1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 10:24 pm
gönderen 99tayyip99
selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?
Kod: Tümünü seç
register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
public cmd_hideknife( id )
{
switch( hideknife[ id ] )
{
case true: hideknife[ id ] = false;
case false: hideknife[ id ] = true;
}
if( is_user_alive( id ) )
{
ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
give_item( id, "weapon_knife" )
}
}
public ev_curweapon( id )
{
new weapon;
weapon = read_data( 2 )
if( weapon == CSW_KNIFE )
{
if( hideknife[ id ] )
set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
else
set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
}
}
stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
return 0;
new i = get_weaponid( weapon )
if( !i ) return 0;
new ent;
while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
if( !ent ) return 0;
if( get_user_weapon( id ) == i )
ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
return 0;
ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
return 1;
}
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 10:34 pm
gönderen OnlyCoder
şu şekilde istiyorsun sanırım buyur
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"
new bool:hideknife[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
}
public cmd_hideknife( id )
{
switch( hideknife[ id ] )
{
case true: hideknife[ id ] = false;
case false: hideknife[ id ] = true;
}
if( is_user_alive( id ) )
{
ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
give_item( id, "weapon_knife" )
}
}
public ev_curweapon( id )
{
new weapon;
weapon = read_data( 2 )
if( weapon == CSW_KNIFE )
{
if( hideknife[ id ] )
set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
else
set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
}
}
stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
return 0;
new i = get_weaponid( weapon )
if( !i ) return 0;
new ent;
while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
if( !ent ) return 0;
if( get_user_weapon( id ) == i )
ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
return 0;
ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
return 1;
}
OnlyCoder Ekibi 2
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 10:44 pm
gönderen Colditz
99tayyip99 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:24 pm
selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?
Ne istediğini söylerseniz daha iyi bir şekilde kodlayabilirim. Attığınız komut oyuncuda sadece bıçak olmasını da sağlıyor.
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 10:06 am
gönderen 99tayyip99
Colditz yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:44 pm
99tayyip99 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:24 pm
selam bunu benim için plugine çevirebilirmisiniz?
Ne istediğini söylerseniz daha iyi bir şekilde kodlayabilirim. Attığınız komut oyuncuda sadece bıçak olmasını da sağlıyor.
Kodun bıçağı gizlemesi gerekmekte yani ekran bomboş kalıcak istediğim şey bu yardımların için teşekkürler
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 11:50 am
gönderen Colditz
Oyuncular başka silah alamayacak değil mi? Sadece bıçak?
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 11:52 am
gönderen 99tayyip99
Colditz yazdı: Pzt Eyl 10, 2018 11:50 am
Oyuncular başka silah alamayacak değil mi? Sadece bıçak?
Plugin'i Bhop mod bir server için istiyorum sadece bıçak var elimizde ek olarak bazi mapler scout ve usp de verebiliyor görüntünün bu şekilde olması gerekmekte
https://i.hizliresim.com/g60rJb.jpg
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 11:53 am
gönderen 99tayyip99
Görüntünün bu şekilde olması gerekmekte derken menuyu kastetmiyorum bu arada sadece ekran
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 11:56 am
gönderen 99tayyip99
OnlyCoder yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 10:34 pm
şu şekilde istiyorsun sanırım buyur
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"
new bool:hideknife[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd( "say /hideknife", "cmd_hideknife" )
register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
}
public cmd_hideknife( id )
{
switch( hideknife[ id ] )
{
case true: hideknife[ id ] = false;
case false: hideknife[ id ] = true;
}
if( is_user_alive( id ) )
{
ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
give_item( id, "weapon_knife" )
}
}
public ev_curweapon( id )
{
new weapon;
weapon = read_data( 2 )
if( weapon == CSW_KNIFE )
{
if( hideknife[ id ] )
set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
else
set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
}
}
stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
return 0;
new i = get_weaponid( weapon )
if( !i ) return 0;
new ent;
while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
if( !ent ) return 0;
if( get_user_weapon( id ) == i )
ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
return 0;
ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
return 1;
}
OnlyCoder Ekibi 2
Bunu test ettim çalışıyor teşekkürler bunu /hideknife yazmadan sv ye girildiğinden itibaren tüm oyuncularda bıçağı gizlemenin bir yolu varmı ?
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 12:01 pm
gönderen OnlyCoder
...
Kod: Tümünü seç
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "PLUGİN"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "OnlyCoder"
new bool:hideknife[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event( "CurWeapon", "ev_curweapon", "be", "1=1" )
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn", 1)
}
public FwdHamSpawn(id)
{
switch( hideknife[ id ] )
{
case true: hideknife[ id ] = false;
case false: hideknife[ id ] = true;
}
if( is_user_alive( id ) )
{
ham_strip_weapon( id, "weapon_knife" )
give_item( id, "weapon_knife" )
}
}
public ev_curweapon( id )
{
new weapon;
weapon = read_data( 2 )
if( weapon == CSW_KNIFE )
{
if( hideknife[ id ] )
set_pev( id, pev_viewmodel2, "" )
else
set_pev( id, pev_viewmodel2, "models/v_knife.mdl" )
}
}
stock ham_strip_weapon( id, weapon[] )
{
if( !equal( weapon, "weapon_", 7 ) )
return 0;
new i = get_weaponid( weapon )
if( !i ) return 0;
new ent;
while( ( ent = engfunc( EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", weapon ) ) && pev( ent, pev_owner ) != id )
if( !ent ) return 0;
if( get_user_weapon( id ) == i )
ExecuteHamB( Ham_Weapon_RetireWeapon, ent )
if( !ExecuteHamB( Ham_RemovePlayerItem, id, ent ) )
return 0;
ExecuteHamB( Ham_Item_Kill, ent )
set_pev( id, pev_weapons, pev( id, pev_weapons ) & ~(1<<i) )
return 1;
}
Invis Knife Plugin
Gönderilme zamanı: Pzt Eyl 10, 2018 12:02 pm
gönderen Colditz
İstediğin gibi mi bilmiyorum ama dener misin?