1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:08 am
gönderen knq71
Plugin yazıyorum ve bu pluginde oyuncunun Flash bombası ile kör olup olmadığını anlayabileceğim bir yol bulmaya çalıştım kütüphanelere baktım bir şey bulamadım. bileniniz var mı acaba?

cs_get_user_flash gibi bir kod aradim ama bulamadım malesef

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:10 am
gönderen ADDICTEDD
Ne Yapmaya Çalıştığını Tam Olarak Anlamadım .

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:11 am
gönderen emirakpinar
No team flash pluginini incele.

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:12 am
gönderen knq71
ADDICTEDD yazdı:Ne Yapmaya Çalıştığını Tam Olarak Anlamadım .
Kısaca Şöyle söyleyeyim . Şu Örnek Plugin Yapılırsa O plugin ile Devam Edebilirim.
Oyuncu Flash Bombası ile kör olduğunda alttan kör oldum yazsın mesela

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:12 am
gönderen knq71
emirakpinar yazdı:No team flash pluginini incele.
Doğru bir bakayım

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:14 am
gönderen Yek'-ta
reapide RG_PlayerBlind diye araştırırsan hemen bulursun. Kullanımı alttaki gibi olması lazım.
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "çalıştırılanpublic")

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:27 am
gönderen knq71
Yek'-ta yazdı:reapide RG_PlayerBlind diye araştırırsan hemen bulursun. Kullanımı alttaki gibi olması lazım.
RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "çalıştırılanpublic")
Beceremedum : )

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:33 am
gönderen knq71
Plugin Unit kısmına yazdım ama yonlendirdiğim public calismadi

AmxModx Soru ?

Gönderilme zamanı: Çrş Eyl 13, 2017 1:44 am
gönderen Yek'-ta
ReAPIli bir noteamflash eklentisi.

Kod: Tümünü seç

#include <amxmodx>
#include <reapi>

public plugin_init()
{
    register_plugin("No Team Flash", "0.2", "Vatinha")

    RegisterHookChain(RG_PlayerBlind, "Blind", .post = false)
}

public Blind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
    // server_print("INFLICTOR: %d", inflictor)
    return (index != attacker && get_member(index, m_iTeam) == get_member(attacker, m_iTeam)) ? HC_SUPERCEDE : HC_CONTINUE
} 
Blindi böyle değiştirebilirsin;

Kod: Tümünü seç

public Blind(const index, const inflictor, const attacker, const Float:fadeTime, const Float:fadeHold, const alpha, Float:color[3])
{
	client_cmd(index,"say eyvah kor oldum")
	
}