1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 9:50 am
gönderen ` White*
Arkadaşlar bunu O tuşuna atar mısınız ?

Birde nasıl yeni seçenek ekleyeceğimizi öğretirseniz..

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 10:14 am
gönderen Dragon ~ Fearless
Buyur plugin initin altina
register_clcmd("say /anamenu", "KarakterMenu");
Eklemek Yeter

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 2:03 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Yeni yönlendirmeyi plugin_init içeriğine register_clcmd komutunu ekleyerek yapabilirsin.

register_clcmd("AAA", "BBB")

Oyuncu konsola AAA yazdığında BBB başlığına yönlendirilir.


ÖRNEK -< say /deneme yazdığınızda mesaj verdirirsiniz.

Kod: Tümünü seç

public plugin_init()
{
	register_clcmd("say /deneme", "mesajver");
}
public mesajver(id){

	client_print_color(id,print_team_default,"ISLEM TAMAM.")

}



EKLENTİN

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "DTR - Ane Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By.KinG -> Edit DTRGaming"

#define TAG "DestanTR - FKGaming"
#define KISATAG "DTR - FK"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /anamenu", "KarakterMenu");
	register_clcmd("buyequip", "KarakterMenu");
	register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
}


public KarakterMenu(id)
{
	static Item[128]
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yKisayol MENU", TAG)
	new Menu = menu_create(Item, "KarakterMenu_Devam")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yHesap", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "1")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yAWP Menu", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "2")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yKnife Menu", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "3")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yRTV ( Map oylamasi ver )", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "4")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yAktiflik'ik suren", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "5")
	
	menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"\wCikis")
	menu_display(id, Menu,0)
	
}
public KarakterMenu_Devam(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 1 : client_cmd(id, "say /hesap");
		case 2 : client_cmd(id, "say /awp");
		case 3 : client_cmd(id, "say /knife");
		case 4 : client_cmd(id, "say /rtv");
		case 5 : client_cmd(id, "say /online");
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 2:48 pm
gönderen ByBuLuT ☪
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Eki 06, 2019 2:03 pm Yeni yönlendirmeyi plugin_init içeriğine register_clcmd komutunu ekleyerek yapabilirsin.

register_clcmd("AAA", "BBB")

Oyuncu konsola AAA yazdığında BBB başlığına yönlendirilir.


ÖRNEK -< say /deneme yazdığınızda mesaj verdirirsiniz.

Kod: Tümünü seç

public plugin_init()
{
	register_clcmd("say /deneme", "mesajver");
}
public mesajver(id){

	client_print_color(id,print_team_default,"ISLEM TAMAM.")

}



EKLENTİN

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "DTR - Ane Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By.KinG -> Edit DTRGaming"

#define TAG "DestanTR - FKGaming"
#define KISATAG "DTR - FK"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	register_clcmd("say /anamenu", "KarakterMenu");
	register_clcmd("buyequip", "KarakterMenu");
	register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start")
}


public KarakterMenu(id)
{
	static Item[128]
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yKisayol MENU", TAG)
	new Menu = menu_create(Item, "KarakterMenu_Devam")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yHesap", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "1")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yAWP Menu", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "2")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yKnife Menu", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "3")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yRTV ( Map oylamasi ver )", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "4")
	
	formatex(Item, charsmax(Item),"\d[\r%s\d] \w| \yAktiflik'ik suren", KISATAG)
	menu_additem(Menu, Item, "5")
	
	menu_setprop(Menu,MPROP_EXITNAME,"\wCikis")
	menu_display(id, Menu,0)
	
}
public KarakterMenu_Devam(id, menu, item)
{
	if( item == MENU_EXIT )
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new data[6], iName[64];
	new access, callback;
	menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
	new key = str_to_num(data);
	
	switch(key)
	{
		case 1 : client_cmd(id, "say /hesap");
		case 2 : client_cmd(id, "say /awp");
		case 3 : client_cmd(id, "say /knife");
		case 4 : client_cmd(id, "say /rtv");
		case 5 : client_cmd(id, "say /online");
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}
Ben B(buy) tuşuna yön veremiyorum farklı bi yöntemi mi var acaba

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 2:50 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Hayır bu yöntemi kullanman gerekiyor.
Konsola bind b yazdığında b tuşunun ne işlem yaptığı gözükmesi lazım. Büyük ihtimalle senin ki buy değildir.
Konsola tekrardan bind b buy yaz öyle dene.

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 3:35 pm
gönderen ByBuLuT ☪
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzr Eki 06, 2019 2:50 pm Hayır bu yöntemi kullanman gerekiyor.
Konsola bind b yazdığında b tuşunun ne işlem yaptığı gözükmesi lazım. Büyük ihtimalle senin ki buy değildir.
Konsola tekrardan bind b buy yaz öyle dene.
konsola bind b yazınca buy olduğunu söylüyor ama svde çalışmıyor zm mod buyu engelliyor ondan olabilir mi

O tuşuna atar mısınız ?

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 06, 2019 4:00 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Eğer b tuşuna başka bir eklenti bir atama yapmış ve işlem sonunda duraklatma uygulamışsa komut sadece o eklenti ve üstündekiler için geçerli olur. Sen kendi eklentini plugins.ini içerisinde en yukarı yazmayı dene.