1. sayfa (Toplam 2 sayfa)
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Prş Haz 29, 2017 12:21 am
gönderen |.Gene[R]aL.|
Selamın Aleykum Arkadaşlar Beyler Bu eklenti Serverde Rakip Takımın Seni vurdugu Zaman anlık olarak Goruntulemeyi saglıyor ve 2 dk sonra aktıf oluyor serverde Benim istegim sadece Su Bu eklentiyi oyuncular consola bi komut yazarak aktif ve pasif etmesını saglmak istiyorum mesela ornegin sth_effeck 1 aktif ettik diyelim sth_effeck 0 pasif ettik bu sekilde oyuncular isterseler aktif etsinler isterseler pasif etsinler istiyorum Yardımcı olursanız Cok sevinirim İyi forumlar Simdiden Teşekkür Ederim.
@Yek'-ta
@redarmygaming
olduren.sma
STH Gaming COMMUNITY Match System
Server ip : cs6.csduragi.net / 213.238.173.206 / cs1.sthgaming.org
16v16 Mac Server ip : cs155.csduragi.com / cs2.sthgaming.org
Team Speak3 ip : ts26.csduragi.com
Web Adresi :
www.sthgaming.org
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Prş Haz 29, 2017 9:34 am
gönderen Taha Demirbaş
Ilgilenen olmaz ise aksam bakacagim
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Prş Haz 29, 2017 9:02 pm
gönderen |.Gene[R]aL.|
redarmygaming yazdı:buyur konsola sth_effeck 1 yazınca açılır , sth_effeck 0 yazınca kapanır. her player için ayrıdır.
Tesekkur ederim
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Prş Haz 29, 2017 11:13 pm
gönderen Taha Demirbaş
deneyin.
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cum Haz 30, 2017 12:41 am
gönderen erdemns
denedim ama çalışmadı :/
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cum Haz 30, 2017 1:48 am
gönderen uzman59
erdemns yazdı:denedim ama çalışmadı :/
@erdemns
Deneyiniz..
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1.0"
#define PLUGIN "Olduren Anlik"
#define m_flNextSpecButtonTime 100
#define m_fDeadTime 354
new gmsgScreenFade
new g_iMaxPlayers
new g_pCvarBlockChangeViewTime, g_pCvarKv3rdPerson, g_pCvarKvFade
new switcher[64] = 1;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
register_cvar("deadeffect", "0")
register_clcmd("sth_effeck","denetim")
g_pCvarBlockChangeViewTime = register_cvar("kv_buttonsdelay", "2.0")
g_pCvarKv3rdPerson = register_cvar("kv_3rdview", "0") // 1 = first person
g_pCvarKvFade = register_cvar("kv_fade", "030000000180") // RRRGGGBBBAAA
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "OnCBasePlayer_Killed_Post", true)
set_task(1.0,"StopRound",_,_,_,"c")
set_task(120.0,"StartRound",_,_,_,"c")
}
public denetim(id){
new text[64];
read_args(text,63)
remove_quotes(text)
switcher[id] = text[id]
return PLUGIN_HANDLED
}
public StartRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "1");
}
public StopRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "0");
}
public OnCBasePlayer_Killed_Post( id, killer )
{
if( !killer || killer > g_iMaxPlayers || id == killer || (!get_cvar_num("deadeffect")) || (switcher[id]==0) )
{
return
}
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DEAD)
new Float:flTime = get_gametime()
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime - 3.1)
ExecuteHam(Ham_Think, id)
engclient_cmd(id, "specmode", get_pcvar_num(g_pCvarKv3rdPerson) ? "1" : "4")
set_pdata_float(id, m_flNextSpecButtonTime, flTime + get_pcvar_float(g_pCvarBlockChangeViewTime))
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DYING)
set_pev(id, pev_nextthink, flTime + 0.1)
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime + 9999.0)
new szFade[13], l = get_pcvar_string(g_pCvarKvFade, szFade, charsmax(szFade))
if( l == 12 )
{
new r, g, b, a
r = (szFade[0] - '0') * 100 + (szFade[1] - '0') * 10 + (szFade[2] - '0')
g = (szFade[3] - '0') * 100 + (szFade[4] - '0') * 10 + (szFade[5] - '0')
b = (szFade[6] - '0') * 100 + (szFade[7] - '0') * 10 + (szFade[8] - '0')
a = (szFade[9] - '0') * 100 + (szFade[10] - '0') * 10 + (szFade[11] - '0')
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, .player=id)
write_short( 2<<12 )
write_short( 1<<11 )
write_short( 0 )
write_byte( r )
write_byte( g )
write_byte( b )
write_byte( a )
message_end()
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cmt Tem 01, 2017 12:13 am
gönderen |.Gene[R]aL.|
eklenti sorunsuz yuklenıyor ama calısmıyor sth_effeck 1 0 yapsam calısma gıbı bı durum yok malesef abi.
