Admin Özel Şapka
Gönderilme zamanı: Cum Nis 03, 2020 6:02 pm
cs 1.6 Jailbreak serverime şapma modeli eklemek istiyorum ama sadece adminlere özel bunu nasıl yapabilirim? eski panelde kolaydı ama bu panelde yapamadım. saygılarımla
Kod: Tümünü seç
"models/vforvendetta.mdl";
halilsen16 yazdı: Pzr Nis 05, 2020 1:17 am 1el kendi yüklediğim gözüküyor diğer el orjinal olan çözemedim ben bu konuyu
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <engine>
//Eğer ki admin_head modelini kullanmaya devam edecekseniz bir alt satırdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nın başında // olmayacak,
//Ama eğer ki pelerin modeli yada abuk sabuk bir model için ayarlama yapacaksanız aşağıdaki #define SADECE_PRO_SAPKASI nın başında // olmalı.
//Bunun sebebi bu eklentinin admin_head.mdl modeline uyumlu yazılması.
// #define SADECE_PRO_SAPKASI
//Eklenti Hakkında -> Admin şapkasının skin değişimi için oyuncu doğmasını algılayan bir yer lazım, hamsandwich.
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
#include <hamsandwich>
#endif
//Eklenti Hakkında -> 1.8.3 uyumunu bu şekilde sağladım, eğer ki AmxModx sürümü 1.8.3'ün altında ise disconnected kısmını disconnect olarak değiştirecek.
#if AMXX_VERSION_NUM < 183
#define client_disconnected client_disconnect
#endif
//Admin yetkisi, kick olarak ayarladım ben, gerekirse değiştirirsiniz.
#define YETKI ADMIN_KICK
//Şapka modelinin yolu, eğer bu modeli değiştirecekseniz SADECE_PRO_SAPKASI ayarından çıkartınız. Satır 4'ü okuyunuz.
new const SAPKA_YOLU[] = "models/vforvendetta.mdl";
new Ent[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Admin Sapkasi", "1.0", "CSmiLeFaCe");
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", true);
//Eklenti Hakkında -> Spawn kullanmamın sebebi eğer ki model değişikliği olur ise şapkanında ona göre değişmesi.
#endif
}
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
public Spawn(id) {
if(is_valid_ent(Ent[id]) && is_user_connected(id) && is_user_alive(id)) {
new modelID = get_model_id(id)
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_body, modelID);
}
}
#endif
Kontrol(const id) {
if(Ent[id] && is_valid_ent(Ent[id])) {
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_flags, FL_KILLME);
entity_set_float(Ent[id], EV_FL_nextthink, get_gametime());
Ent[id] = 0;
}
}
public client_putinserver(id) {
if(!(get_user_flags(id) & YETKI)) {
return;
}
Kontrol(id);
if((Ent[id] = create_entity("info_target"))) {
entity_set_string(Ent[id], EV_SZ_classname, "sapka");
entity_set_model(Ent[id], SAPKA_YOLU);
entity_set_int(Ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
entity_set_edict(Ent[id], EV_ENT_aiment, id);
}
}
public client_disconnected(id) {
Kontrol(id);
}
public plugin_precache() {
precache_model(SAPKA_YOLU);
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gign/gign.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/gsg9/gsg9.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/sas/sas.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/urban/urban.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/vip/vip.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/arctic/arctic.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/guerilla/guerilla.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/leet/leet.mdl");
force_unmodified(force_model_samebounds,{0,0,0},{0,0,0},"models/player/terror/terror.mdl");
//Buraları bilmiyorum neden yazılmış, KaLoSZyFeR yazmış, kullanmaz isek ayıp olur.
#endif
}
#if defined SADECE_PRO_SAPKASI
//Alt kısım adminmark eklentisinden hazır olarak alınmıştır.
//Written by KaLoSZyFeR for adminmark model file.
new modelname[9][] ={
"gign",
"gsg9",
"sas",
"urban",
"vip",
"arctic",
"guerilla",
"leet",
"terror"
}
public get_model_id(id)
{
new modelStr[32], iNum=32, modelID
get_user_info(id,"model",modelStr,iNum)
for(new i = 0; i < 9; i++)
{
if (equali (modelStr, modelname[i]) )
{
modelID = i
}
}
return modelID
}
#endif
Enfeksiyon yayılması kaç saniye sürüyor? Düşüncem şu şekilde, büyük ihtimal enfeksiyon yayıldıktan hemen sonra çoğu şeyi eski haline getiriyor ana eklentin. Bu eklentiyi ana eklentinin en üstüne yazmayı dene, olmadı eklenti içine task açar el başladıktan belli süre sonra işleve girmesini sağlarız.halilsen16 yazdı: Pzr Nis 05, 2020 1:38 am bide şöyle bi sıkıntı var bende Biohazard mod da enfeksiyon yayıldıktan sonra admin modeller gidiyor normaline dönüyor
kullandığım plugin bu
.sma
koz_admin_mod.sma
Özel değilse atabilir misiniz ana eklentiyi?halilsen16 yazdı: Pzr Nis 05, 2020 1:59 am amxx i en başa kaydettim fayda etmedi enfeksiyor 15 saniye sonra yayılıyor