1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 16, 2016 6:27 pm
gönderen sanane145342
Serverimde Elbası otomatik ct ve t takımına m4a1 ,deagle ve can yelegiyle oyuna baslamasını ıstıyorum her el yardımcı olurmusunuz

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 16, 2016 8:18 pm
gönderen amad

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
	give_item(id,"weapon_m4a1")
	cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
	give_item(id,"weapon_deagle")
	cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
	set_user_armor(id, 100)	
}
silah_armor.sma

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 16, 2016 8:38 pm
gönderen sanane145342
Hocam cok sagolun elinize saglık @By.Dehset

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 16, 2016 8:39 pm
gönderen sanane145342
Tdeki oyuncularada weriyomu pardon.

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Sal Ağu 16, 2016 9:11 pm
gönderen amad
Evet.

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Cmt Ara 02, 2017 3:03 pm
gönderen 222kolpacino
Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Cmt Ara 02, 2017 3:08 pm
gönderen MehmetReis-
222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?
buyur.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
   give_item(id,"weapon_m4a1")
   cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
   set_user_armor(id, 100)   
}

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Cmt Ara 02, 2017 3:21 pm
gönderen 222kolpacino
mehmetxkonya1 yazdı:
222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?
buyur.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
   give_item(id,"weapon_m4a1")
   cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
   set_user_armor(id, 100)   
}


Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );

RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}

public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Cmt Ara 02, 2017 3:26 pm
gönderen MehmetReis-
222kolpacino yazdı:
mehmetxkonya1 yazdı:
222kolpacino yazdı:Arkadaşlar merhabalar bu eklentiyi kendim yaptım benim sorunum her iki takımda default silahlarının üzerine eklenmesi onların nasıl iptal edebiliriz ?
2 tane silah oluyor?
buyur.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
   give_item(id,"weapon_m4a1")
   cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
   set_user_armor(id, 100)   
}


Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );

RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}

public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
senin dediğin şey pistol 2 tane oluyor onlar 2 tane olmasın demiyormusun ?

El bası ct t silah YARDIM!

Gönderilme zamanı: Cmt Ara 02, 2017 3:28 pm
gönderen 222kolpacino
mehmetxkonya1 yazdı:
222kolpacino yazdı:
mehmetxkonya1 yazdı: buyur.

Kod: Tümünü seç

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Elbasi Silah-Armor"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "By Deh$eT"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   RegisterHam(Ham_Spawn,"player","spawned",1)
}
public spawned(id)
{
   give_item(id,"weapon_m4a1")
   cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
   set_user_armor(id, 100)   
}


Mehmet öncelikle teşekkürler yalnız benim .sma dosyamda bunlar yazılı ve ben buna nasıl bir komutla iptal edebilirim onu öğrenmek istiyorum
bu;
yani buna ne yaparsak o ilk silahları iptal etmiş oluruz bunu açıklarsan daha açıklayıcı olacak

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin( "Wheres my hegrenade?!", "-1.0", "xPaw" );

RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwdHamSpawnPlayer", 1 );
}

public fwdHamSpawnPlayer( id )
{
give_item( id, "weapon_deagle" );
give_item( id, "item_assaultsuit" );
give_item( id, "" );
}
senin dediğin şey pistol 2 tane oluyor onlar 2 tane olmasın demiyormusun ?


evet doğru burda mutabıkız benim demek istediğim benım .sma dosyamı örnek olarak göstermen yani nerede değişikli yapıyorsunda o pistolların 2 tane yani t ve CT başlangıçları iptal edip bizim yazdıklarımız kalıyor bunu öğrenmek istiyorum benim .sma göze alarak ?