1. sayfa (Toplam 2 sayfa)

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 05, 2018 9:24 pm
gönderen MehmetReis-
başlıkta belirttiğim gibi her hs attığında hs çıksın ve kendi takımımada rakip takımada vurunca ses çıksın.

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 05, 2018 9:26 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Dostum bunu eklenti olarak paylaşmalısın

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 05, 2018 9:39 pm
gönderen MehmetReis-
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Mar 05, 2018 9:26 pm Dostum bunu eklenti olarak paylaşmalısın
Fatih abi bu eklenti zaten hem kod olarak attım hem dosya eki olarak attım ikiside aynı bu plugin çalışıyor fakat kendi adamına hs atınca çıkmıyor ve her hs attığında çıkmıyor

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 05, 2018 10:51 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Şimdi pek vaktim yok. İşini görmezse bir ara bakarım.

eklenti-istekleri/headshot-atinca-ses-t14596.html

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Pzt Mar 05, 2018 11:50 pm
gönderen MehmetReis-
Fatih ~ EjderYa yazdı: Pzt Mar 05, 2018 10:51 pm Şimdi pek vaktim yok. İşini görmezse bir ara bakarım.

eklenti-istekleri/headshot-atinca-ses-t14596.html
Denicem teşekkürler yine zamanın olursa yaparsın dimi :D

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Sal Mar 20, 2018 11:59 pm
gönderen MehmetReis-
konu eski ama yinede güncelliyorum hala lazım.
@Yek'-ta
@ShooTeR
@Taha Demirbaş
bu arada o senin attığın link çalışmadı. @Fatih ~ EjderYa
berk arkadaşım şöyle bir plugin yaptı her hs attığında belirlediğim ses çıkması lazım ama çıkmıyor hs atıp adam ölünce çıkıyor.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new const ses[] = "misc/hs_cıkuvt.wav"
public plugin_precache() precache_sound(ses)
new const kimbu[][] = {
	"Hs Sound",
	"v1.0",
	"!Berk!"
}
public plugin_init(){
	register_plugin(kimbu[0],kimbu[1][0],kimbu[2][0])
	RegisterHam(Ham_Killed,	"player", "beAO")
}
public beAO(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(attacker != victim){
		if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
		{
			emit_sound(0,CHAN_AUTO,ses,VOL_NORM,ATTN_NORM,0,PITCH_NORM)
		}
	}

}

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Çrş Mar 21, 2018 12:22 am
gönderen Yek'-ta
Niye o kadar kasmış ki, olmamış.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new const ses[] = "misc/hs_cıkuvt.wav"
public plugin_precache() precache_sound(ses)

public plugin_init(){
	register_plugin("olunceses","1.0","berk")
	RegisterHam(Ham_Killed,	"player", "beAO")
}
public beAO(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(attacker != victim){
		if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
		{
			client_cmd(victim,"spk %s",ses)
		}
	}

}
denemedim.

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Çrş Mar 21, 2018 8:30 am
gönderen MehmetReis-
Yek'-ta yazdı: Çrş Mar 21, 2018 12:22 am Niye o kadar kasmış ki, olmamış.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
new const ses[] = "misc/hs_cıkuvt.wav"
public plugin_precache() precache_sound(ses)

public plugin_init(){
	register_plugin("olunceses","1.0","berk")
	RegisterHam(Ham_Killed,	"player", "beAO")
}
public beAO(victim, attacker, shouldgib)
{
	if(attacker != victim){
		if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
		{
			client_cmd(victim,"spk %s",ses)
		}
	}

}
denemedim.
Teşekkürler denerim okuldan çıkınca

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Çrş Mar 21, 2018 12:27 pm
gönderen !berk!23
Yek'-ta Constlarla ugrasiyodum bu ara hosuma gitti oyle kullanayim dedim

Arkadasin demek istedigni şimdi anladim
Benim yaptigimda adami oldururken hs atarsan çalar

Arkadadin istedigi kafaya hasar verdigi an yani takedamage gelince veririm

her hs attığında ses çıksın

Gönderilme zamanı: Çrş Mar 21, 2018 12:38 pm
gönderen PaZee
@!berk!23 fazla islemden her zaman kacin.

Fazla const enum atinca eklentimin cildirdigini bilirim.