1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 2:46 pm
gönderen ! MarsMelow
Bana Bir Pluginlerden Kodlama Yazmaktan Anlayan Biri lazım Bana Ders Verebilcek Varmı Kodlama ? < Az Cok Biliyorum Tam Ögrenmek İstiyroum HELP ME !

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 2:58 pm
gönderen Mustafa Can
plugin kodlarken pawn diline ihtiyacın var oda zaten C diline çok benziyor ingilizce öğrenerek veya c öğrenerek başlayabilirsin.

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 3:09 pm
gönderen ! MarsMelow
Dostum onları CS 1.6 pluginleri yapma kodlarını öğretecek lazım sedim

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 3:40 pm
gönderen Mustafa Can
! MarsMelow yazdı: Pzt Mar 16, 2020 3:09 pm Dostum onları CS 1.6 pluginleri yapma kodlarını öğretecek lazım sedim
eğer sağlam bi alt yapı istersen bunları öneririm fakat sadece editlemeyi öğrenmek istiyorsan çeşitli şeyler var.

Altaki Kodlar Pluginde Hangi Yazının Hangi Harfe Denk Geldini Gostern Yazılar ;

Kod: Tümünü seç

a -   ADMIN_IMMUNITY
b -   ADMIN_RESERVATION
c -   ADMIN_KICK
d -   ADMIN_BAN
e -   ADMIN_SLAY
f -   ADMIN_MAP
g -   ADMIN_CVAR
h -   ADMIN_CFG
i -   ADMIN_CHAT
j -   ADMIN_VOTE
k -   ADMIN_PASSWORD
l -   ADMIN_RCON
m -   ADMIN_LEVEL_A
n -   ADMIN_LEVEL_B
o -   ADMIN_LEVEL_C
p -   ADMIN_LEVEL_D
q -   ADMIN_LEVEL_E
r -   ADMIN_LEVEL_F
s -   ADMIN_LEVEL_G
t -   ADMIN_LEVEL_H
u -   ADMIN_MENU
z -   ADMIN_USER
Menu Renklerı ;

Kod: Tümünü seç

\y -> Sarı
\r -> Red
\w -> Beyaz
\d -> Saydam
Chat Renkleri

Kod: Tümünü seç

!t Team Rengi ( T - DE KIRMIZI - CT ' DE MAVI ]
!n Normal Sarı Gibi
!g Yesil

renkli_yazi(0,"!t[!g KLAN TAGI !t] !t YAZI .")
renkli_yazi(0," Yandaki 0 Olursa Herkez Bu Yaziyi Gorur
renkli_yazi(id," Yandaki id Olursa Sadece Bu Secenege Basan Gorur !

}

stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
   
   new count = 1, players[32];
   static msg[191];
   vformat(msg, 190, input, 3);
   
   replace_all(msg, 190, "!n", "^x01");
   replace_all(msg, 190, "!g", "^x04");
   replace_all(msg, 190, "!t", "^x03");
   
   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
   {
      
      for (new i = 0; i < count; i++)
      
      {
         
         if (is_user_connected(players))
         
         {
            
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players);
            write_byte(players);
            write_string(msg);
            message_end();
            
         }
         
         
      }
      
      
   }
   
}

Örnek bi menu yapacağımızı varsayarsak

Örn revmenu

Kod: Tümünü seç

register_clcmd("say /revmenu","jbyeni") 
devamında bi public oluşturuyoruz.

/revmenu Yazan Yerde Saydan Ne Yazınca Hangı Publıce Yoneldırcegıdır ... .
Public Nedir Dersen
Her Menunun basında Bulunur Ornek

}
public jbyeni(id)
{

Say Komutana Yonlendırrken Yanındakı (id) ' Yazısınızı Yazmaman Lazım !
(id) ' ı

Menudeki Seceneklerden bi yere yönlendirirken Yazabilirsin.

şimdi aşşağıya menu başındaki kütüphaneleri yani " #include " diye adlandırdığımız şeyleri atıcağım.

