1. sayfa (Toplam 3 sayfa)

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 9:47 pm
gönderen ogibaba911
Arkadaşlar başlıkta belittiğim gibi oyuncu sayısı 2 - 2 yani 4 e düşünce long a dönmesi, oyuncu sayisi 14 olunca (botlarla birlikte)
d2 ye dönmesini istiyorum böyle plugin yapabilecek arkadaş olursa çok sevinirim.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 10:07 pm
gönderen CsKolik
+1 yorum bırakıyorum..

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 10:27 pm
gönderen emirakpinar
Doğru anlamış mıyım diye tekrar ediyorum:

Harita de_dust2_longdan başka bir harita ise oyuncu sayısı botlar hariç 4 ve aşağısı olduğunda longa geri dönecek. Eğer harita de_dust2_long ve oyuncu sayısı botlar ile birlikte 14 ve üzeri ise de_dust2ye çevirecek. Denemedim deneyip söylersiniz.
elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1") //Haritayı elsonunda mı yoksa direk mi döndürsün.
#define map1 "de_dust2" // Oyuncu yukseldiginde acilacak harita
#define map2 "de_dust2_long" // Oyuncu azaldiginda acilacak harita
#define KLANTAG "Csduragi" // Klan adiniz

Kod: Tümünü seç

/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#define map1 "de_dust2"
#define map2 "de_dust2_long"
#define KLANTAG "Csduragi"

new
islem1,
islem2,
suankimap[250],
elsonubekle
public plugin_init()
{
	register_plugin("otomap", "1.0", "emirakpinar")
	register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0")
	elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1")
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
}
public elbasi(){
	if(get_playersnum() >= 14){
		get_mapname(suankimap,249)
		if(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1){
			islem1 = true
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi yukseldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
			set_task(5.0,"islem")
		}
	}
	else if(get_playersnum() <= 7){
		get_mapname(suankimap,249)
		if(!(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1)){
			islem2 = true
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
			set_task(5.0,"islem")
		}
	}
}
public islem(){
	if(islem1) {
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
			server_cmd("changelevel %s",map1)
		}
		else {
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map1)
		}
	}
	else if(islem2){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
			server_cmd("changelevel %s",map2)
		}
		else {
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map2)
		}
	}
}
public RoundEnd(){
	if(islem1){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
			server_cmd("changelevel %s",map1)
		}
	}
	else if(islem2){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
			server_cmd("changelevel %s",map2)
		}
	}
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	format(msg, sizeof(msg), "^4%s: %s", KLANTAG, msg)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
	replace_all(msg, 190, "!team", "^3")
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg); 
				message_end();
			}
		}
	}
}

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 10:41 pm
gönderen ogibaba911
emirakpinar yazdı:Doğru anlamış mıyım diye tekrar ediyorum:

Harita de_dust2_longdan başka bir harita ise oyuncu sayısı botlar hariç 4 ve aşağısı olduğunda longa geri dönecek. Eğer harita de_dust2_long ve oyuncu sayısı botlar ile birlikte 14 ve üzeri ise de_dust2ye çevirecek. Denemedim deneyip söylersiniz.
elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1") //Haritayı elsonunda mı yoksa direk mi döndürsün.
#define map1 "de_dust2" // Oyuncu yukseldiginde acilacak harita
#define map2 "de_dust2_long" // Oyuncu azaldiginda acilacak harita
#define KLANTAG "Csduragi" // Klan adiniz

Kod: Tümünü seç

/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>
#define map1 "de_dust2"
#define map2 "de_dust2_long"
#define KLANTAG "Csduragi"

