1. sayfa (Toplam 4 sayfa)
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:19 pm
gönderen holigan
Sizden isteğim round'un bitmesine 5 saniye kala yaşayan tüm zombileri slaylayacak bir eklenti.
Round süresi 3 dakika = 180 saniye,set_task 175 ile bağlanabilir.
Ekteki basit eklentiyi hazırladık fakat karmaşık durumlar var bazen kimseyi slaylamıyor bazen hem CT hem T takımının yarısını slaylıyor vs. vs.
@emirakpinar
@PaZee
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:24 pm
gönderen emirakpinar
Roundun erken bitme gibi bir ihtimali olmaz umarım.
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <biohazard>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id){
if(is_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
user_kill(id)
}
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:27 pm
gönderen holigan
Slaylanan kişilerin fragı bozulmaması için gerekli ayarıda yapabilirmisin.
Bu sistem tarafından slaylanan kişilerin fraglarına ölme yazılmamasını istiyorum.
emirakpinar yazdı:Roundun erken bitme gibi bir ihtimali olmaz umarım.
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <biohazard>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id){
if(is_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
user_kill(id)
}
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:29 pm
gönderen emirakpinar
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <biohazard>
#include <fun>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id){
if(is_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
user_kill(id)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)+1)
}
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:40 pm
gönderen holigan
Attığın eklenti biohazard içindi ben zp uyarladım ve kurdum.
Sonuç olarak eklenti işlev görmüyor.
Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fun>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id){
if(zp_get_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
user_kill(id)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)+1)
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1254\\ deff0\\ deflang1055{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
emirakpinar yazdı:Kod: Tümünü seç
/* Sublime AMXX Editor v2.2 */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <biohazard>
#include <fun>
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "e_Spawn", 1);
}
public e_Spawn(id){
if(is_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
user_kill(id)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)+1)
}
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:42 pm
gönderen holigan
Şuanki durum şu ilk round kimseyi slaylamadı daha sonra oynanan roundlarda İnsan-Zombie karışık random slaylıyor

Eklentiyi sıfırdan yapmak daha mantıklı

Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:45 pm
gönderen emirakpinar
Şimdi şöyle söyliyim round tam 3 dakika mı sürüyor? Yani 2. dakiakda bitme ihtimali var mı? Varsa eğer eklentide sorun yok, round erken bitiyor.
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 7:48 pm
gönderen holigan
emirakpinar yazdı:Şimdi şöyle söyliyim round tam 3 dakika mı sürüyor? Yani 2. dakiakda bitme ihtimali var mı? Varsa eğer eklentide sorun yok, round erken bitiyor.
Roundun 3 dakikadan daha önce bitme ihtimali var.
Bittiği taktirde herhangi bir taraf kazanmış oluyor eğer 3 dakika içinde bitmemişse roundu kimse kazanamıyor.Benim amacım zombileri öldürüp roundu insanlara vermek.
Dikkatini çekerim ilk round kontrol ettim süre bittiği halde kimseyi slaylamadı ama daha sonrasında random attı

Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 8:13 pm
gönderen emirakpinar
Dene bakiyim.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <zombieplague>
#include <fun>
new oyunubitir,sayimibitir
public plugin_init()
{
register_logevent("eRS",2,"1=Round_Start")
register_event("SendAudio", "guards_lose", "a", "2=%!MRAD_terwin")
}
public guards_lose()
{
oyunubitir = true
}
public eRS(id){
oyunubitir = false
if(zp_get_user_zombie(id)){
set_task(175.0,"islem",id)
}
}
public islem(id){
if(oyunubitir)
sayimibitir = true
else
sayimibitir = false
if(!sayimibitir) {
user_kill(id)
set_user_frags(id,get_user_frags(id)+1)
}
}
Zombie Slay
Gönderilme zamanı: Cmt Ağu 19, 2017 8:16 pm
gönderen seypa
round başını algıla 175 saniye sonra task la canlı ve zombi oyuncuları ayıkla