Ctmenu edit ve hata
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 5:32 pm
ct nin canı 300 başlıyor bu ctmenuden kaynaklımı bilmiyorum eğer ctmenuden kaynaklıysa 200 yaparmısınız ve rocket atarken bazı userlere silah gelmıyor
Kod: Tümünü seç
if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_health(id, 200)
set_user_armor(id, 200)
}
Kod: Tümünü seç
public rocketsilah()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "a")
for(new i; i < inum; i++) {
Uid = players[i];
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
if(get_user_team(Uid) == 1) {
give_item(Uid, "weapon_tmp")
unammocuk[Uid] = true
}fazla uzatılmış bir eklentibehind the dark yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:45 pm Ek olarak burada sorunsuz bir şekilde herkese TMP silahını vermekte.Kod: Tümünü seç
public rocketsilah() { new players[32], inum; static Uid; get_players(players, inum, "a") for(new i; i < inum; i++) { Uid = players[i]; set_cvar_num("semiclip", 1) hucrekapisiniac() if(get_user_team(Uid) == 1) { give_item(Uid, "weapon_tmp") unammocuk[Uid] = true }
Kod: Tümünü seç
for(new i; i < 33; i++) {
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
if(get_user_team(i) == 1) {
give_item(i, "weapon_tmp")
unammocuk[i] = true
}
}Eski kafalar bu şekilde yazıyor galiba.hayku yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:51 pmfazla uzatılmış bir eklentibehind the dark yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:45 pm Ek olarak burada sorunsuz bir şekilde herkese TMP silahını vermekte.Kod: Tümünü seç
public rocketsilah() { new players[32], inum; static Uid; get_players(players, inum, "a") for(new i; i < inum; i++) { Uid = players[i]; set_cvar_num("semiclip", 1) hucrekapisiniac() if(get_user_team(Uid) == 1) { give_item(Uid, "weapon_tmp") unammocuk[Uid] = true }bu şekilde yapılsa aynı mantık dönmüş olacaktıKod: Tümünü seç
for(new i; i < 33; i++) { set_cvar_num("semiclip", 1) hucrekapisiniac() if(get_user_team(i) == 1) { give_item(i, "weapon_tmp") unammocuk[i] = true } }![]()
Yine hatalı bir yorum. Get_players komutu daha hızlı çalışacaktır.
Kod: Tümünü seç
public rocketsilah()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "ae", "TERRORIST");
for(new i; i<inum; i++)
{
Uid = players[i];
give_item(Uid, "weapon_tmp");
unammocuk[Uid] = true;
}
hucrekapisiniac();
set_cvar_num("semiclip", 1);
}