1. sayfa (Toplam 1 sayfa)
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:08 am
gönderen knq71
Plugin yazıyorum ve bu pluginde oyuncunun Flash bombası ile kör olup olmadığını anlayabileceğim bir yol bulmaya çalıştım kütüphanelere baktım bir şey bulamadım. bileniniz var mı acaba?
cs_get_user_flash gibi bir kod aradim ama bulamadım malesef
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:10 am
gönderen ADDICTEDD
Ne Yapmaya Çalıştığını Tam Olarak Anlamadım .
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:11 am
gönderen emirakpinar
No team flash pluginini incele.
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:12 am
gönderen knq71
ADDICTEDD yazdı:Ne Yapmaya Çalıştığını Tam Olarak Anlamadım .
Kısaca Şöyle söyleyeyim . Şu Örnek Plugin Yapılırsa O plugin ile Devam Edebilirim.
Oyuncu Flash Bombası ile kör olduğunda alttan kör oldum yazsın mesela
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:12 am
gönderen knq71
emirakpinar yazdı:No team flash pluginini incele.
Doğru bir bakayım
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:14 am
gönderen Yek'-ta
reapide RG_PlayerBlind diye araştırırsan hemen bulursun. Kullanımı alttaki gibi olması lazım.
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "çalıştırılanpublic")
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:27 am
gönderen knq71
Yek'-ta yazdı:reapide RG_PlayerBlind diye araştırırsan hemen bulursun. Kullanımı alttaki gibi olması lazım.
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "çalıştırılanpublic")
Beceremedum : )
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:33 am
gönderen knq71
Plugin Unit kısmına yazdım ama yonlendirdiğim public calismadi
AmxModx Soru ?
Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:44 am
gönderen Yek'-ta
ReAPIli bir noteamflash eklentisi.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <reapi>
public plugin_init()
{
register_plugin("No Team Flash", "0.2", "Vatinha")
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "Blind", .post = false)
}
public Blind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
// server_print("INFLICTOR: %d", inflictor)
return (index != attacker && get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
}
Blindi böyle değiştirebilirsin;
Kod: Tümünü seç
public Blind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
client_cmd(index,"say eyvah kor oldum")
}