1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

/Ts3 Yonelt Edit

Gönderilme zamanı: Cum Tem 28, 2017 2:19 pm
gönderen BuroooUst
Elimde bir plugın var, yaptıgı sey serverımde 5 dk oynuyan kısıye otomatık ts3 aktarıyor bu plugının edıtlenmesını ıstıyorum. Sebebi ts3de olupda adamlar serverdeyken 5 dk sonra yıne oto ts3 gırıyor , cıft ts oluncada bız onları banlamak zorunda kalıyor farketmeden ıstedıgım sey su bu plugını ts3de olanlar icin bidaha bağlanmamısını sağlıyabılırmısınız ?

/Ts3 Yonelt Edit

Gönderilme zamanı: Cum Tem 28, 2017 2:20 pm
gönderen mkiranatli
Şöyle bir şey yapabiliriz b yetkisi yani yeşil yazanlara dokunmaz, userlerde çalışır bu plugin.

/Ts3 Yonelt Edit

Gönderilme zamanı: Cum Tem 28, 2017 2:36 pm
gönderen BuroooUst
mkiranatli yazdı:Şöyle bir şey yapabiliriz b yetkisi yani yeşil yazanlara dokunmaz, userlerde çalışır bu plugin.
Heh olur kardesım cok mantıklı :D

/Ts3 Yonelt Edit

Gönderilme zamanı: Cum Tem 28, 2017 2:50 pm
gönderen Fatih ~ EjderYa
Al Bakalım. Oyuncu Yeniden oyuna bağlanmadığı sürece tekrar yönlendirmez.

Kod: Tümünü seç

/* Sublime AMXX Editor v2.2 */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN  "Ts3 Yonelt"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR  "emirakpinar"
new online[33]
new baglanma[33]
public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_putinserver(id){
   online[id] = true
   baglanma[id] = 0
   set_task(300.0,"ts3yonelt",id)
}
public client_disconnected(id){

if(online[id]){

	baglanma[id] = 0
	online[id] = false
	
}
}
public ts3yonelt(id){
   if(online[id] && baglanma[id] == 0 ){
      client_cmd(id,"say /ts3")
      ChatColor(id,"!5 !teamdakikadir serverde oldugunuz icin !gts3 !teamadresimize yonlendiriliyorsunuz.")
      baglanma[id] = 1
   }
}

stock ChatColor(const id, const input[], any:...)
{
   new count = 1, players[32]
   static msg[191]
   vformat(msg, 190, input, 3)
   format(msg, sizeof(msg), "%s", msg)
   replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
   replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
   replace_all(msg, 190, "!team", "^3")
   
   if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
   {
      for (new i = 0; i < count; i++)
      {
         if (is_user_connected(players[i]))
         {
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
            write_byte(players[i]);
            write_string(msg); 
            message_end();
         }
      }
   }
}