[ISTEK] 30 Saniye boyunca açık kalacak paraşüt
Gönderilme zamanı: Sal Kas 28, 2017 4:23 pm
şöyle açıklayayım oyun başladı ve 30 saniye boyunca paraşüt sürekli açık kalacak ve 30 saniyeden sonra asla paraşüt açılmayacak. Mümkün mü ?
Farklı bir mod üstünde çalışıyoruz. İhtiyaçlarımızdan biri ise bu durum bunu yapabilirsek eksiğimiz yüksek oranda azalacaktır.bybulut55 yazdı:mümkün ama parasüt buga girip sürekli açık kalabilir ama 2 3 kere -use komutu gonderilirse duzelir heralde.
Tam olarak neye göre ne zaman paraşüt acilacak veya kapanacak aciklarmısın.
pubg mod gibi bisey olacak gibi geldi bana neyse hayırlısı olsun ben suan disardayim yardımcı olacak vardır.ENESIZM yazdı:Farklı bir mod üstünde çalışıyoruz. İhtiyaçlarımızdan biri ise bu durum bunu yapabilirsek eksiğimiz yüksek oranda azalacaktır.bybulut55 yazdı:mümkün ama parasüt buga girip sürekli açık kalabilir ama 2 3 kere -use komutu gonderilirse duzelir heralde.
Tam olarak neye göre ne zaman paraşüt acilacak veya kapanacak aciklarmısın.
Roundlu tabiiTaha Demirbaş yazdı:oyununuzda round varmıdır yoksa hep aynı rounddamı devam ediyor
Kod: Tümünü seç
#include <fun>
#define YER_CEKiMi 0.35 // 1.0 Normal Çekim [ GRAVITY AYARLA ]
#define SURE 30.0 // SÜREYİ AYARLA
public plugin_init() {
register_event("HLTV", "Yeni_Tur_Basladi", "a", "1=0", "2=0")
}
public Yeni_Tur_Basladi(){
set_user_gravity(0,YER_CEKiMi)
set_task(SURE,"cekimi_bitir")
}
public cekimi_bitir(){
set_user_gravity(0,1.0)
}
Hemen deniyorum sonucu bildiririm.Fatih ~ EjderYa yazdı:Herkes bu durumu paraşüt olarak düşünmüş ama kimse paraşütün nasıl çalıştığına kafa yormamış bile. Şu alttaki kısa ve öz kod senin işini görecektir. #define kısmındaki sayıları float cinsinden yani virgüllü sayı cinsinden değiştirebilirsin.
Kod: Tümünü seç
#include <fun> #define YER_CEKiMi 0.35 // 1.0 Normal Çekim [ GRAVITY AYARLA ] #define SURE 30.0 // SÜREYİ AYARLA public plugin_init() { register_event("HLTV", "Yeni_Tur_Basladi", "a", "1=0", "2=0") } public Yeni_Tur_Basladi(){ set_user_gravity(0,YER_CEKiMi) set_task(SURE,"cekimi_bitir") } public cekimi_bitir(){ set_user_gravity(0,1.0) }
şöyle bırakayım dostumFatih ~ EjderYa yazdı:Herkes bu durumu paraşüt olarak düşünmüş ama kimse paraşütün nasıl çalıştığına kafa yormamış bile. Şu alttaki kısa ve öz kod senin işini görecektir. #define kısmındaki sayıları float cinsinden yani virgüllü sayı cinsinden değiştirebilirsin.
Kod: Tümünü seç
#include <fun> #define YER_CEKiMi 0.35 // 1.0 Normal Çekim [ GRAVITY AYARLA ] #define SURE 30.0 // SÜREYİ AYARLA public plugin_init() { register_event("HLTV", "Yeni_Tur_Basladi", "a", "1=0", "2=0") } public Yeni_Tur_Basladi(){ set_user_gravity(0,YER_CEKiMi) set_task(SURE,"cekimi_bitir") } public cekimi_bitir(){ set_user_gravity(0,1.0) }
Kod: Tümünü seç
Sonuç
Eklenti derleme sonucu aşağıdaki gibidir;
AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5079
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase
Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team
/home/araclar/compiler/include/fun.inc(47) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
/home/araclar/compiler/include/fun.inc(70) : error 070: rational number support was not enabled
/home/araclar/compiler/include/fun.inc(76) : error 070: rational number support was not enabled
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/30saniyeparasut.sma(8) : error 017: undefined symbol "register_event"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/30saniyeparasut.sma(12) : error 070: rational number support was not enabled
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/30saniyeparasut.sma(13) : error 017: undefined symbol "set_task"
//cstrike/addons/amxmodx/scripting/30saniyeparasut.sma(17) : error 070: rational number support was not enabled
7 Errors.
Could not locate output file /cstrike/addons/amxmodx/plugins/30saniyeparasut.amx (compile failed).