTCore;");
register_clcmd("say /damageayarla", "clcmd_damageayarla");
RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_TakeDamage, "RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre", .post = false);
}
public clcmd_damageayarla(id){
if(!g_blDamage[id]){
g_blDamage[id] = true;
// Hasar azaltmayı actik.
}
else {
g_blDamage[id] = false;
// Hasar azaltmayı kapattık.
}
}
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const this, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType){
if(!(is_user_alive(pAttacker) || is_user_connected(this) || this != pAttacker || g_blDamage[this] || get_member(pAttacker, m_iTeam) == TEAM_CT)){
return;
}
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, flDamage/2);
}
Az hasar yeme
Gönderilme zamanı: Prş Nis 08, 2021 5:53 pm
gönderen Colditz
const olan bir değerin tekrar oyunda olup olmadığını kontrol etmene gerek yok.
Kod: Tümünü seç
public RG_CBasePlayer_TakeDamage_Pre(const pVictim, pInflictor, pAttacker, Float:flDamage, bitsDamageType){
//if(!(is_user_alive(pAttacker) || is_user_connected(this) || this != pAttacker || g_blDamage[this] || get_member(pAttacker, m_iTeam) == TEAM_CT)){
if(is_user_connected(pAttacker) && pVictim != pAttacker && rg_is_player_can_takedamage(pVictim, pAttacker)) {
if(g_blDamage[pVictim] && get_member(pAttacker, m_iTeam) == TEAM_CT) {
SetHookChainArg(4, ATYPE_FLOAT, flDamage / 2);
}
}