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cmt Tem 01, 2017 12:20 am
gönderen uzman59
|.Gene[R]aL.| yazdı:eklenti sorunsuz yuklenıyor ama calısmıyor sth_effeck 1 0 yapsam calısma gıbı bı durum yok malesef abi.
@|.Gene[R]aL.|
hangisini denedin koray
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cmt Tem 01, 2017 12:22 am
gönderen erdemns
uzman59 yazdı:erdemns yazdı:denedim ama çalışmadı :/
@erdemns
Deneyiniz..
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1.0"
#define PLUGIN "Olduren Anlik"
#define m_flNextSpecButtonTime 100
#define m_fDeadTime 354
new gmsgScreenFade
new g_iMaxPlayers
new g_pCvarBlockChangeViewTime, g_pCvarKv3rdPerson, g_pCvarKvFade
new switcher[64] = 1;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
register_cvar("deadeffect", "0")
register_clcmd("sth_effeck","denetim")
g_pCvarBlockChangeViewTime = register_cvar("kv_buttonsdelay", "2.0")
g_pCvarKv3rdPerson = register_cvar("kv_3rdview", "0") // 1 = first person
g_pCvarKvFade = register_cvar("kv_fade", "030000000180") // RRRGGGBBBAAA
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "OnCBasePlayer_Killed_Post", true)
set_task(1.0,"StopRound",_,_,_,"c")
set_task(120.0,"StartRound",_,_,_,"c")
}
public denetim(id){
new text[64];
read_args(text,63)
remove_quotes(text)
switcher[id] = text[id]
return PLUGIN_HANDLED
}
public StartRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "1");
}
public StopRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "0");
}
public OnCBasePlayer_Killed_Post( id, killer )
{
if( !killer || killer > g_iMaxPlayers || id == killer || (!get_cvar_num("deadeffect")) || (switcher[id]==0) )
{
return
}
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DEAD)
new Float:flTime = get_gametime()
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime - 3.1)
ExecuteHam(Ham_Think, id)
engclient_cmd(id, "specmode", get_pcvar_num(g_pCvarKv3rdPerson) ? "1" : "4")
set_pdata_float(id, m_flNextSpecButtonTime, flTime + get_pcvar_float(g_pCvarBlockChangeViewTime))
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DYING)
set_pev(id, pev_nextthink, flTime + 0.1)
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime + 9999.0)
new szFade[13], l = get_pcvar_string(g_pCvarKvFade, szFade, charsmax(szFade))
if( l == 12 )
{
new r, g, b, a
r = (szFade[0] - '0') * 100 + (szFade[1] - '0') * 10 + (szFade[2] - '0')
g = (szFade[3] - '0') * 100 + (szFade[4] - '0') * 10 + (szFade[5] - '0')
b = (szFade[6] - '0') * 100 + (szFade[7] - '0') * 10 + (szFade[8] - '0')
a = (szFade[9] - '0') * 100 + (szFade[10] - '0') * 10 + (szFade[11] - '0')
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, .player=id)
write_short( 2<<12 )
write_short( 1<<11 )
write_short( 0 )
write_byte( r )
write_byte( g )
write_byte( b )
write_byte( a )
message_end()
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Bende yeni geçtim pc başına denedim çalışmadı abi
Anlık Goruntu Aktif Pasif Etme
Gönderilme zamanı: Cmt Tem 01, 2017 1:06 am
gönderen uzman59
@erdemns
@|.Gene[R]aL.|
Deneyiniz..