#include <cstrike>

Kod: Tümünü seç

#include <cstrike>

cs_set_user_armor(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun armorunu ayarlar
cs_get_user_armor(oyuncu)            ; Oyuncunun armorunu tanir
cs_set_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI, deger)    ; Oyuncunun jarjorunu ayarlar
cs_get_user_bpammo(oyuncu, CSW_SILAHADI)    ; Oyuncunun jarjorunu tanir.
cs_set_user_model(oyuncu, model)        ; Oyuncunun modelini ayarlar
cs_set_user_money(oyuncu, money)        ; Oyuncunun parasini ayarlar
cs_get_user_money(oyuncu)            ; Oyuncunun parasini tanir
cs_set_user_team(oyuncu, CS_TEAM_TAKIMISMI)    ; Oyuncunun takimini ayarlar
cs_get_user_team(oyuncu)            ; Oyuncunun takimini tanir
cs_set_user_nvg(oyuncu, deger)            ; Oyuncunun gece gorusu olup olmamasini ayarlar
cs_get_user_nvg(oyuncu)                ; Oyuncuda gece gorusu olup olmadigini ayarlar
cs_set_weapon_ammo(oyuncu)            ; Silahtaki kursun sayisini ayarlar
// Kullanimi :  cs_set_weapon_ammo(give_item(oyuncu, "weapon_silahadi"), deger)
cs_set_user_vip(oyuncu,vip=1,model=1,scoreboard=1) ; Oyuncuyu VIP yapar)
cs_get_user_vip(oyuncu)                ; Oyuncunun VIP olup olmadigini tanir
cs_set_user_tked(oyuncu,tk=1, subtract=1)    ; Oyuncunun takim arkadasi oldurup oldurmedigini ayarlar
cs_get_user_tked(oyuncu)            ; Oyuncunun hic takim arkadasini oldurup oldurmedigini tanir
cs_get_user_shield(oyuncu)            ; Oyuncuda kalkan olup olmadigini tanir
cs_get_user_driving(oyuncu)            ; Oyuncunun haritada araba kullanip kullanmadigini tanir 
#include <fun>

Kod: Tümünü seç

#include <fun>

set_user_armor(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun armorunu ayarlar
set_user_footsteps(oyuncu, deger)    ; Oyuncunun ayak sesinin olup olmamasini ayarlar
get_user_footsteps(oyuncu)        ; Oyuncunun ayak sesinin acik olup olmadigini tanir
set_user_frags(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun fragini ayarlar
set_user_godmode(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun olumsuzlugunu ayarlar
get_user_godmode(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun olumsuzlugunu tanir
set_user_gravity(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun yer cekimini ayarlar
get_user_gravity(oyuncu)        ; Oyuncunun yer cekimini tanir
set_user_health(oyuncu, deger)        ; Oyununun canini ayarlar
set_user_hitzones(oyuncu,hedef,vucut)    ; Oyuncunun adami vurdugunda hedefin degismesini saglar [ayaga sikarsin kafaya gider mesela]
get_user_hitzones(oyuncu, hedef)    ; Oyuncunun oyuncunun neresini vurdugunu tanir
set_user_maxspeed(oyuncu, deger)    ; Oyuncunun max hizini ayarlar
get_user_maxspeed(oyuncu)        ; Oyuncunun max hizini tanir
set_user_noclip(oyuncu, deger)        ; Oyuncunun noclipini ayarlar
get_user_noclip(oyuncu)            ; Oyuncunun noclipini tanir
set_user_rendering(oyuncu, ...)        ; Oyuncunun glowunu (pariltisini) ayarlar
give_item(oyuncu, "weapon_silahismi")    ; Oyuncuya silah verir
spawn(oyuncu)                ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar
//Bu Komut yerine ExecuteHamB komutunun kullanilmasini oneririm. [HamSandwich include] 
#include <engine>

Kod: Tümünü seç

#include <engine>

set_lights(deger)            ; Sunucudaki aydinligi ayarlar
// Alfabe sirasina goredir. [A] en karanlik [Z] en aydinlik. Normal ayar icin #OFF yapiniz.
client_kill(oyuncu)            ; Oyuncunun kill cekmesini (olmesini / gebermesini) saglar.

client_PreThink(id)   Saniyede 60 kez calisir.
client_PostThink(id)  PreThink biter bitmez calisir o da 59 kere. 

