1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 10:47 pm
gönderen MehmetReis-
Attığım plugindeki flaş bomba sis sesleri csgodaki gibi geliyor fakat ben herkez duysun istiyorum yapabilirmisiniz.

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:11 pm
gönderen MehmetReis-
@PaZee

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:47 pm
gönderen ShooTeR
MehmetReis- yazdı: Prş Mar 29, 2018 10:47 pm Attığım plugindeki flaş bomba sis sesleri csgodaki gibi geliyor fakat ben herkez duysun istiyorum yapabilirmisiniz.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)])
		}
		case CSW_FLASHBANG:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)])
		}
		case CSW_SMOKEGRENADE:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)])
		}
	}
}  

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Prş Mar 29, 2018 11:58 pm
gönderen MehmetReis-
Pluginde ne değişiklik yaptınız söylermisiniz ?

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 1:23 am
gönderen Fatih ~ EjderYa
ShooTeR yazdı: Prş Mar 29, 2018 11:47 pm
MehmetReis- yazdı: Prş Mar 29, 2018 10:47 pm Attığım plugindeki flaş bomba sis sesleri csgodaki gibi geliyor fakat ben herkez duysun istiyorum yapabilirmisiniz.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new const GrenadeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/grenade01.wav",
	"radio/csgo/grenade02.wav",
	"radio/csgo/grenade03.wav"
}

new const FlashThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/flashbang01.wav",
	"radio/csgo/flashbang02.wav", 
	"radio/csgo/flashbang03.wav"
}

new const SmokeThrowSounds[][] =
{
	"radio/csgo/smoke01.wav",
	"radio/csgo/smoke02.wav",
	"radio/csgo/smoke03.wav"
}

new const FireInTheHoleSound[] = "%!MRAD_FIREINHOLE"

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msgSendAudio")
}

public plugin_precache()
{
	new i
	for(i = 0;i < sizeof GrenadeThrowSounds;i++)
		precache_sound(GrenadeThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof FlashThrowSounds;i++)
		precache_sound(FlashThrowSounds[i])
	
	for(i = 0;i < sizeof SmokeThrowSounds;i++)
		precache_sound(SmokeThrowSounds[i])
}

public msgSendAudio(MsgId, MsgDest, MsgEntity)
{
	new szMessage[32]
	get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage))
	
	if(equal(szMessage,  FireInTheHoleSound))
		return PLUGIN_HANDLED
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public grenade_throw(id, grenIndex, weapIndex)
{
	switch(weapIndex)
	{    
		case CSW_HEGRENADE:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",GrenadeThrowSounds[random_num(0, sizeof GrenadeThrowSounds - 1)])
		}
		case CSW_FLASHBANG:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",FlashThrowSounds[random_num(0, sizeof FlashThrowSounds - 1)])
		}
		case CSW_SMOKEGRENADE:
		{
			client_cmd(0,"spk ^"%s^"",SmokeThrowSounds[random_num(0, sizeof SmokeThrowSounds - 1)])
		}
	}
}  
Sesin nereden geldiği belli olmaz.

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 1:24 am
gönderen Fatih ~ EjderYa
MehmetReis- yazdı: Prş Mar 29, 2018 10:47 pm Attığım plugindeki flaş bomba sis sesleri csgodaki gibi geliyor fakat ben herkez duysun istiyorum yapabilirmisiniz.
Bombaya yakı çevredekilerin duyması yeterli

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 1:31 am
gönderen MehmetReis-
Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 1:24 am
MehmetReis- yazdı: Prş Mar 29, 2018 10:47 pm Attığım plugindeki flaş bomba sis sesleri csgodaki gibi geliyor fakat ben herkez duysun istiyorum yapabilirmisiniz.
Bombaya yakı çevredekilerin duyması yeterli
Tamam öyle yapalım daha mantıklı olur yakındakiler duysun

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 5:08 am
gönderen Fatih ~ EjderYa
Bende zannediyorum ki. Bombanın patlama efekti için konuşuyoruz. Bu eklenti sadece radio sesleri için yazılmış. Konuya uygun başlık açmalısın

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 4:30 pm
gönderen MehmetReis-
Fatih ~ EjderYa yazdı: Cum Mar 30, 2018 5:08 am Bende zannediyorum ki. Bombanın patlama efekti için konuşuyoruz. Bu eklenti sadece radio sesleri için yazılmış. Konuya uygun başlık açmalısın
işte radyo dan duysun herkez :)

bomba sesleri

Gönderilme zamanı: Cum Mar 30, 2018 5:19 pm
gönderen MehmetReis-
adam ct basede atıyor t basede duyuluyor ben sadece kendi takımımdakilerin duyulmasını istiyorum