1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:02 pm
gönderen İmam-POWER
Selamun Aleykum hayırlı cumalar...

F Tuşu ile silahlara nasıl inceleme özelligi tanımlarım ?

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm
gönderen By.King ►EmrullaH◄
Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:14 pm
gönderen İmam-POWER
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:23 pm
gönderen By.King ►EmrullaH◄
İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:14 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.
Onun hakkında bir fikrim yok aslında ben de konu açacaktım bunun için bende yanıtı bekliyorum.

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:27 pm
gönderen İmam-POWER
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:23 pm
İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:14 pm
By.King ►EmrullaH◄ yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:09 pm Oyuncu F tusuna bastığında konsoluna impulse 100 yazdırtarak == Aşağıda bırakacağım konu yardımcı olacaktır ayrıca modelleri de var.
harita-model-paylasimi/silah-inceleme-e ... si#p129638
reis komutu yazdım fakat olmadı. ayrıca ben kendi skinlerime istiyorum bu f tuşu ile incelemeyi.
Onun hakkında bir fikrim yok aslında ben de konu açacaktım bunun için bende yanıtı bekliyorum.
hep beraber bekliyelim :D

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:30 pm
gönderen Necati Doğan
Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:35 pm
gönderen İmam-POWER
Necati Doğan yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:30 pm Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}
deniyorum...

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:42 pm
gönderen İmam-POWER
İmam-POWER yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:35 pm
Necati Doğan yazdı: Cum Oca 04, 2019 7:30 pm Weapon inspect eklentisinde yapılan işlem sadece silah modellerindeki inceleme animasyonunu etkinleştiriyor. Yani eklentiyle alakası yok model ile alakalı bir durum. Default modellerde inceleme animasyonu bulunmuyor. Ama birkaç birşey araştırdım. Ancak reload efektiyle birşeyler yapmaya çalışmışlar. Pek güzel olmamış ama yinede ak47 için olanı buraya bırakıyorum.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>


#define IMPULSE 100 // flashlight


enum /* default ak47 sequences */{
    idle,
    reload,
    draw,
    shoot1,
    shoot2,
    shoot3,
    inspect // custom weapon anim
}

public plugin_init()
{
    register_plugin("Weapon Inspect", "0.0.1", "Vaqtincha")
    register_impulse(IMPULSE, "ClCmd_Impulse")
}


public ClCmd_Impulse(id)
{
    // offsets
    const m_iId = 43
    const m_pActiveItem = 373

    new ActiveItem = get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem)
    // ak47 is active ?
    if(get_pdata_int(ActiveItem, m_iId, ._linuxdiff = 4) == CSW_AK47)
    {
        SendWeaponAnim2(id, .iAnim = 1/* reload */)

        return PLUGIN_HANDLED // block using flashlight
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

// using fakemeta
stock SendWeaponAnim(id, iAnim)
{
    set_pev(id, pev_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(pev(id, pev_body))
    message_end()
}

// using engine
stock SendWeaponAnim2(id, iAnim)
{
    entity_set_int(id, EV_INT_weaponanim, iAnim)

    message_begin(MSG_ONE/* _UNRELIABLE */, SVC_WEAPONANIM, _, id)
    write_byte(iAnim)
    write_byte(entity_get_int(id, EV_INT_body))
    message_end()
}
deniyorum...
f tuşuna basınca mermi değiştirme animasyonu yapıyor :D

F Tuşu silah inceleme

Gönderilme zamanı: Cum Oca 04, 2019 7:45 pm
gönderen Necati Doğan
Reload efekti demiştim zaten. İnceleme animasyonu olan modeller gerekiyor.

https://gamebanana.com/gamefiles/5976
https://gamebanana.com/skins/157208