Eklenti Düzenleme
Gönderilme zamanı: Pzr Kas 03, 2019 4:49 pm
Eklentinin kendi özelliğini değiştirmek istiyorum. Bu özellik şu şekilde çalışıyor:
Öncelikle 2 tane takım mascotu var ve bu mascotların alanları var. Eğer sj_frag 0 ise Bu alanlar içinde sadece kendi mascot alanı içinde bıçak atabilmeye izin veriliyor ve bu alanlar dışında bıçak atılmıyor. Benim istediğim şey karşı takımın mascot alanında da bıçak atabilmeye izin verilmesi. Yani her iki mascot alanında da bıçak atılabilmesini istiyorum.
Eklentinin orijinalinde bu olay sadece kendi takımının maskot alanında izin veriliyor. İsteğim 2 mascot alanındada bıçak atılabilmesidir. Alta pluginin içindeki ilgilendiren bölümü koyuyorum. FRAG EN AREA olarak arattığınızda karşınıza çıkan yer ile ilgilidir.(en alt bölüm) distancemax = Mascots[fteam]
Öncelikle 2 tane takım mascotu var ve bu mascotların alanları var. Eğer sj_frag 0 ise Bu alanlar içinde sadece kendi mascot alanı içinde bıçak atabilmeye izin veriliyor ve bu alanlar dışında bıçak atılmıyor. Benim istediğim şey karşı takımın mascot alanında da bıçak atabilmeye izin verilmesi. Yani her iki mascot alanında da bıçak atılabilmesini istiyorum.
Eklentinin orijinalinde bu olay sadece kendi takımının maskot alanında izin veriliyor. İsteğim 2 mascot alanındada bıçak atılabilmesidir. Alta pluginin içindeki ilgilendiren bölümü koyuyorum. FRAG EN AREA olarak arattığınızda karşınıza çıkan yer ile ilgilidir.(en alt bölüm) distancemax = Mascots[fteam]
Kod: Tümünü seç
public client_PreThink(id)
{
if( is_kickball && is_valid_ent(aball) && is_user_connected(id))
{
new button = entity_get_int(id, EV_INT_button)
new relode = (button & IN_RELOAD)
new usekey = (button & IN_USE)
new up = (button & IN_FORWARD)
new down = (button & IN_BACK)
new moveright = (button & IN_MOVERIGHT)
new moveleft = (button & IN_MOVELEFT)
new jump = (button & IN_JUMP)
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
new onground = flags & FL_ONGROUND
if( (moveright || moveleft) && !up && !down && jump && onground && !g_sprint[id] && id != ballholder)
SideJump[id] = 1
if(!Coord_Off_Z_active)
{
if(onground)
{
new User_Origin[3]
get_user_origin(id, User_Origin)
Coord_Off_Z_active = 1
Coord_Off_Z = User_Origin[2] - 35
Coord_Off_Y = User_Origin[1]
}
}
if(ballholder > 0)
{
no_ball = 1
entity_set_float(aball,EV_FL_framerate,0.0)
entity_set_int(aball,EV_INT_sequence,0)
}
else
{
if(no_ball)
{
no_ball = 0
entity_set_int(aball, EV_INT_sequence, 2);
entity_set_float(aball, EV_FL_framerate, 22.0);
}
}
if(relode)
{
entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 0.0); //FLY CHARGE
entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 54);
entity_set_float(id, EV_FL_animtime, 1.0)
}
if(g_sprint[id])
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)
if( id != ballholder )
PressedAction[id] = usekey
else
{
if( usekey && !PressedAction[id])
{
kickBall(ballholder, 0)
if(get_pcvar_num(CVAR_OFFSIDE))
Adelantado(id)
}
else if( !usekey && PressedAction[id])
PressedAction[id] = 0
}
if(soy_spec[id] || is_user_foul[id] || is_offside[id])
{
if((button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2))
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
****************************************************************** FRAG O NO FRAG ************************************************************************
new auxiliar = get_pcvar_num(CVAR_FRAG)
if(!auxiliar)
{
if( id != ballholder && (button & IN_ATTACK || button & IN_ATTACK2) )
{
****************************************************************** FRAG EN AREA ************************************************************************
static Float:maxdistance
static Float:maxdistancem
static ferencere
static distancemax
new fteam = get_user_team(id)
distancemax = Mascots[fteam]
maxdistancem = get_pcvar_float(CVAR_KILLNEARAREA)
if(ballholder > 0)
{
ferencere = ballholder
maxdistance = get_pcvar_float(CVAR_KILLNEARHOLDER)
}
else {
ferencere = aball
maxdistance = get_pcvar_float(CVAR_KILLNEARBALL)
}
if(!maxdistance)
return
if(entity_range(id, ferencere) > maxdistance && entity_range(id, distancemax) > maxdistancem)
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
}
}
}