[Bio] Gorevmenu uyarlama
Gönderilme zamanı: Cum May 01, 2020 4:45 pm
Uzun aradan Sonra selamun aleykum beyler rica etsem biohazard mod için uyarlarmısınız ?
attığım eki uyarlayamazmıyız ?
teşekkürler beklemedeyim
teşekkürler ip düşmesini bekliyorum dönüs yapacagım
Benim Attıgımı Olmadımı ?
şuan serverim yok ip düşmesini bekliyorum test edip sana dönüş yapacagım : )! MarsMelow yazdı: Cum May 01, 2020 5:05 pmBenim Attıgımı Olmadımı ?
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <biohazard>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new lllll[33],llllll[33],llllllll[33];
new Gorev[3][33];
public plugin_init() {
register_plugin ("Eklenti", "1.0", "eg");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "lllllll");
register_clcmd("say /gorevmenu","llll");
}
public client_putinserver(id){
lllll[id] = 0;
llllll[id] = 0;
llllllll[id] = 0;
for(new i; i < 3; i++){
Gorev[i][id] = 0;
}
}
public lllllll(Victim, Attacker){
if(is_user_zombie(Victim) && !is_user_zombie(Attacker)){
lllll[Attacker]++;
llllll[Victim] = 0;
}
}
public event_infect(id, Attacker){
lllll[id] = 0;
llllll[Attacker]++;
}
public llll(id){
new menuz;
static amenu[512];
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\rLastWar'Z - Gorev Menu");
menuz = menu_create(amenu,"llll_devam");
if(Gorev[0][id] == 0 || Gorev[1][id] == 0 || Gorev[2][id] == 0){
if(Gorev[0][id] != 1){
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\yOlmeden 5 Insani Zombi Yap [%i/5]",llllll[id]);
menu_additem(menuz,amenu,"1");
}
else{
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\yOlmeden 5 Insani Zombi Yap [ALINDI]");
menu_additem(menuz,amenu,"1");
}
if(Gorev[1][id] != 1){
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\yOlmeden 10 Zombi Oldur [%i/10]",lllll[id]);
menu_additem(menuz,amenu,"2");
}
else{
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\yOlmeden 10 Zombi Oldur [ALINDI]");
menu_additem(menuz,amenu,"2");
}
if(Gorev[2][id] != 1){
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\y7 El Oyna [%i/7]",llllllll[id]);
menu_additem(menuz,amenu,"3");
}
else{
formatex(amenu,charsmax(amenu),"\y7 El Oyna [ALINDI]");
menu_additem(menuz,amenu,"3");
}
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gTum gorevler bitmis gozukuyor...")
}
menu_setprop(menuz,MPROP_EXITNAME,"\rCikis");
menu_setprop(menuz,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
menu_display(id,menuz,0);
}
public llll_devam(id,menu,item){
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new access,callback,data[6],iname[64];
menu_item_getinfo(menu,item,access,data,5,iname,63,callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key){
case 1 : {
if(Gorev[0][id] != 1){
if(llllll[id] >= 5){
new para = cs_get_user_money(id)
Gorev[0][id] = 1;
cs_set_user_money(id, para + 2000)
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev basarili bir sekilde tamamlandi")
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev icin gerekli kosullari saglamiyorsun");
}
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gBu gorevi zaten tamamladin");
}
}
case 2 : {
if(Gorev[1][id] != 1){
if(lllll[id] >= 10){
new para = cs_get_user_money(id)
Gorev[1][id] = 1;
cs_set_user_money(id, para + 2000)
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev basarili bir sekilde tamamlandi")
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev icin gerekli kosullari saglamiyorsun");
}
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gBu gorevi zaten tamamladin");
}
}
case 3 : {
if(Gorev[2][id] != 1){
if(llllllll[id] >= 7){
new para = cs_get_user_money(id)
Gorev[2][id] = 1;
cs_set_user_money(id, para + 2000)
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev basarili bir sekilde tamamlandi")
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gGorev icin gerekli kosullari saglamiyorsun");
}
}
else{
renkli_yazi(id,"!n[ !tLastWar'Z !n] !gBu gorevi zaten tamamladin");
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}