merhabalar @noeldayi bey
satir 31 yanlis kapatilmis 1 sorun budur. { yerine } olacakti.
2. olarak satir 32 de İName[32] olarak tanitmaniz yanlistir cunki buyuk İ türkce karakterdir ve amxmodx de Turkce karakter kullanilmamalidir
3.35. satirda tanitilmamis bir degisken tanitmisiniz sizin tanitmak istedigin degiskenin menu tusu olarak varsaydim ve anahtar degiskenini tanitttim
4. sorun olarak 38. satirda kullanmak istedigin cs_get_user_money Cstrike kitapliginin bir icerigidir ve siz cstrike kitapligini tanitmamisiniz
5. sorun olarak 39. satirda kullanacaginiz set_user_health fun kitapliginin bir icerigidir ve siz fun kitapligini tanitmamissiniz
6. sorun olarak Color chat tanitmamisiniz ben colorchat sevmedigim icin renkli_yazi kullandim
7. sorun olarak pubg_menu2 fonksiyonun en altinda alakasiz bir bicim de
Kod: Tümünü seç
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
kodu vardi ..
8. bir kac satirda cs_set_user_money(id, cs_get_user_money - 5000);
yapmisin cs_get_user_money kodunun kullanimi cs_get_user_money(index) seklindedir
buyrun iyi forumlar
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
public plugin_init() {
register_plugin("PUBG Menu", "1.0", "noeldayi")
register_clcmd("say /pubgmenu" , "pubg_menu")
}
public pubg_menu(id)
{
new menu = menu_create("Pubg Menu", "pubg_menu2")
menu_additem(menu, "+10 HP", "1", 0);
menu_additem(menu, "+30 HP", "2", 0);
menu_additem(menu, "+50 HP", "3", 0);
menu_additem(menu, "30 Mermili M4A1", "4", 0);
menu_additem(menu, "10 Mermili AWP", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Cikis")
menu_display(id, menu, 0)
}
public pubg_menu2(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[32], Access, Callback
menu_item_getinfo(menu, item, Access, data, 5, iName, 31, Callback)
new anahtar = str_to_num(data)
switch(anahtar)
{
case 1: {
if(cs_get_user_money(id) >= 1000) {
set_user_health(id, get_user_health(id) + 10);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 1000);
renkli_yazi(id,"!nBasariyla!g +10 !t Hp satin aldiniz ");
}
else {
renkli_yazi(id,"!g +10HP !nAlabilmek Icin Yeterli Paran Yok.!g 1000$ !tBiriktirmen Gerekiyor.");
}
}
case 2: {
if(cs_get_user_money(id) >= 3000) {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 3000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 30);
renkli_yazi(id,"!nBasariyla!g +30 !t Hp satin aldiniz ");
}
else {
renkli_yazi(id,"!g +30HP !nAlabilmek Icin Yeterli Paran Yok.!g 3000$ !tBiriktirmen Gerekiyor.");
}
}
case 3: {
if(cs_get_user_money(id) >= 5000) {
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 5000);
set_user_health(id, get_user_health(id) + 50);
renkli_yazi(id,"!nBasariyla!g +50 !t Hp satin aldiniz ");
}
else {
renkli_yazi(id,"!g +50HP !nAlabilmek Icin Yeterli Paran Yok.!g 5000$ !tBiriktirmen Gerekiyor.");
}
}
case 4: {
if(cs_get_user_money(id) >= 10000) {
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 0)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 10000);
renkli_yazi(id,"!nBasariyla!g 30 Mermili M4A1 !t satin aldiniz ");
}
else {
renkli_yazi(id,"!g 30 Mermili M4A1 !nAlabilmek Icin Yeterli Paran Yok.!g 10000$ !tBiriktirmen Gerekiyor.");
}
}
case 5: {
if(cs_get_user_money(id) >= 15000) {
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0)
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) - 15000);
renkli_yazi(id,"!nBasariyla!g 10 Mermili AWP !t satin aldiniz ");
}
else {
renkli_yazi(id,"!g 10 Mermili AWP !nAlabilmek Icin Yeterli Paran Yok.!g15000$ !tBiriktirmen Gerekiyor.");
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
stock renkli_yazi(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Renk(Sarı)
replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Yeşil Renk
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Takım Renk( CT mavi , T kırmızı )
if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/