1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:21 pm
gönderen Gozyasi`
Selam. Çogu oyuncum (daha çok kolsuzlar) merminin cok sektigini söylüyor. Bu sekmeyi daha aza indirmek icin bir eklenti var mı acaba?

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:27 pm
gönderen Necati Doğan

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <xs> 

#define MAX_CLIENTS 32 
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] 
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] 

new g_fwid 
new g_max_clients 

new const g_guns_events[][] = { 
    "events/awp.sc", 
    "events/g3sg1.sc", 
    "events/ak47.sc", 
    "events/scout.sc", 
    "events/m249.sc", 
    "events/m4a1.sc", 
    "events/sg552.sc", 
    "events/aug.sc", 
    "events/sg550.sc", 
    "events/m3.sc", 
    "events/xm1014.sc", 
    "events/usp.sc", 
    "events/mac10.sc", 
    "events/ump45.sc", 
    "events/fiveseven.sc", 
    "events/p90.sc", 
    "events/deagle.sc", 
    "events/p228.sc", 
    "events/glock18.sc", 
    "events/mp5n.sc", 
    "events/tmp.sc", 
    "events/elite_left.sc", 
    "events/elite_right.sc", 
    "events/galil.sc", 
    "events/famas.sc" 
} 

new g_guns_eventids_bitsum 

public plugin_precache() { 
    g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) 
} 

public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { 
    for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { 
        if (equal(g_guns_events[i], name)) { 
            g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) 
            return FMRES_HANDLED 
        } 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public plugin_init() { 
    unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) 
    
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") 
    register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) 
    register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") 
    
    g_max_clients = global_get(glb_maxClients) 
} 

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { 
    if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    g_fix_punchangle[invoker] = true 
    
    return FMRES_HANDLED 
} 

public fwPlayerPostThink(id) { 
    if (g_fix_punchangle[id]) { 
        g_fix_punchangle[id] = false 
        set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { 
    if (!(1 <= id <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    if (!g_normal_trace[id]) { 
        g_normal_trace[id] = ptr 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    new silah = get_user_weapon(id);
    if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) 
        
    return FMRES_IGNORED 
    
    fix_recoil_trace(id, start, ptr) 
    
    return FMRES_SUPERCEDE 
} 

public client_connect(id) { 
    g_normal_trace[id] = 0 
} 

fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { 
    static Float:dest[3] 
    pev(id, pev_v_angle, dest) 
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) 
    global_get(glb_v_forward, dest) 
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) 
    xs_vec_add(start, dest, dest) 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) 
}   
Dener misin?

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:28 pm
gönderen BY FURKAN !
Al dostum bugsuz.

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:29 pm
gönderen Gozyasi`
necati_dgn yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:27 pm

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <xs> 

#define MAX_CLIENTS 32 
new g_normal_trace[MAX_CLIENTS + 1] 
new bool:g_fix_punchangle[MAX_CLIENTS + 1] 

new g_fwid 
new g_max_clients 

new const g_guns_events[][] = { 
    "events/awp.sc", 
    "events/g3sg1.sc", 
    "events/ak47.sc", 
    "events/scout.sc", 
    "events/m249.sc", 
    "events/m4a1.sc", 
    "events/sg552.sc", 
    "events/aug.sc", 
    "events/sg550.sc", 
    "events/m3.sc", 
    "events/xm1014.sc", 
    "events/usp.sc", 
    "events/mac10.sc", 
    "events/ump45.sc", 
    "events/fiveseven.sc", 
    "events/p90.sc", 
    "events/deagle.sc", 
    "events/p228.sc", 
    "events/glock18.sc", 
    "events/mp5n.sc", 
    "events/tmp.sc", 
    "events/elite_left.sc", 
    "events/elite_right.sc", 
    "events/galil.sc", 
    "events/famas.sc" 
} 

new g_guns_eventids_bitsum 

public plugin_precache() { 
    g_fwid = register_forward(FM_PrecacheEvent, "fwPrecacheEvent", 1) 
} 