new
islem1,
islem2,
suankimap[250],
elsonubekle
public plugin_init()
{
	register_plugin("otomap", "1.0", "emirakpinar")
	register_event("HLTV", "elbasi", "a", "1=0", "2=0")
	elsonubekle = register_cvar("ea_elsonubekle","1")
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End")
}
public elbasi(){
	if(get_playersnum() >= 14){
		get_mapname(suankimap,249)
		if(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1){
			islem1 = true
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi yukseldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
			set_task(5.0,"islem")
		}
	}
	else if(get_playersnum() <= 7){
		get_mapname(suankimap,249)
		if(!(contain(suankimap, "de_dust2_long") != -1)){
			islem2 = true
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin haritada islem yapilacaktir.")
			set_task(5.0,"islem")
		}
	}
}
public islem(){
	if(islem1) {
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
			server_cmd("changelevel %s",map1)
		}
		else {
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map1)
		}
	}
	else if(islem2){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 0){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
			server_cmd("changelevel %s",map2)
		}
		else {
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi azaldigi icin elsonunda harita !g%s !teamolarak degistirilecektir.",map2)
		}
	}
}
public RoundEnd(){
	if(islem1){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g14'e !teamulastigi icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map1)
			server_cmd("changelevel %s",map1)
		}
	}
	else if(islem2){
		if(get_pcvar_num(elsonubekle) == 1){
			ChatColor(0,"!teamOyuncu sayisi !g4'e !teamdustugu icin harita !g%s !teamolarak degistiriliyor.",map2)
			server_cmd("changelevel %s",map2)
		}
	}
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
	new count = 1, players[32]
	static msg[191]
	vformat(msg, 190, input, 3)
	format(msg, sizeof(msg), "^4%s: %s", KLANTAG, msg)
	replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
	replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
	replace_all(msg, 190, "!team", "^3")
	
	if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
	{
		for (new i = 0; i < count; i++)
		{
			if (is_user_connected(players[i]))
			{
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
				write_byte(players[i]);
				write_string(msg); 
				message_end();
			}
		}
	}
}
eyw emir 10 numara 5 yıldız sağolasın.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 12:32 am
gönderen ÇetinKurt
eklenti başarılı .
Fakat server adminlerinizi cokda Rahata Konfora alıştırmamak gerek. Sonuçta Süs cicegi degiller Yetkililer.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 12:34 am
gönderen ogibaba911
ÇetinKurt yazdı:eklenti başarılı .
Fakat server adminlerinizi cokda Rahata Konfora alıştırmamak gerek. Sonuçta Süs cicegi degiller Yetkililer.
Aynen doğru söylüyorsunuz.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 1:05 am
gönderen emirakpinar
Şuan ki serverleri bilmiyorum fakat eskiden gece admini diye bir olay vardı hatta o adminlerden herhangi bir ücret talep edilmez sadece gece ilgilenmeleri istenilirdi. O zamanlarda sürekli manuel olarak biz timelimiti ayarlamak veya oyuncu sayısına göre harita değişimi vs yapmamız gerekirdi. vs vs Kısaca demek istediğim eskiden bunları gerçekten yapan vardı. Şimdilerdeyse düzgün bir oyuncu bulmak bile zorlaştı. Her yer hile-hurda kaynıyor. Güvenilir ve sağlam kadronuz varsa evet haklısınız, yoksa bu tür eklentiler server sahiplerinin işlerine yarayacaktır diye düşünüyorum. Tabii ki son karar sizin.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 9:24 am
gönderen ogibaba911
emirakpinar yazdı:Şuan ki serverleri bilmiyorum fakat eskiden gece admini diye bir olay vardı hatta o adminlerden herhangi bir ücret talep edilmez sadece gece ilgilenmeleri istenilirdi. O zamanlarda sürekli manuel olarak biz timelimiti ayarlamak veya oyuncu sayısına göre harita değişimi vs yapmamız gerekirdi. vs vs Kısaca demek istediğim eskiden bunları gerçekten yapan vardı. Şimdilerdeyse düzgün bir oyuncu bulmak bile zorlaştı. Her yer hile-hurda kaynıyor. Güvenilir ve sağlam kadronuz varsa evet haklısınız, yoksa bu tür eklentiler server sahiplerinin işlerine yarayacaktır diye düşünüyorum. Tabii ki son karar sizin.
Aynen öyle emir kimseye güvenemiyoruz tertemiz oyuncumuz bile 2.aramasinda cfg hile inidirmiş olarak gözüküyor.Adminlere bile güvenemiyorum sürekli kayıtlardan takip altındayız.Neyse emir çok güzel bir eklenti tekrardan teşekkür ederim.

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Eki 12, 2017 11:40 am
gönderen OsmanTan
Az kişi olunca long acıyor fakat diğer el başı yine long acıyor. Aynı haritayı pes peşe acıyor @emirakpinar

Oyuncu Sayisina Gore OTO Map Acilimi

Gönderilme zamanı: Prş Eki 12, 2017 1:09 pm
gönderen emirakpinar
Harita ismi değiştirici kullanıyor musunuz?