Ayak sesi değiştirme
Gönderilme zamanı: Cmt Tem 21, 2018 2:40 pm
Ayak sesini değiştirebileceğim bir eklenti var mı?
Dediğiniz komut ayak sesiyle alakalı muhtelemen. Araştırmayı bir de cpp dosyasını inceleyerek yapabilirsin.By.Dehset yazdı: Cmt Tem 21, 2018 4:42 pm + Ufak bir araştırma yaptım Orpheu modülünde PM_PlayStepSound fonksiyonuyla değişmek mümkün gibi görünüyor. Ancak csdurağı reapi modülünü kullanıyor. Reapide işe yarayacak bir şeyler var mı diye bakayım dedim içinde step geçen tek bir kod var o da işe yaramaz. (var_flTimeStepSound)
Kod: Tümünü seç
/*
* Enable/Disable player's footsteps.
*
* @param index Client index
* @param silent To enable silent footsteps
*
* @return 1 on success, 0 otherwise
*
* native rg_set_user_footsteps(const index, bool:silent = false);
*/
cell AMX_NATIVE_CALL rg_set_user_footsteps(AMX *amx, cell *params)
{
enum args_e { arg_count, arg_index, arg_silent };
CHECK_ISPLAYER(arg_index);
CBasePlayer *pPlayer = UTIL_PlayerByIndex(params[arg_index]);
CHECK_CONNECTED(pPlayer, arg_index);
if (params[arg_silent]) {
pPlayer->m_flTimeStepSound = 999;
pPlayer->pev->flTimeStepSound = 999;
} else {
pPlayer->m_flTimeStepSound = 0;
pPlayer->pev->flTimeStepSound = 400;
}
return TRUE;
}