1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Bomba Hasarı Yükseltme

Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am
gönderen omereis2662
Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??

Bomba Hasarı Yükseltme

Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 1:47 am
gönderen BY FURKAN !
omereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue
public plugin_init()
{
    register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")
    
    P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+")
    
    Max_Players = get_maxplayers()
    
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
    static cvar
    cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4])
    
    if(!cvar)return HAM_IGNORED
    
    static Gun
    if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker)
    else
    {
        static classname[32]
        pev(Useless,pev_classname,classname,31)
        if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4
        else if(!Useless)Gun = 2
    }
    if(!Gun)return HAM_IGNORED
    
    static Dmg[5]
    Useless = 0
    get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4)
    
    if(Dmg[0] == '#')
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED
        Useless = 1
    }
    if(contain(Dmg,"*") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"*","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
        damage*=DmgValue
    }
    else if(contain(Dmg,"-") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"-","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage-=DmgValue
        if(damage < 0.0)damage = 0.0
    }
    else if(contain(Dmg,"+") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"+","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage+=str_to_float(Dmg)
    }
    else damage=str_to_float(Dmg)
    
    if(cvar == 2 && !Useless)
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')
        {
            SetHamParamFloat(4, damage)
            return HAM_IGNORED
        }
        if(contain(Dmg,"*") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"*","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
            damage*=DmgValue
        }
        else if(contain(Dmg,"-") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"-","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage-=DmgValue
            if(damage < 0.0)damage = 0.0
        }
        else if(contain(Dmg,"+") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"+","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage+=str_to_float(Dmg)
        }
        else damage=str_to_float(Dmg)
    }
    SetHamParamFloat(4, damage)
    return HAM_HANDLED
}

new Debug
public client_putinserver(id)
{    
    if(Debug == 1)return    
    new classname[32]
    pev(id,pev_classname,classname,31)
        
    if(!equal(classname,"player"))
    {
        Debug=1
        set_task(10.0,"_Debug",id)    
    }
}
public _Debug(id)
{
    RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage")
    client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged")
}

Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.

Bomba Hasarı Yükseltme

Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 11:22 am
gönderen omereis2662
byfurkan4242 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:47 am
omereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue
public plugin_init()
{
    register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")
    
    P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+")
    
    Max_Players = get_maxplayers()
    
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
    static cvar
    cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4])
    
    if(!cvar)return HAM_IGNORED
    
    static Gun
    if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker)
    else
    {
        static classname[32]
        pev(Useless,pev_classname,classname,31)
        if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4
        else if(!Useless)Gun = 2
    }
    if(!Gun)return HAM_IGNORED
    
    static Dmg[5]
    Useless = 0
    get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4)
    
    if(Dmg[0] == '#')
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED
        Useless = 1
    }
    if(contain(Dmg,"*") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"*","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
        damage*=DmgValue
    }
    else if(contain(Dmg,"-") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"-","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage-=DmgValue
        if(damage < 0.0)damage = 0.0
    }
    else if(contain(Dmg,"+") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"+","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage+=str_to_float(Dmg)
    }
    else damage=str_to_float(Dmg)
    
    if(cvar == 2 && !Useless)
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')
        {
            SetHamParamFloat(4, damage)
            return HAM_IGNORED
        }
        if(contain(Dmg,"*") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"*","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
            damage*=DmgValue
        }
        else if(contain(Dmg,"-") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"-","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage-=DmgValue
            if(damage < 0.0)damage = 0.0
        }
        else if(contain(Dmg,"+") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"+","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage+=str_to_float(Dmg)
        }
        else damage=str_to_float(Dmg)
    }
    SetHamParamFloat(4, damage)
    return HAM_HANDLED
}

new Debug
public client_putinserver(id)
{    
    if(Debug == 1)return    
    new classname[32]
    pev(id,pev_classname,classname,31)
        
    if(!equal(classname,"player"))
    {
        Debug=1
        set_task(10.0,"_Debug",id)    
    }
}
public _Debug(id)
{
    RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage")
    client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged")
}

Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.
Eklenti olduda oyunda hasarını düzenleyemiyorım

Bomba Hasarı Yükseltme

Gönderilme zamanı: Pzr Eyl 09, 2018 11:32 am
gönderen BY FURKAN !
omereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 11:22 am
byfurkan4242 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:47 am
omereis2662 yazdı: Pzr Eyl 09, 2018 1:28 am Arkadaşlar bomba hasarını nasıl yükselteceğim veya bunun bir pluginleri varmıdır??

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new P_Cvars[31],Max_Players,Float:DmgValue
public plugin_init()
{
    register_plugin("Damage Control", "1.22", "Fxfighter")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "hook_TakeDamage")
    
    P_Cvars[4] = register_cvar("amx_dmg_grenade","200+")
    
    Max_Players = get_maxplayers()
    
}
public hook_TakeDamage(Victim, Useless, Attacker, Float:damage, damagebits)
{
    static cvar
    cvar = get_pcvar_num(P_Cvars[4])
    
    if(!cvar)return HAM_IGNORED
    
    static Gun
    if(Useless <= Max_Players && Useless != 0)Gun = get_user_weapon(Attacker)
    else
    {
        static classname[32]
        pev(Useless,pev_classname,classname,31)
        if(equal(classname,"grenade"))Gun = 4
        else if(!Useless)Gun = 2
    }
    if(!Gun)return HAM_IGNORED
    
    static Dmg[5]
    Useless = 0
    get_pcvar_string(P_Cvars[Gun],Dmg,4)
    
    if(Dmg[0] == '#')
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')return HAM_IGNORED
        Useless = 1
    }
    if(contain(Dmg,"*") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"*","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
        damage*=DmgValue
    }
    else if(contain(Dmg,"-") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"-","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage-=DmgValue
        if(damage < 0.0)damage = 0.0
    }
    else if(contain(Dmg,"+") != -1)
    {
        replace(Dmg,4,"+","")
        DmgValue = str_to_float(Dmg)
        if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
        damage+=str_to_float(Dmg)
    }
    else damage=str_to_float(Dmg)
    
    if(cvar == 2 && !Useless)
    {
        get_pcvar_string(P_Cvars[4],Dmg,4)
        if(Dmg[0] == '#')
        {
            SetHamParamFloat(4, damage)
            return HAM_IGNORED
        }
        if(contain(Dmg,"*") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"*","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(DmgValue == 1.0)return HAM_IGNORED
            damage*=DmgValue
        }
        else if(contain(Dmg,"-") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"-","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage-=DmgValue
            if(damage < 0.0)damage = 0.0
        }
        else if(contain(Dmg,"+") != -1)
        {
            replace(Dmg,4,"+","")
            DmgValue = str_to_float(Dmg)
            if(!DmgValue)return HAM_IGNORED
            damage+=str_to_float(Dmg)
        }
        else damage=str_to_float(Dmg)
    }
    SetHamParamFloat(4, damage)
    return HAM_HANDLED
}

new Debug
public client_putinserver(id)
{    
    if(Debug == 1)return    
    new classname[32]
    pev(id,pev_classname,classname,31)
        
    if(!equal(classname,"player"))
    {
        Debug=1
        set_task(10.0,"_Debug",id)    
    }
}
public _Debug(id)
{
    RegisterHamFromEntity(Ham_TakeDamage,id,"hook_TakeDamage")
    client_print(0,print_console,"[Damage Control]bots debuged")
}

Buyur
Bomba yiyene vermek istedigin hasari
amx_dmg_grenade bunun sonuna yazabilirsin.
Eklenti olduda oyunda hasarını düzenleyemiyorım
amx_dmg_grenade nin sonuna eklermisin ne kadar hasar vermesini istiyorsan