Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <reapi>
#define PLUGIN "Yeni Eklenti"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "PaZee"
new secim[2] // 0 oyuncu 1 ise toplu veya oyuncuya
// 1 degerinde oyuncu kodu 1 herkeze kodu 2
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("levelver","levelfonk")
register_clcmd("say /levelmenu","oyuncumenu")
}
public levelfonk(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
{
new text[64];
new isim[33];
read_args(text,63)
remove_quotes(text)
if(!text[0]) {
renkli_yazi(id,"!tBir level degeri girmelisin")
oyuncumenu( id )
return PLUGIN_HANDLED
}
if(text[5])
{
renkli_yazi(id,"!tEn fazla 5 karakter kabul ediyoruz kac level vermeyi dusunuyorsun!")
oyuncumenu( id )
return PLUGIN_HANDLED
}
if(secim[1] == 1)
{
if(is_user_connected(secim[0]))
{
get_user_name(secim[0],isim,32)
renkli_yazi(0,"!gYetkili %s isimli oyuncuya !t%i !g level Verdi!!",isim,text)
server_cmd("cod_levelver %s %i",isim,str_to_num(text))
}
}
else if(secim[1] == 2)
{
renkli_yazi(0,"!gYetkili tum yasayan oyunculara %i Level verdi!",text)
renkli_yazi(0,"!gYetkili tum yasayan oyunculara %i Level verdi!",text)
renkli_yazi(0,"!gYetkili tum yasayan oyunculara %i Level verdi!",text)
renkli_yazi(0,"!gYetkili tum yasayan oyunculara %i Level verdi!",text)
renkli_yazi(0,"!gYetkili tum yasayan oyunculara %i Level verdi!",text)
for ( new i; i<33; i++ )
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
{
get_user_name(secim[0],isim,32)
server_cmd("cod_levelver %s %i",isim,str_to_num(text))
}
}
}
}
oyuncumenu( id )
return PLUGIN_HANDLED
}
public oyuncumenu( id )
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
{
new menu = menu_create( "\rYasayan Oyuncu menusu", "oyuncumenu_alt" );
new players[32], pnum, tempid;
new szName[32], szUserId[32], Desc[ 64 ];
get_players( players, pnum );
menu_additem( menu, "\yHerkeze Level ver^n");
for ( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];
if(is_user_alive( tempid ))
{
get_user_name( tempid, szName, charsmax( szName ) );
formatex( Desc, charsmax( Desc ), "%s ", szName);
formatex( szUserId, charsmax( szUserId ), "%d", get_user_userid( tempid ) );
menu_additem( menu, Desc, szUserId, 0 );
}
}
menu_display( id, menu, 0 );
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public oyuncumenu_alt( id, menu, item )
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_RCON)
{
if ( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
new szData[6], szName[64];
new item_access, item_callback;
menu_item_getinfo( menu, item, item_access, szData,charsmax( szData ), szName,charsmax( szName ), item_callback );
new userid = str_to_num( szData );
new player = find_player( "k", userid );
if( item == 0 )
{
secim[0] = 0
secim[1] = 2
client_cmd( id, "messagemode levelver" );
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
secim[0] = player
secim[1] = 1
client_cmd( id, "messagemode levelver" );
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
renkli_yazi(id,"!tYazi yazma yeri acildi hizli bir sekilde leveli yazip entere basin oyuncu cikmadan!")
menu_destroy( menu );
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}