1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 11:59 am
gönderen umutycel54
Merhaba arkadaşlar bir yıl önce yabancı bir forumda konusu açılmıştı ve o konu silinmiş artık bulamıyorum plugin şuydu herhangi bir oyuncu herhangi birine headshot attığında seçilen ses çalıyodu bunu bulabilecek veya yapabilecek arkadaş varmı

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
gönderen ShooTeR
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 11:59 am Merhaba arkadaşlar bir yıl önce yabancı bir forumda konusu açılmıştı ve o konu silinmiş artık bulamıyorum plugin şuydu herhangi bir oyuncu herhangi birine headshot attığında seçilen ses çalıyodu bunu bulabilecek veya yapabilecek arkadaş varmı
plugininizin adı ultimate sounds.

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
gönderen umutycel54
ShooTeR yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 11:59 am Merhaba arkadaşlar bir yıl önce yabancı bir forumda konusu açılmıştı ve o konu silinmiş artık bulamıyorum plugin şuydu herhangi bir oyuncu herhangi birine headshot attığında seçilen ses çalıyodu bunu bulabilecek veya yapabilecek arkadaş varmı
plugininizin adı ultimate sounds.
Benim bildiğim ultimate sounds da headshot dışı farklı sesler var o pluginde sadece heashot var

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 12:07 pm
gönderen ShooTeR
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
ShooTeR yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 11:59 am Merhaba arkadaşlar bir yıl önce yabancı bir forumda konusu açılmıştı ve o konu silinmiş artık bulamıyorum plugin şuydu herhangi bir oyuncu herhangi birine headshot attığında seçilen ses çalıyodu bunu bulabilecek veya yapabilecek arkadaş varmı
plugininizin adı ultimate sounds.
Benim bildiğim ultimate sounds da headshot dışı farklı sesler var o pluginde sadece heashot var
hs atınca headshot diyor body vurunca veya 2 kere vurunca multikill diye seslerde cıkıyor...
işinizi gorecektir

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 12:49 pm
gönderen umutycel54
ShooTeR yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:07 pm
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm
ShooTeR yazdı: Prş Eyl 13, 2018 12:06 pm

plugininizin adı ultimate sounds.
Benim bildiğim ultimate sounds da headshot dışı farklı sesler var o pluginde sadece heashot var
hs atınca headshot diyor body vurunca veya 2 kere vurunca multikill diye seslerde cıkıyor...
işinizi gorecektir
İşte sıkıntıda orda body seslerinin çıkmaması lazım

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 1:50 pm
gönderen Emre Gezer
Düzenlemeler yaptım. Test edip dönermisin geri. Ses dosyasını kendin misc klasörüne atarsın headshot.wav şeklinde

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 2:32 pm
gönderen umutycel54
REVERAL yazdı: Prş Eyl 13, 2018 1:50 pm Düzenlemeler yaptım. Test edip dönermisin geri. Ses dosyasını kendin misc klasörüne atarsın headshot.wav şeklinde
Çalışmadı

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Prş Eyl 13, 2018 3:05 pm
gönderen ShooTeR
umutycel54 yazdı: Prş Eyl 13, 2018 2:32 pm
REVERAL yazdı: Prş Eyl 13, 2018 1:50 pm Düzenlemeler yaptım. Test edip dönermisin geri. Ses dosyasını kendin misc klasörüne atarsın headshot.wav şeklinde
Çalışmadı

Kod: Tümünü seç

/********************************************************************************
*  AMX Mod X script.
*
*   Ultimate Sounds (Ultimate_Sounds.sma)
*   Copyright (C) 2006-2008 Bmann_420 / Dizzy / Hoboman
*
*   This program is free software; you can redistribute it and/or
*   modify it under the terms of the GNU General Public License
*   as published by the Free Software Foundation; either version 2
*   of the License, or (at your option) any later version.
*
*   This program is distributed in the hope that it will be useful,
*   but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
*   MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
*   GNU General Public License for more details.
*
*   You should have received a copy of the GNU General Public License
*   along with this program; if not, write to the Free Software
*   Foundation, Inc., 59 Temple Place - Suite 330, Boston, MA  02111-1307, USA.
*
*   In addition, as a special exception, the author gives permission to
*   link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL
*   Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve,
*   L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all
*   respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs
*   from Valve. If you modify this file, you may extend this exception
*   to your version of the file, but you are not obligated to do so. If
*   you do not wish to do so, delete this exception statement from your
*   version.
*
*********************************************************************************
*
*   AMXX Ultimate Sounds Vers. 1.7
*   Last Update: 1/26/2007
*
*   by  Dizzy / Bmann_420 & Hoboman
*   Link: http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=7342
*
*
*********************************************************************************
*
* ///////////////////////////////////////////////////
* //  AMXMOD[X]                                    //
* //   ::Ultimate sounds::                         //
* //    Origional: by Hephaistos 		   //
* //    Ported by: Dizzy 			   //
* //    Edited by: Hoboman, bmann_420 		   //
* //                                               //
* // cvar:                                         //
* //  streak_mode < flags >                        //
* //  "a" - messages                               //
* //  "b" - sounds                                 //
* //                                               //
* //  knife_mode < flags >                         //
* //  "a" - messages                               //
* //  "b" - sounds                                 //
* //                                               //
* //  hs_mode < flags >                            //
* //  "a" - messages                               //
* //  "b" - sounds                                 //
* //                                               //
* //  lastman_mode < flags >                       //
* //  "a" - messages                               //
* //  "b" - hp                                     //
* //  "c" - sounds                                 //
* ///////////////////////////////////////////////////
*
*********************************************************************************
*/

