1. sayfa (Toplam 3 sayfa)
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Cum Nis 10, 2020 7:08 pm
gönderen MrCaT**
Ben bir cs 1.6 csdurağı kullanıcısıyım ve serverimde csgomod kurulu ve isteğim şöyle bir şey ; Mesela Bende Ak47 - Akua Deseni var ve öldüm ak silahı yere düştü alan kişinin o kendi skini değilde yere düşen silahın sahibinin skinin aktif olmasını istiyorum böyle bir plugin yapabilecek varmıdır?
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Cum Nis 10, 2020 7:10 pm
gönderen MrCaT**
yardımlarınızı bekliyorum
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 08, 2020 12:03 pm
gönderen MaviRuh*
Konuyu hortlatıyorm banada lazım
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 08, 2020 10:49 pm
gönderen MaviRuh*
Elinde olan yok mu ?
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 12:53 am
gönderen appoClypse
Bu mantığı kod içerisinde csgo modu kodlayan kişinin yapması lazım.
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 2:58 am
gönderen MaviRuh*
Mod bu siz yapamaz mısınız ?
bmCsGoMenuV8.3.sma
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 4:10 am
gönderen ulyoS
#define bmTemel "******
Bu mod nasıl geçiyor panelden ya
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 10:40 am
gönderen DarkThrone
ulyoS yazdı: Pzt Ağu 10, 2020 4:10 am
#define bmTemel "******
Bu mod nasıl geçiyor panelden ya
Geçmiyor, Yasaklı Kod Hatası Veriyor.
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 1:58 pm
gönderen MaviRuh*
ulyoS yazdı: Pzt Ağu 10, 2020 4:10 am
#define bmTemel "******
Bu mod nasıl geçiyor panelden ya
Geçmiyor ki. Ben kullandığım modun orijinal halini atmak istedim. Yasaklı kod silmeyi biliyorum.
Cs 1.6 Cs:Go Yerden Silah Alınca O Silah Skiniyle Gelmesi
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 10, 2020 4:22 pm
gönderen Colditz
Bu şekilde yapabilirsin;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <reapi>
enum { V, P, W}
new awpmodel[][] = {
"models/v_awp.mdl",
"models/p_awp.mdl",
"models/w_awp.mdl"
};
public plugin_init() {
register_plugin("Awp Model Degistir", "1.0", "PurposeLess");
register_clcmd("say /silahver", "@clcmd_silahver");
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "@Ham_Item_Deploy_Awp", .Post = true);
RegisterHookChain(RG_CWeaponBox_SetModel, "@CWeaponBox_SetModel", .post = false);
}
public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof awpmodel; i++)
{
precache_model(awpmodel[i]);
}
}
@clcmd_silahver(const id)
{
new weapon = rg_give_custom_item(id, "weapon_awp");
set_entvar(weapon, var_impulse, 1337);
}
@Ham_Item_Deploy_Awp(const weapon)
{
new id = get_member(weapon, m_pPlayer);
set_entvar(id, var_viewmodel, awpmodel[V]);
set_entvar(id, var_weaponmodel, awpmodel[P]);
}
@CWeaponBox_SetModel(const weaponbox, const model[])
{
new weapon = GetWeaponBoxWeapon(weaponbox);
if(weapon == NULLENT)
{
return;
}
if(get_entvar(weapon, var_impulse) == 1337)
{
SetHookChainArg(2, ATYPE_STRING, awpmodel[W]);
}
}
GetWeaponBoxWeapon(const weaponbox)
{
for(new i, weapon; i < MAX_ITEM_TYPES; i++)
{
weapon = get_member(weaponbox, m_WeaponBox_rgpPlayerItems, i);
if(!is_nullent(weapon))
{
return weapon;
}
}
return NULLENT;
}