1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Komut ile skin değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum Nis 05, 2019 5:01 pm
gönderen tepegoz
Oyuncular say e /degistir yazarak modellerini değiştirsin. Model ismi modelismi.mdl
Cs_set_user_model ve entity_set_string kodları ile istemiyorum sorun yaratıyor. Reapi veya daha değişik versiyonları varsa işimi görür.

Komut ile skin değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum Nis 05, 2019 5:03 pm
gönderen Yek'-ta
Dediğin sorun setinfo model sorunu mu?

Komut ile skin değiştirme

Gönderilme zamanı: Cum Nis 05, 2019 6:31 pm
gönderen tepegoz
Sorun oyuncuların konsola "model modelismi" yazarak modellerini değiştirmesi. Bu yüzden oyuncunun modelinin başka yöntemlerle değiştirilmesini araştırıyorum ama bulamıyorum. Reapi de rg_set_user_model diye bir kod var cs_set_user_model ile değiştirdim model yazılmıyor ama el başında model orjinaline dönüyor bu yüzden o da işime yaramadı pek bilgim olmadığı için araştırmaya çalışıyorum.

Komut ile skin değiştirme

Gönderilme zamanı: Cmt Nis 06, 2019 11:49 am
gönderen Yek'-ta
El başı orjinale dönüyor ise el başı da aynı işlemi uygulatarak çözebilirsin.

Kod: Tümünü seç

/* Yek'-ta */

#include <amxmodx>
#include <reapi>

#define PLUGIN  "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "Yek'-ta"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    RegisterHookChain(RG_CBasePlayer_Spawn, "CBasePlayer_Spawn", true)
}
public CBasePlayer_Spawn(id) {
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id)){
            rg_set_user_model(id,"gign")
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}