// Plugin Info
new const PLUGIN[]  = "Ultimate Sounds"
new const VERSION[] = "1.8"
new const AUTHOR[]  = "Dizzy / Bmann_420"

// Includes
#include <amxmodx>

//Defines
#define KNIFEMESSAGES 5
#define MESSAGESNOHP 5
#define MESSAGESHP 5
#define LEVELS 10

//Pcvars
new streak_mode, knife_mode, hs_mode, lastman_mode

new gmsgHudSync

new kills[33] = {0,...};
new deaths[33] = {0,...};
new alone_ann = 0
new levels[10] = {2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11};

//Streak Sounds
new stksounds[10][] = 
{
	"misc/multikill",
	"misc/megakill",
	"misc/ultrakill",
	"misc/monsterkill",
	"misc/killingspree",
	"misc/wickedsick",
	"misc/rampage",
	"misc/ludacrisskill",
	"misc/godlike",
	"misc/holyshit"
}

new stkmessages[10][] = 
{
	"%s: Multi-Kill!",
	"%s: Mega-Kill!",
	"%s: Ultra-Kill!",
	"%s: Monster-Kill!",
	"%s: Killing Spree!",
	"%s: Wicked Sick!",
	"%s: Rampage!",
	"%s: Ludacriss-Kill",
	"%s: Godlike!",
	"%s: Holy Shit!"
}

new knifemessages[KNIFEMESSAGES][] = 
{
	"KNIFE_MSG_1",  
	"KNIFE_MSG_2",  
	"KNIFE_MSG_3",  
	"KNIFE_MSG_4",  
	"KNIFE_MSG_5"
}

new messagesnohp[MESSAGESNOHP][] = 
{
	"NOHP_MSG_1",  
	"NOHP_MSG_2",  
	"NOHP_MSG_3",  
	"NOHP_MSG_4",  
	"NOHP_MSG_5"
}

new messageshp[MESSAGESHP][] = 
{
	"HP_MSG_1",  
	"HP_MSG_2",  
	"HP_MSG_3",  
	"HP_MSG_4",  
	"HP_MSG_5"
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("ultimate_sounds",VERSION,FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY)
	register_dictionary("ultimate_sounds.txt")
	register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
	register_event("DeathMsg","knife_kill","a","4&kni")
	register_event("ResetHUD", "reset_hud", "b");
	register_event("DeathMsg", "death_event", "a", "1>0");
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_event("SendAudio","roundend_msg","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
	register_event("TextMsg","roundend_msg","a","2&#Game_C","2&#Game_w")

	lastman_mode = register_cvar("lastman_mode","")
	streak_mode = register_cvar("streak_mode","")
	knife_mode = register_cvar("knife_mode","")
	hs_mode = register_cvar("hs_mode","ab")

	gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()

	return PLUGIN_CONTINUE
}

get_streak()
{
	new streak[3]
	get_pcvar_string(streak_mode,streak,2)
	return read_flags(streak)
}

public death_event(id)
{
	new streak = get_streak()

	if ((streak&1) || (streak&2))
	{
   		new killer = read_data(1);
   		new victim = read_data(2);
		
		if (0 < killer <= get_maxplayers())
			return PLUGIN_CONTINUE;
		
   		kills[killer] += 1;
   		kills[victim] = 0;
   		deaths[killer] = 0;
   		deaths[victim] += 1;

		for (new i = 0; i < LEVELS; i++)
		{
       		if (kills[killer] == levels[i])
			{
				announce(killer, i);
				return PLUGIN_CONTINUE;
			}
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

announce(killer, level)
{
	new streak = get_streak()

	if (streak&1)
	{
    		new name[32];

   		get_user_name(killer, name, 32);
		set_hudmessage(0, 100, 200, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1, 2);
		ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, stkmessages[level], name);
	}

	if (streak&2){
		for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) 
			if(is_user_connected(i)==1 )
				client_cmd(i, "spk %s", stksounds[level]); 
	}
}

public reset_hud(id)
{
	new streak = get_streak()

	if (streak&1)
	{

		if (kills[id] > levels[0])

