1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 2:59 pm
gönderen emirakpinar
Merhaba arkadaşlar, bir eklentide fikirlerinize ihtiyacım var. Öncelikle eklentiyi söylemek gerekirse:

Bu eklenti oyuncuların adminleri ve normal oyuncuları şikayet etmesine olanak veriyor. Bu şikayetler kayıtlı kalıyor ve daha sonrasında yöneticinin cevabının gelmesi bekleniyor. Yönetici şikayeti gereksiz bulursa "Şikayet Ban" atabiliyor, cevaplarsa "Cevaplanmış Şikayetler" adı altında toplanıyor. Onlarıda tüm oyuncular görebiliyor. Şimdi gelelim benim istediğim yardım konusuna:

Sizce şikayet için başka genel başlıklar var mı? Varsa nelerdir?
Resim

Eklenti için başka önerilerde yapabilirsiniz.

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:01 pm
gönderen Red
Teşekkürler Güzel Eklenti

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:01 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Bu kadarmı tevafuk olur. Bunun bir benzerini şimdi yapıyordum

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:05 pm
gönderen emirakpinar
realgaming yazdı:Teşekkürler Güzel Eklenti
Rica ederim, kısa süre içerisinde paylaşacağım fikriniz varsa memnun kalırım.
Fatih ~ EjderYa yazdı:Bu kadarmı tevafuk olur. Bunun bir benzerini şimdi yapıyordum
Eklentiyi 2 hafta evvel Ogibaba'ya çıtlattım, anca müsait oldum. Eklentiyi beraber yaparak ortaya daha iyi bir şey çıkartabiliriz. Eğer istersen.

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:07 pm
gönderen YeKTaBEYy
Çok Mantıklı Bir Eklenti emircim eline saglık

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:08 pm
gönderen emirakpinar
YeKTaBEYy yazdı:Çok Mantıklı Bir Eklenti emircim eline saglık
Teşekkür ederim Yekta kardeşim de fikir yok mu fikir : )

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:12 pm
gönderen ogibaba911
Spam atar gibi şikayet atmasınlar 3 hak verilsin bence bekliyorum eklentiyi @emirakpinar kolay gelsin

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:25 pm
gönderen The​ Professiona͏l
Adminlerin şikayet menüsü ile yöneticilerin şikayet menüsü ayrı olmalı... Bir oyuncu başka bir oyuncuyu şikayet ettiğinde bu şikayeti adminler ve aynı zamanda yönetici görebilsin... bir oyuncu bir admini şikayet ettiğinde ise bunu sadece yöneticiler görebilsin ve şikayet alınırken oyuncudan saat ve harita bilgileri istenilsin... Oyuncu haritanın adını anlık olarak bilmeyebilir bu yüzden harita kısmını eklentinin dolduracağı şekilde ayarlamalısın... Yönetici saat ve haritaya göre paneldeki konuşma kayıtlarını ve yetkili kayıtlarını inceleyerek gerekeni yapar... Bu saat ve harita isteme durumu sadece yetkili şikayetlerinde olsa daha iyi olur... Oyuncu şikayetleri ise eğer oyunda yetkili varsa anlık olarak ilgilenilir yetkili yoksa şikayet bir süre sonra silinecek şekilde ayarlanmalı... Ve işin cılkının çıkmaması için sınırlandırmalar koymalısın örneğin bir oyuncu bir şikayette bulundu ve ardından 2. şikayette bulunmak istediğinde " Kısa süre içinde şikayette bulundunuz... Lütfen şikayetinizin cevaplanmasını bekleyin" gibi bir uyarı ile sistemi sınırlandırabilirsin.

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 3:28 pm
gönderen İMANSIZ WINSTON HOCA
Herşeyi Yazmıştım The Professional'in Yazısını Görünce Sildim Herşeyi Özetlemiş :D

Gelişmiş Şikayet Sistemi

Gönderilme zamanı: Pzr Eki 01, 2017 5:02 pm
gönderen ahmetsencanx2
Başarılı bir eklenti olacağına inanıyorum, başarılar :)