1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 5:32 pm
gönderen hyroxee
ct nin canı 300 başlıyor bu ctmenuden kaynaklımı bilmiyorum eğer ctmenuden kaynaklıysa 200 yaparmısınız ve rocket atarken bazı userlere silah gelmıyor

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 5:41 pm
gönderen behind the dark

Kod: Tümünü seç

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_health(id, 200)
set_user_armor(id, 200)
}

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 5:45 pm
gönderen behind the dark
Ek olarak burada sorunsuz bir şekilde herkese TMP silahını vermekte.

Kod: Tümünü seç

public rocketsilah()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "a")
for(new i; i < inum; i++) {
Uid = players[i];
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
if(get_user_team(Uid) == 1) {
give_item(Uid, "weapon_tmp")
unammocuk[Uid] = true
}

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 5:51 pm
gönderen hayku
behind the dark yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:45 pm Ek olarak burada sorunsuz bir şekilde herkese TMP silahını vermekte.

Kod: Tümünü seç

public rocketsilah()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "a")
for(new i; i < inum; i++) {
Uid = players[i];
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
if(get_user_team(Uid) == 1) {
give_item(Uid, "weapon_tmp")
unammocuk[Uid] = true
}
fazla uzatılmış bir eklenti

Kod: Tümünü seç

for(new i; i < 33; i++) {
	set_cvar_num("semiclip", 1)
	hucrekapisiniac()
	if(get_user_team(i) == 1) {
		give_item(i, "weapon_tmp")
		unammocuk[i] = true
	}
}
bu şekilde yapılsa aynı mantık dönmüş olacaktı :)

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 05, 2019 6:23 pm
gönderen behind the dark
hayku yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:51 pm
behind the dark yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:45 pm Ek olarak burada sorunsuz bir şekilde herkese TMP silahını vermekte.

Kod: Tümünü seç

public rocketsilah()
{
new players[32], inum;
static Uid;
get_players(players, inum, "a")
for(new i; i < inum; i++) {
Uid = players[i];
set_cvar_num("semiclip", 1)
hucrekapisiniac()
if(get_user_team(Uid) == 1) {
give_item(Uid, "weapon_tmp")
unammocuk[Uid] = true
}
fazla uzatılmış bir eklenti

Kod: Tümünü seç

for(new i; i < 33; i++) {
	set_cvar_num("semiclip", 1)
	hucrekapisiniac()
	if(get_user_team(i) == 1) {
		give_item(i, "weapon_tmp")
		unammocuk[i] = true
	}
}
bu şekilde yapılsa aynı mantık dönmüş olacaktı :)
Eski kafalar bu şekilde yazıyor galiba. :(

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 07, 2019 10:40 am
gönderen By.King ►EmrullaH◄
@hayku
33 kere dönecek olan bir for döngüsü ama oyuncu sayısı 19 gibiyse ne olacak, boşa dönecek.

Ctmenu edit ve hata

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 07, 2019 11:01 am
gönderen Colditz
hayku yazdı: Pzt Ağu 05, 2019 5:51 pm bu şekilde yapılsa aynı mantık dönmüş olacaktı :)
Yine hatalı bir yorum. Get_players komutu daha hızlı çalışacaktır.
Belki de benim paylaştığım optimize konusunu biraz incelemen gerekiyor. Doğru bilgiyi yanlış bilgiyle değiştirmeyelim bence.
Daha doğrusu;

Kod: Tümünü seç

public rocketsilah()
{
	new players[32], inum;
	static Uid;
	get_players(players, inum, "ae", "TERRORIST");
	for(new i; i<inum; i++)
	{
		Uid = players[i];
		give_item(Uid, "weapon_tmp");
		unammocuk[Uid] = true;
	}
	hucrekapisiniac();
	set_cvar_num("semiclip", 1);
}