Kod: Tümünü seç

#include <hamsandwich>

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, oyuncu) ; Oyuncunun yeniden dogmasini saglar


plugin init kayit sekli         :       RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "On_TakeDamage")
Adam hasar yiyince On_TakeDamageyi calistirir.

public On_TakeDamage(hasaralan, inflictor, saldiran, Float:hasar, hasarturu)
{
    return HAM_SUPERCEDE       ; HASAR ALMAYI ENGELLER
}


plugin init kayit sekli         :       RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn", 1)
Adam dogduktan sonra calisir

public FwdHamSpawn(id)
{
} 
Silahlar

Kod: Tümünü seç

weapon_knife = Bicak-Knife
weapon_usp = Usp
weapon_glock18 = Glock
weapon_deagle = Deagle
weapon_p228 = P228
weapon_elite = Elite
weapon_fiveseven = Fiveseven
weapon_m3 = Pompali
weapon_xm1014 = Oto Pompali
weapon_mp5navy = Mp4Navy
weapon_tmp = Uzi-Tmp
weapon_p90 = P90
weapon_mac10 = Mac10
weapon_ump45 = Ump45
weapon_famas = Famas
weapon_sg552 = Sg552
weapon_ak47 = Keleş-Ak47
weapon_m4a1 = M4a1
weapon_aug = Aug
weapon_scout = Scout
weapon_awp = Göz Bebeğimiz - Awp
weapon_g3sg1 = Oto Awp - Tlerin
weapon_sg550 = Oto Awp - CTlerin
weapon_galil = Galil
weapon_m249 = 51 - M249
item_kevlar = Zırh - Kevlar
item_assaultsuit = Kask Yada ZırhVeKask Herhalde Big Grin
weapon_flashbang = Sis
weapon_hegrenade = Bomba
weapon_smokegrenade = Yerde Kalan Sis
item_thighpack = Kit
item_nvgs = Gece Görüşü
weapon_shield = Kalkan
weapon_c4 = Kurmali Bomba Big Grin - C4 
bunlar genel şeyler internetten araştırsan daha net şeyler bulabilirsin txt arşivimde şuanlık bunlar var ama takıldığın yer olursa sor burdan illaki birisi yarcımcı olur.

gelistirme-arac-gerecler/ bu kısımda çeşitli dersler var gözatmanı öneririm.

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 3:47 pm
gönderen ! MarsMelow
Tesekurler bı çoğunu biliyorum da biraz öğrenmek istiyorum

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 5:31 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Şimdi ne desem boş olacak.
Temelden orta seviyeye kadar bir ders seti oluşturmayı düşünüyorum.
Oldukça sade bir anlatım yapmayı hedefliyorum.
Umarım herkesin faydalanabileceği bir set olur.

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 6:32 pm
gönderen Mustafa Can
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Mar 16, 2020 5:31 pm Şimdi ne desem boş olacak.
Temelden orta seviyeye kadar bir ders seti oluşturmayı düşünüyorum.
Oldukça sade bir anlatım yapmayı hedefliyorum.
Umarım herkesin faydalanabileceği bir set olur.
Ejderya tadında paylaşımlar :lol: , anlaşılır kaynak çok az var güzel proje olur kolay gelsin.

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 7:56 pm
gönderen ! MarsMelow
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Mar 16, 2020 5:31 pm Şimdi ne desem boş olacak.
Temelden orta seviyeye kadar bir ders seti oluşturmayı düşünüyorum.
Oldukça sade bir anlatım yapmayı hedefliyorum.
Umarım herkesin faydalanabileceği bir set olur.
Ne zaman palascaksin veya bana onden anlatım yaparmisin.

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 16, 2020 11:18 pm
gönderen burakxd383
C# veya C dillerini bilmezsen algoritmayla uğraşmadıysan sen istediğin kadar eğitim videolarını izlesende gene fayda etmeyecektir. çünkü temelin yok mesela if komutunun ne işe yaradığını bile bilmezsin bunun için konu açtığına göre ve son olarak şunu diyorum basit eğitici konularda kurtarmıyor maalesef biz bile yeri geldiğinde zorlanıyoruz tıkandığımız oluyor sen bu halinle eğitici videolardan yola çıkarak oyuncuya armor can verdiren eklentiler yaparsın anca. nacizane yorumum

Kodlama Dersi Verebilcek Varmı ?

Gönderilme zamanı: Sal Mar 17, 2020 11:01 pm
gönderen xdferlesh1