public fwPrecacheEvent(type, const name[]) { 
    for (new i = 0; i < sizeof g_guns_events; ++i) { 
        if (equal(g_guns_events[i], name)) { 
            g_guns_eventids_bitsum |= (1<<get_orig_retval()) 
            return FMRES_HANDLED 
        } 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public plugin_init() { 
    unregister_forward(FM_PrecacheEvent, g_fwid, 1) 
    
    register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent") 
    register_forward(FM_PlayerPostThink, "fwPlayerPostThink", 1) 
    register_forward(FM_TraceLine, "fwTraceLine") 
    
    g_max_clients = global_get(glb_maxClients) 
} 

public fwPlaybackEvent(flags, invoker, eventid) { 
    if (!(g_guns_eventids_bitsum & (1<<eventid)) || !(1 <= invoker <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    g_fix_punchangle[invoker] = true 
    
    return FMRES_HANDLED 
} 

public fwPlayerPostThink(id) { 
    if (g_fix_punchangle[id]) { 
        g_fix_punchangle[id] = false 
        set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    return FMRES_IGNORED 
} 

public fwTraceLine(const Float:start[3], const Float:dest[3], ignore_monsters, id, ptr) { 
    if (!(1 <= id <= g_max_clients)) 
        return FMRES_IGNORED 
    
    if (!g_normal_trace[id]) { 
        g_normal_trace[id] = ptr 
        return FMRES_HANDLED 
    } 
    
    new silah = get_user_weapon(id);
    if (ptr == g_normal_trace[id] || ignore_monsters != DONT_IGNORE_MONSTERS || !is_user_alive(id) || silah == CSW_KNIFE) 
        
    return FMRES_IGNORED 
    
    fix_recoil_trace(id, start, ptr) 
    
    return FMRES_SUPERCEDE 
} 

public client_connect(id) { 
    g_normal_trace[id] = 0 
} 

fix_recoil_trace(id, const Float:start[], ptr) { 
    static Float:dest[3] 
    pev(id, pev_v_angle, dest) 
    engfunc(EngFunc_MakeVectors, dest) 
    global_get(glb_v_forward, dest) 
    xs_vec_mul_scalar(dest, 9999.0, dest) 
    xs_vec_add(start, dest, dest) 
    engfunc(EngFunc_TraceLine, start, dest, DONT_IGNORE_MONSTERS, id, ptr) 
}   
Dener misin?
Sekme azaltıcımı yoksa sekmeyi tamamenmi kapatıyor?

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:29 pm
gönderen Gozyasi`
byfurkan4242 yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:28 pm Al dostum bugsuz.
Sekmeyi tamamenmi kapatıyor bu?

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:31 pm
gönderen BY FURKAN !
Gozyasi` yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:29 pm
byfurkan4242 yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:28 pm Al dostum bugsuz.
Sekmeyi tamamenmi kapatıyor bu?
Tamamen kapatir.

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:32 pm
gönderen Necati Doğan
@byfurkan4242 'nınki tamamen kapatır. Benimki tamamen kapatmaz sanırım denemedim. Dener misin.?

Kod: Tümünü seç

set_pev(id, pev_punchangle, Float:{1.5, 1.5, 1.5}) 
Bu koddaki değerlerle ilgili sanırım biraz baktım da plugine. Furkanın attığında değerler 0 0 0 .

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 10:44 pm
gönderen Gozyasi`
@necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum :)
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 11:01 pm
gönderen Necati Doğan
Gozyasi` yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:44 pm @necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum :)
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
Attığım koddaki değeri biraz düşürmeyi veya arttırmayı deneyin bilmiyorum.

Algılamaz diye biliyorum.

Merminin sekmesini azaltma [İstek]

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 28, 2018 11:02 pm
gönderen BY FURKAN !
Gozyasi` yazdı: Pzr Eki 28, 2018 10:44 pm @necati_dgn hocam aime çok garip şeyler oluyor söylemek istemiyorum :)
Ben direk sekmeme eklentisini kurdum. Acaba csdguard aim olarak algılar mı?
Benim attigimi kurduysan Sorun çikmaz.