Komut olarak sadece
sth_effeck yazınız (sth_effeck 1 yada 0 yazmayınız..)
Kod: Tümünü seç
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define VERSION "0.1.0"
#define PLUGIN "Olduren Anlik"
#define m_flNextSpecButtonTime 100
#define m_fDeadTime 354
new gmsgScreenFade
new g_iMaxPlayers
new g_pCvarBlockChangeViewTime, g_pCvarKv3rdPerson, g_pCvarKvFade
new switcher[64] = 1;
new bool:dead[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, "ConnorMcLeod")
gmsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
register_cvar("deadeffect", "0")
register_clcmd("sth_effeck","denetim")
g_pCvarBlockChangeViewTime = register_cvar("kv_buttonsdelay", "2.0")
g_pCvarKv3rdPerson = register_cvar("kv_3rdview", "0") // 1 = first person
g_pCvarKvFade = register_cvar("kv_fade", "030000000180") // RRRGGGBBBAAA
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "OnCBasePlayer_Killed_Post", true)
set_task(1.0,"StopRound",_,_,_,"c")
set_task(120.0,"StartRound",_,_,_,"c")
}
public denetim(id){
if(!dead[id]){
effect(id,true)
}
else {
effect(id,false)
}
}
public effect(id,bool:o){
if (o){
dead[id]=true
set_cvar_string("deadeffect", "1");
client_print(id,print_chat,"[DeadEffect] ON")
}else{
dead[id]=false
set_cvar_string("deadeffect", "0");
client_print(id,print_chat,"[DeadEffect] OFF")
}
}
public StartRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "1");
}
public StopRound()
{
set_cvar_string("deadeffect", "0");
}
public OnCBasePlayer_Killed_Post( id, killer )
{
if( !killer || killer > g_iMaxPlayers || id == killer || (get_cvar_num("deadeffect") != 1 ) || (switcher[id]==0) )
{
return
}
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DEAD)
new Float:flTime = get_gametime()
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime - 3.1)
ExecuteHam(Ham_Think, id)
engclient_cmd(id, "specmode", get_pcvar_num(g_pCvarKv3rdPerson) ? "1" : "4")
set_pdata_float(id, m_flNextSpecButtonTime, flTime + get_pcvar_float(g_pCvarBlockChangeViewTime))
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_DYING)
set_pev(id, pev_nextthink, flTime + 0.1)
set_pdata_float(id, m_fDeadTime, flTime + 9999.0)
new szFade[13], l = get_pcvar_string(g_pCvarKvFade, szFade, charsmax(szFade))
if( l == 12 )
{
new r, g, b, a
r = (szFade[0] - '0') * 100 + (szFade[1] - '0') * 10 + (szFade[2] - '0')
g = (szFade[3] - '0') * 100 + (szFade[4] - '0') * 10 + (szFade[5] - '0')
b = (szFade[6] - '0') * 100 + (szFade[7] - '0') * 10 + (szFade[8] - '0')
a = (szFade[9] - '0') * 100 + (szFade[10] - '0') * 10 + (szFade[11] - '0')
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, .player=id)
write_short( 2<<12 )
write_short( 1<<11 )
write_short( 0 )
write_byte( r )
write_byte( g )
write_byte( b )
write_byte( a )
message_end()
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1055\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/