1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 09, 2020 1:23 pm
gönderen 0nurd0gann
Merhabalar, el sonu win eklentisindeki .spr'yi değiştirmek istiyorum fakat pek beceremedim yardımcı olabilirmisiniz ?
eklentinin orjinalı bu;
WinSprite.rar
bizim yaptığımız .spr bu;
Adsız.png
csm-roundkazanma.rar

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 09, 2020 8:20 pm
gönderen 0nurd0gann
yapabilen olursa sevinirim

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzr Şub 09, 2020 11:16 pm
gönderen JB[EREN]JB
Mobildeyim, sorun tam olarak ne?

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 10, 2020 7:18 pm
gönderen 0nurd0gann
clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 10, 2020 9:42 pm
gönderen JB[EREN]JB
0nurd0gann yazdı: Pzt Şub 10, 2020 7:18 pm clanıma uygun win sprite mesajı hazırladım eklentiye kurduğumda yektanın default winsprite .spr'si yansıyor düzeltemedim yokmu koskoca forumda bundan anlayan
Spr dosyasını düzgün bir şekilde hazırlayıp yükledi isen aynı adı kullanmamalısın, önceki spr dosyası ile aynı isimde ise öyle olması normal. SPR dosyasının adını değiştirip dene.

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 10, 2020 9:52 pm
gönderen JB[EREN]JB
Bunlar ile tekrar dene.
WinTeam-forTR-Yektav4.sma

Kod: Tümünü seç

//#define FADE_SCREEN

//#define HIDE_CROSSHAIR

#include <amxmodx>
#include <cstrike>


#define CSW_KNIFE   29
#define CSW_SHIELD  2
#define DEFAULT_FOV 90

new bool:g_bSomeBool, g_iRoundState;

enum _:ROUNDWIN_States {
    ROUND_DRAW = 0,
    ROUND_WIN_T,
    ROUND_WIN_CT
}

enum _:MESSAGES {
    g_iMsg_WeaponList,

    g_iMsg_CurWeapon,
    g_iMsg_ForceCam,
#if defined HIDE_CROSSHAIR
    g_iMsg_SetFOV,
    g_iMsg_HideWeapon
#else
    g_iMsg_SetFOV
#endif
}

new g_Messages_Name[MESSAGES][] = {
    "WeaponList",

    "CurWeapon",
    "ForceCam",
#if defined HIDE_CROSSHAIR
    "SetFOV",
    "HideWeapon"
#else
    "SetFOV"
#endif
}

new g_Messages[MESSAGES];
new g_Sprites[][] = {
    "sprites/bloody-roundkazanmayazi.txt",

    "sprites/640hud11.spr",
    "sprites/640hud10.spr",
    "sprites/640hud7.spr",

    "sprites/bloody-roundkazanma.spr"

}

new Trie:g_tReplaceInfoMsg;
new const CMD[] = "bloody-roundkazanmayazi";

public plugin_precache(){
    for(new i; i < sizeof(g_Sprites); i++)
        precache_generic(g_Sprites[i]);
}

public plugin_init(){
    register_plugin("WinTeam", "4", "Some Scripter"); //Eksiltme Yek'-ta

    register_clcmd(CMD,"FakeSwitch");

    register_event("HLTV", "Event_NewRound","a","1=0","2=0");


    register_event("SendAudio", "Event_CTWin","a","2=%!MRAD_ctwin");
    register_event("SendAudio", "Event_TerroristWin","a","2=%!MRAD_terwin");
    register_event("SendAudio", "Event_Draw","a","2=%!MRAD_rounddraw");
    g_tReplaceInfoMsg = TrieCreate();Fill_trie();
    register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "MessageTextMsg");
    for(new i; i < sizeof(g_Messages); i++){
        g_Messages[i] = get_user_msgid(g_Messages_Name[i]);
        register_message(g_Messages[i], "block");
    }
}



public Event_CTWin(){
    g_iRoundState = ROUND_WIN_CT;
    StartDraw();
}

public Event_TerroristWin(){
    g_iRoundState = ROUND_WIN_T;
    StartDraw();
}

public Event_Draw(){
    g_iRoundState = ROUND_DRAW;

