1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 10, 2017 10:38 am
gönderen CsKolik
merhaba arkadaşalr iyi forumlar , acaba raund boyunca calabilecek bir müzik plugini arıyorum mesela müzik raund boyunca calacak ama raund bitmedi müzik bitti diyelim müzik tekrar kendini başa sarıcam ama raund bittiği zaman tekrar basladıgı zaman yine en baştan başlayacak acaba böyle bir plugin yapabilir miyiz varmıdır gerçekten çok lazım ilgilenen ve yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 10, 2017 10:48 am
gönderen ahmetsencanx2
Zombie plague'de bulunan ambience sesi gibi birşey istiyorsunuz heralde ?
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 10, 2017 11:15 am
gönderen CsKolik
ahmetsencanx2 yazdı:Zombie plague'de bulunan ambience sesi gibi birşey istiyorsunuz heralde ?
Evet aynen ustam zombi serverde bole raund boyunca aksiyonlu muzikler caliyo falan ama ben bunu zm icin yapmicam
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Cum Ağu 11, 2017 2:39 pm
gönderen CsKolik
güncell
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 10:03 pm
gönderen CsKolik
Güncel..
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Çrş Ağu 16, 2017 10:58 pm
gönderen emirakpinar
Müzik ne kadar sürüyorsa "set_task(17.0,"ambience_loop")" oradaki 17.0 yerine yaz.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new zomb_ambience
public plugin_init(){
register_plugin("Ambience", "0.1", "name"),
zomb_ambience = register_cvar("bh_ambience", "1"),
set_task(1.0, "ambience_loop")
}
public plugin_precache() {
precache_sound("ambience/menuloop.wav")
}
public ambience_loop() {
if(!get_pcvar_num(zomb_ambience))
return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(0,"spk ambience/menuloop.wav")
set_task(17.0,"ambience_loop")
return PLUGIN_CONTINUE
}
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 12:36 am
gönderen CsKolik
emirakpinar yazdı:Müzik ne kadar sürüyorsa "set_task(17.0,"ambience_loop")" oradaki 17.0 yerine yaz.
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new zomb_ambience
public plugin_init(){
register_plugin("Ambience", "0.1", "name"),
zomb_ambience = register_cvar("bh_ambience", "1"),
set_task(1.0, "ambience_loop")
}
public plugin_precache() {
precache_sound("ambience/menuloop.wav")
}
public ambience_loop() {
if(!get_pcvar_num(zomb_ambience))
return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(0,"spk ambience/menuloop.wav")
set_task(17.0,"ambience_loop")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Usta bende raund yok dm gibi dusun 20 dk map suresi 20 dk boyunca calicak 1 dklik bir muzik aticam yani 1 map boyunca 20 kere kendini tekrarlamasi lazim oylemi peki ? Yoksa 1 kere calip susuyormu?
+ olarak bu sanırım .wav formatında bunu .mp3 formatına çevirebilir miyiz acaba
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 1:00 am
gönderen emirakpinar
Bu attığım sürekli kendini tekrarlıyor o yüzden süresini ayarlayın dedim. 60 saniye sizin tercihiniz fakat bu kadar uzun tutmanızı önermem zira girişte bekletir. Kısa tutun sürekli tekrar etsin. Zm gibi modlarda bu böyledir kısa müziktir fakat sürekli kendini tekrar eder.
.wav veya .mp3 formatı diye bir durum yok oraya xxx.mp3 yazarsanız o çalar(denemedim sadece tahmini) ama genel olarak wav mono1 şeklinde ayarlıyoruz ki bunu Format Factory gibi programlar ile çok rahat yaparsın.
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 1:42 am
gönderen CsKolik
@redarmygaming
@PaZee
rica etsem plugini .mp3 formatına çevirebilir misiniz.
uzantıları .mp3 yaptıgım zaman yüklemeyi yapıyor fakat oyun içersinde aktif etmiyor
raund boyunca müzik
Gönderilme zamanı: Prş Ağu 17, 2017 2:15 am
gönderen PaZee
dene ;
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <fun>
new zomb_ambience
public plugin_init(){
register_plugin("Ambience", "0.1", "name"),
zomb_ambience = register_cvar("bh_ambience", "1"),
set_task(1.0, "ambience_loop")
}
public plugin_precache() {
precache_sound("ambience/menuloop.mp3")
}
public ambience_loop() {
if(!get_pcvar_num(zomb_ambience))
return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(0,"mp3 play sound/ambience/menuloop.mp3")
set_task(17.0,"ambience_loop")
return PLUGIN_CONTINUE
}