1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 9:11 pm
gönderen OmerSRN
Amacım oylama yapıldıktan sonra eğer roket kazanırsa otomatik olarak roketi atması.
Aşamalar şu şekilde:
- Bütün T'yi revle
- Hücreyi aç
- Unammo god vs ver.
- Silah ver
- Roketi at
Ancak bu aşamalardan sadece silah ver kısmı çalışmıyor. Give_item'ı silip direk amx_weapon ile verdirmeye çalıştım işe yaramadı. Bir türlü silahı verdirtemiyorum.
Kod: Tümünü seç
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
new players[32],inum,Uid;
get_players(players,inum)
for(new i;i<inum;i++) {
Uid = players[i];
if(get_user_team(Uid) == 1)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Uid)
}
}
new playerss[32], inumm;
static Uidd;
get_players(playerss, inumm, "a")
for(new i; i < inumm; i++) {
Uidd = playerss[i];
set_cvar_num("semiclip", 1)
if(get_user_team(Uidd) == 1) {
give_item(Uidd, "weapon_tmp")
unammocuk[Uidd] = true
}
else if(get_user_team(Uidd) == 2) {
set_user_godmode(Uidd, 1)
set_user_health(Uidd, 50000)
}
}
hucrekapisiniac()
rocketkontrol = true;
rocketsure = 25
Cmd_Rocket(0);
rocketsilah()
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 9:24 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Arka arkaya get_players kullanmana gerek yok. Çok karışık kodluyorsun.
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 9:28 pm
gönderen OmerSRN
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Ağu 26, 2019 9:24 pm
Arka arkaya get_players kullanmana gerek yok. Çok karışık kodluyorsun.
Ben web yazılımcıyım, pek anlamam pawn'dan yardımcı olabilir misin Fatih?
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 9:42 pm
gönderen F.T.H
OmerSRN yazdı: Pzt Ağu 26, 2019 9:28 pm
Ben web yazılımcıyım, pek anlamam pawn'dan yardımcı olabilir misin Fatih?
Bu şekil deneyin
Kod: Tümünü seç
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
new players[32],inum,Uid;
get_players(players,inum)
for(new i;i<inum;i++)
{
Uid = players[i];
if(get_user_team(Uid) == 1)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Uid)
set_task(2.0,"RoketteSilahVer",Uid)
unammocuk[Uid] = true
}
else if(get_user_team(Uid) == 2)
{
set_user_godmode(Uid, 1)
set_user_health(Uid, 50000)
}
}
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
rocketkontrol = true
rocketsure = 25
Cmd_Rocket(0)
rocketsilah()
public RoketteSilahVer(id)
{
give_item(id, "weapon_tmp")
}
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 9:55 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Eklentilerini Kendi Bilgisayarında Test Etmek İçin Bunu Kullan :
gelistirme-arac-gerecler/hlds-test-sunu ... 38028.html
Kod: Tümünü seç
public Roket_Islemlerini_Baslat(){
Hucreyi_Ac()
Oyunculara_Islem_Uygula()
set_task(10.0,"Roket_At") /// 10 saniye sonra Roket_At() Başlığına Git.
}
public Hucreyi_Ac(){
/// Hücreyi Açmak İçin Gerekli Komutu Girin
}
public Roket_At(){
/// Roket işlemini başlatacak kodu girin.
}
public Oyunculara_Islem_Uygula(){
new Oyuncular[32] , Numara , Uid
get_players(Oyuncular,Numara,"e","TERRORIST") // Terrorist Oyuncular "Oyuncular" Dizinine Aktarıldı.
for ( new i ; i < Numara ; i++ ){
Uid = Oyuncular[i]
if ( !is_user_alive(Uid) ){ /// Oyuncunun Ölü Olduğunu Sorgular
/// Oyuncuyu Canlandırma Kodunu Girin
}
/// Burada Oyunculara God , Unammo , Silah vs. Ver
give_item( Uid, "weapon_tmp")
}
}
Bu kod niye tam olarak çalışmıyor?
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 26, 2019 10:20 pm
gönderen OmerSRN
Bu şekil deneyin
Kod: Tümünü seç
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
client_printc(0, "!nOylamadan !g[!t ROKET !g] !nCikti")
new players[32],inum,Uid;
get_players(players,inum)
for(new i;i<inum;i++)
{
Uid = players[i];
if(get_user_team(Uid) == 1)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, Uid)
set_task(2.0,"RoketteSilahVer",Uid)
unammocuk[Uid] = true
}
else if(get_user_team(Uid) == 2)
{
set_user_godmode(Uid, 1)
set_user_health(Uid, 50000)
}
}
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
rocketkontrol = true
rocketsure = 25
Cmd_Rocket(0)
rocketsilah()
public RoketteSilahVer(id)
{
give_item(id, "weapon_tmp")
}
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Ağu 26, 2019 9:55 pm
Eklentilerini Kendi Bilgisayarında Test Etmek İçin Bunu Kullan :
gelistirme-arac-gerecler/hlds-test-sunu ... 38028.html
Kod: Tümünü seç
public Roket_Islemlerini_Baslat(){
Hucreyi_Ac()
Oyunculara_Islem_Uygula()
set_task(10.0,"Roket_At") /// 10 saniye sonra Roket_At() Başlığına Git.
}
public Hucreyi_Ac(){
/// Hücreyi Açmak İçin Gerekli Komutu Girin
}
public Roket_At(){
/// Roket işlemini başlatacak kodu girin.
}
public Oyunculara_Islem_Uygula(){
new Oyuncular[32] , Numara , Uid
get_players(Oyuncular,Numara,"e","TERRORIST") // Terrorist Oyuncular "Oyuncular" Dizinine Aktarıldı.
for ( new i ; i < Numara ; i++ ){
Uid = Oyuncular[i]
if ( !is_user_alive(Uid) ){ /// Oyuncunun Ölü Olduğunu Sorgular
/// Oyuncuyu Canlandırma Kodunu Girin
}
/// Burada Oyunculara God , Unammo , Silah vs. Ver
give_item( Uid, "weapon_tmp")
}
}
İkinize de ayrı ayrı teşekkür ederim. Sorun çözüldü.