1. sayfa (Toplam 3 sayfa)
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:18 pm
gönderen MrFoTo
örnek
g_headshot[id] = true
açık oldugunda oyuncu kafadan hiç bir hasar almıyacak false oluncada kafadan hasar alma açılacak
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:19 pm
gönderen Yek'-ta
"yememesini engelleyebilecek" yani sadece hs yiyecek?
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:24 pm
gönderen MrFoTo
Yani kanka yanlış true olduğu zaman hiç bir şekilde kafadan hasar almıyacak diğer yerlerinden alacak
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:38 pm
gönderen Yek'-ta
Kod: Tümünü seç
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
denersin.
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:46 pm
gönderen MrFoTo
Bunu true false şeklinde yapamazmısınız ya lütfen o şekilde lazım
True olunca aktif olsun false olunca kapatılsın
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:48 pm
gönderen Yek'-ta
öyle zaten. ...&& g_headshot[victim] yani && g_headshot[victim] == true..
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:49 pm
gönderen MrFoTo
http://prntscr.com/o4ejaz | Compile edemiyorum sıkıntı nedir
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:52 pm
gönderen Yek'-ta
sma yı buraya yükle.
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 4:52 pm
gönderen MrFoTo
.kanka senin attığın plugin
Headshot Yememe
Gönderilme zamanı: Prş Haz 20, 2019 5:03 pm
gönderen Yek'-ta
İşimiz var. Sana attığım normal kodlardı.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_headshot[MAX_PLAYERS]
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
register_concmd("say ters","degistir")
}
public TraceAttack(victim, attacker, Float:dmg, Float:dir[3], tr, dmgbit)
{
if(victim != attacker && get_tr2(tr, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD && g_headshot[victim])
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED;
}
public client_putinserver(id){
g_headshot[id]=true;
}
public degistir(id){
g_headshot[id]=!g_headshot[id];
}
Say'den ters yazıp denersin. Eğer olmaz ise HAM_SUPERCEDE ile HAM_IGNORED ları yer değiştirip dene.