}

public Event_NewRound(){

    if(!g_iRoundState)return;

    g_iRoundState = ROUND_DRAW;

    g_bSomeBool = false;


#if defined HIDE_CROSSHAIR
    Msg_HideWeapon(0);
#endif
    Msg_WeaponList("weapon_knife",-1,-1,-1,-1,2,1,CSW_KNIFE,0);
    Msg_CurWeapon(0,0,0);
}
// forum.csduragi.com
public block(){
    if(g_bSomeBool)return PLUGIN_HANDLED;

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public FakeSwitch(const client)engclient_cmd(client,"weapon_shield");

public sendweapon(){
    switch(g_iRoundState){

        case ROUND_WIN_CT:  Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
        case ROUND_WIN_T:   Msg_WeaponList(CMD,-1,-1,-1,-1,0,11,CSW_SHIELD,0);
    }


#if defined HIDE_CROSSHAIR
    Msg_HideWeapon(64);
#endif

    Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV-1);

    g_bSomeBool = false;


    switch(g_iRoundState){
        case ROUND_WIN_CT:  Msg_CurWeapon(1,2,-1);
        case ROUND_WIN_T:   Msg_CurWeapon(64,2,-1);
    }

    g_bSomeBool = true;

    Msg_SetFOV(DEFAULT_FOV);
}

public StartDraw(){


    g_bSomeBool = true;
    set_task(0.6,"sendweapon");
}

stock Msg_WeaponList(const WeaponName[],PrimaryAmmoID,PrimaryAmmoMaxAmount,SecondaryAmmoID,SecondaryAmmoMaxAmount,
                        SlotID,NumberInSlot,WeaponID,Flags){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_WeaponList], .player = 0);
    {
        write_string(WeaponName);
        write_byte(PrimaryAmmoID);
        write_byte(PrimaryAmmoMaxAmount);
        write_byte(SecondaryAmmoID);
        write_byte(SecondaryAmmoMaxAmount);
        write_byte(SlotID);
        write_byte(NumberInSlot);
        write_byte(WeaponID);
        write_byte(Flags);
    }
    message_end();
}



stock Msg_CurWeapon(IsActive,WeaponID,ClipAmmo)
{
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_CurWeapon], .player = 0);
    {
        write_byte(IsActive);
        write_byte(WeaponID);
        write_byte(ClipAmmo);
    }
    message_end();
}

stock Msg_SetFOV(Degrees){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_SetFOV], .player = 0);
    {
        write_byte(Degrees);
    }
    message_end();
}

#if defined HIDE_CROSSHAIR
stock Msg_HideWeapon(Flags){
    message_begin(MSG_ALL,g_Messages[g_iMsg_HideWeapon], .player = 0);
    {
        write_byte(Flags);
    }
    message_end();
}
#endif
public Fill_trie(){
    TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#CTs_Win","some shit");
    TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Terrorists_Win","some shit");
    //TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Bombed","some shit");
    //TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Target_Saved","some shit");
    //4TrieSetString(g_tReplaceInfoMsg, "#Hostages_Not_Rescued","some shit");
}
public MessageTextMsg() {
    new szMsg[192];
    get_msg_arg_string(2, szMsg, charsmax(szMsg));
    if(TrieGetString(g_tReplaceInfoMsg, szMsg, szMsg, charsmax(szMsg)))return 1;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_end()TrieDestroy(g_tReplaceInfoMsg);
csm-roundkazanmayazi.txt

Kod: Tümünü seç

5
weapon			640 640hud10	0	0	170	45
weapon_s		640 640hud11	0	0	170	45
ammo			640 640hud7	72	72	24	24
zoom			640 bloody-roundkazanma	0	-250	450	430
zoom_autoaim		640 bloody-roundkazanma	0	188	450	430

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Pzt Şub 10, 2020 10:38 pm
gönderen 0nurd0gann
pc gecince bakacagım tesekkurler sımdıden

Win sprite istek spr

Gönderilme zamanı: Sal Şub 11, 2020 1:12 am
gönderen insanity
Konunuz Çözüldü ise belirtin Yardimci Olalim