get_gametime() kodu
Gönderilme zamanı: Pzr Şub 09, 2020 4:28 pm
arkadaşlar bu kodun neye yaradığını bilen varmı ?
sağolFatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.
Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.
gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Kod: Tümünü seç
new Float:g_fGameTime
public event_damage(id) {
if(!is_user_zombie(id)) return;
new Float:fGameTime = get_gametime()
if(fGameTime >= g_fGameTime)
{
ShakeScreen( id, 1.0 );
g_fGameTime = (fGameTime + 15.0) // 15.0 is the delay.
}
else
{
return;
}
}get_gametime () + 15.0 yaptığım da yine aynı şey oluyor. Ben mi yanlış biliyorum?Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.
Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.
gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Malesef ki yanlış bilgi, bu komut map açıldıktan sonra her saniye sayar ve dönüşü float şeklindedir mesela 40.55 döndürürse bu map değişeli 40.5 saniye oldu demek mesela şu anki oyun zamanına 10 saniye ekleyeceksen get_gametime()+10.0Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.
Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.
gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Anlattığım olay get_systime() için get_gametime ile karıştırdım.Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.
Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.
gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Yine yanlış bilgi o zaman get_systime() sunucudaki zamanın saniyeye çevrilmiş halidir yani mili saniye filan alakası yok ve bundada +10000 yazarsan 10 saniye değil 10000 saniye ekler buda bie gün 86400 saniyeden 24 saatin 1/8 i yapar oda 3 saat yaparFatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Şub 10, 2020 11:57 amAnlattığım olay get_systime() için get_gametime ile karıştırdım.Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Şub 09, 2020 6:35 pm oyunun o anki zamanı milisecond cinsinden çeker.
Örnek olarak get_gametime() + 10000 komutu 10 saniye sonrasınını belirtir.
Game time meselesine nvault u anlatırken biraz değinmiştim.
gelistirme-arac-gerecler/nvault-kutupha ... 37938.html
Sürekli farklı platformlarda , farklı dillerde çalışınca haliyle zaman zaman bir takım yanılsamalar oluyor. Kontrol ettiğimde get_systime meselesine nvault'u anlatırken doğru bir şekilde değinmişim. Şu konu başlığı altında yanlış bir bilgi verdiğimi API yi tekrar inceleyince fark ettim. Ancak şunu eklemeleyim ki üslûbun hiç hoşuma gitmedi. Bir sorunu ortadan kaldırmak yerine had bildirmek , üste çıkmak için yazıyor gibisin.ZombiePlagueX' yazdı: Pzt Şub 10, 2020 6:25 pm Yine yanlış bilgi o zaman get_systime() sunucudaki zamanın saniyeye çevrilmiş halidir yani mili saniye filan alakası yok ve bundada +10000 yazarsan 10 saniye değil 10000 saniye ekler buda bie gün 86400 saniyeden 24 saatin 1/8 i yapar oda 3 saat yapar