1. sayfa (Toplam 5 sayfa)
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 06, 2018 8:37 am
gönderen draven
Merhaba
Arkadaslar bir serverde gördüm
Oyuncu suyun üstünde bunny yapmaya basladiginda belirli bi hiz limiti gecince otomatik slay yiyor
bu eklentiyi yapabilirmisiniz yada elinizde varsa paylaşabilirmsnz
[Clan] Oyuncu Dede'da [Hizli Yuzme | Fast Swim] Tespit Edildi
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 06, 2018 3:47 pm
gönderen draven
Yapabilcek varmi
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 06, 2018 3:50 pm
gönderen Colditz
Buyur
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 06, 2018 4:05 pm
gönderen draven
Colditz yazdı: Pzt Ağu 06, 2018 3:50 pmBuyur
Telefondan bakamiyorum hocam eve gelince ilk isim test etmek istedigim gibi bir eklenti mi
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Pzt Ağu 06, 2018 4:53 pm
gönderen draven
Colditz yazdı: Pzt Ağu 06, 2018 3:50 pmBuyur
bu eklenti değil dostum
bu cfg slay 130 fps geçince slay atiyor bu değil
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 08, 2018 10:31 am
gönderen draven
Guncel
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 16, 2018 3:04 pm
gönderen draven
Bi bakarmisiniz
@Taha Demirbaş
@Fatih ~ EjderYa
@Blue
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 16, 2018 3:27 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
draven yazdı: Pzt Ağu 06, 2018 8:37 am
Merhaba
Arkadaslar bir serverde gördüm
Oyuncu suyun üstünde bunny yapmaya basladiginda belirli bi hiz limiti gecince otomatik slay yiyor
bu eklentiyi yapabilirmisiniz yada elinizde varsa paylaşabilirmsnz
[Clan] Oyuncu Dede'da [Hizli Yuzme | Fast Swim] Tespit Edildi
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "HIZ SINIRLAYICI"
#define VERSION "1.00"
#define AUTHOR "Fatih ~ EjderYa"
#define HIZ_SINIRI 1300.0
new TaskEnt, maxplayers
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_forward(FM_Think, "Think")
TaskEnt = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"))
set_pev(TaskEnt, pev_classname, "speedometer_think")
set_pev(TaskEnt, pev_nextthink, get_gametime() + 1.01)
maxplayers = get_maxplayers()
}
public Think(ent)
{
if(ent == TaskEnt)
{
Hiz_Sinirla()
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)
}
}
Hiz_Sinirla()
{
static i, target
static Float:velocity[3]
static Float:speedh
for(i=1; i<=maxplayers; i++)
{
if(!is_user_connected(i)) continue
target = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
pev(target, pev_velocity, velocity)
speedh = floatsqroot(floatpower(velocity[0], 2.0) + floatpower(velocity[1], 2.0))
if ( HIZ_SINIRI < speedh ){
client_cmd(i,"-forward")
client_cmd(i,"+back")
client_print(i,print_chat,"HIZ SINIRINI IHLAL ETTIGINIZ ICIN YAVASLATILDINIZ.")
set_task(1.0,"eksi_back",i)
}
}
}
public eksi_back(id) client_cmd(id,"-back")
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 16, 2018 4:42 pm
gönderen Colditz
@Fatih ~ EjderYa
Keşke velocity ayarı ile yapsaydın eklentiyi client_cmd ile iyi olmamış gibi +right komutları ile hız sınırını geçsen durdurmayacak.
Istek eklenti
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 16, 2018 4:44 pm
gönderen amad
Direk slaylasanız daha kolay olmaz mı ? Adam slaylayın demiş zaten