		{
		        client_print(id, print_chat,"%L", id, "KILL_STREAK", kills[id]);
		}

		else if (deaths[id] > 1)

		{
			client_print(id, print_chat,"%L", id, "DEATH_STREAK", deaths[id]);
		}
	}
}

public client_connect(id)
{
	new streak = get_streak()

	if ((streak&1) || (streak&2))
	{
		kills[id] = 0;
		deaths[id] = 0;
	}
}

public knife_kill()
{
	new knifemode[4] 
	get_pcvar_string(knife_mode,knifemode,4) 
	new knifemode_bit = read_flags(knifemode)

	if (knifemode_bit & 1)
	{
		new killer_id = read_data(1)
		new victim_id = read_data(2)
		new killer_name[33], victim_name[33]

		get_user_name(killer_id,killer_name,33)
		get_user_name(victim_id,victim_name,33)


		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)
		ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, knifemessages[ random_num(0,KNIFEMESSAGES-1) ],killer_name,victim_name)
	}

	if (knifemode_bit & 2)
	{
		for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) 
			if( is_user_connected(i) == 1 )
				client_cmd(i,"spk misc/humiliation")
   	}
}


public roundend_msg(id)

	alone_ann = 0

public death_msg(id)
{

	new lmmode[8] 
	get_pcvar_string(lastman_mode,lmmode,8) 
	new lmmode_bit = read_flags(lmmode)

	new players_ct[32], players_t[32], ict, ite, last
	get_players(players_ct,ict,"ae","CT")   
	get_players(players_t,ite,"ae","TERRORIST")   

	if (ict==1&&ite==1)
	{
		new name1[32], name2[32]
		get_user_name(players_ct[0],name1,32)
		get_user_name(players_t[0],name2,32)
		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

		if (lmmode_bit & 1)
		{
			if (lmmode_bit & 2)
			{
				ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s (%i hp) vs. %s (%i hp)",name1,get_user_health(players_ct[0]),name2,get_user_health(players_t[0]))
			}

			else
			{
				ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%s vs. %s",name1,name2)
			}

			if (lmmode_bit & 4)
			{
				for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) 
					if( is_user_connected(i) == 1 )
						client_cmd(i,"spk misc/maytheforce")
			}
		}
	} 
	else
{   
	if (ict==1&&ite>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
	{
		last=players_ct[0]
		client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")

	}

	else if (ite==1&&ict>1&&alone_ann==0&&(lmmode_bit & 4))
	{
		last=players_t[0]
		client_cmd(last,"spk misc/oneandonly")
	}

	else
	{
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	alone_ann = last
	new name[32]   
	get_user_name(last,name,32)

	if (lmmode_bit & 1)
	{
		set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 1)

		if (lmmode_bit & 2)
		{
			ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messageshp[ random_num(0,MESSAGESHP-1) ],ite ,ict ,name,get_user_health(last))
		}

		else
		{
			ShowSyncHudMsg(0, gmsgHudSync, "%L", LANG_PLAYER, messagesnohp[ random_num(0,MESSAGESNOHP-1) ],ite ,ict ,name )
		}
	}

}
	return PLUGIN_CONTINUE   
}


public hs()
{
	new hsmode[4] 
	get_pcvar_string(hs_mode,hsmode,4) 
	new hsmode_bit = read_flags(hsmode)

	if (hsmode_bit & 1)
	{
	new killer_id = read_data(1)
	new victim_id = read_data(2)
	new victim_name[33]

	get_user_name(victim_id,victim_name,33)

	set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
	ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "::HEADSHOT::^nYou Owned %s !!",victim_name)
	}

	if (hsmode_bit & 2)
	{
		for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) 
			if( is_user_connected(i)==1 )
				client_cmd(i,"spk misc/headshot")
	}
}

public plugin_precache()
{

	precache_sound("misc/headshot.wav")
        
	return PLUGIN_CONTINUE 
}
bu sekilde bi test et bakayım

Headshot sound

Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 17, 2018 4:20 pm
gönderen SinanOzmn
buyur sanırım istediğin bu kendi serverime yükledim çalışıyor ses dosyasını değiştirip kendine göre ayarlarsın ben yinede atayım :) .